Pse e ndryshoi formën e çokollatave kompania Toblerone? - Business Magazine Albania

Pse e ndryshoi formën e çokollatave kompania Toblerone?


Toblerone është reduktuar dhe fansat e tij janë zemëruar keq.

Çokollata Toblerone, që është pronë e Mondelez International Inc., ka reduktuar peshën e saj në Mbretërinë e Bashkuar me 10%, nga 170 gramë në 150 gramë. Me dizanjin e ri, ka një hapësirë të dallueshme midis majave “të famshme” të çokollatës.

Ky ndryshim pason një ridizenjim të ri të Toblerone në të gjithë botën, i cili ka zvogëluar masën e shufrave të çokollatës nga 400 në 360 gramë.

Kompania thotë se ka qenë e detyruar për ta bërë këtë reduktim (i cili do të ketë përsëri të njëjtin çmim) për të zvogëluar shpenzimet.

“Njësoj si shumë kompani të tjera, ne po përjetojmë shpenzime të shumta për shumë përbërës. Për t’i mbuluar këto shpenzime, por njëkohësisht për t’u siguruar që Toblerone do të vazhojë të jetë më i preferuar në treg, ne e kishim të nevojshëm reduktimin e masës së çokollatës me vetëm dy shufra për Mbretërinë e Bashkuar,” ka shkruar në Facebook kompania e çokollatës në Tetor.

Klientët e Toblerone janë të xhindosur nga ky ndryshim dhe kjo ka qenë e dukshme në ankesat e shumta të bëra në rrjetet sociale.

“Nëse keni shpirt, ju lutem riktheni përsëri Toblerone-n e vjetër.” shkruhej në një koment në Facebook-un e Toblerone.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0