Mbi 15% e adoleshentëve raportojnë se janë "pothuajse vazhdimisht" në YouTube ose TikTok - Business Magazine Albania

Mbi 15% e adoleshentëve raportojnë se janë “pothuajse vazhdimisht” në YouTube ose TikTok

Një studim i bërë për adoleshentët në SHBA, tregon se YouTube dhe TikTok janë platformat më të përdorura prej tyre.

Sondazhi tregoi se YouTube ishte platforma më e përdorur gjerësisht për adoleshentët në SHBA, me 93% të të anketuarve që pohuan se e përdorin rregullisht.

TikTok ishte aplikacioni i dytë, me 63% të adoleshentëve që thonë se përdorin shërbimin e videove të shkurtra në pronësi të ByteDance, i ndjekur nga Snapchat, Meta dhe Instagram. Ndërkohë, Facebook dhe Twitter, i njohur tani si X, nuk janë aq të njohura nga adoleshentët në SHBA.

Për sa i përket Facebook-ut në veçanti, autorët e Pew Research shkruan se, përqindja e adoleshentëve që përdorin aplikacionin e mediave sociale në pronësi të Meta ka rënë nga 71% në 2014-2015 në 33% sot. Në të njëjtën periudhë, përdorimi i Instagram, i cili është në pronësi të Meta, nuk ka mbuluar dallimin në pjesën e tregut, duke u rritur nga 52% në vitin 2014-2015 deri në një kulm prej 62% vitin e kaluar, për të zbritur në 59% në vitin 2023, sipas firmës.

Hulumtimet zbuluan se vajzat adoleshente kishin më shumë tendencë të përdornin aplikacione si: BeReal, TikTok, Snapchat dhe Facebook. Nga ana tjetër, djemtë adoleshentë kishin më shumë tendencë të përdornin aplikacione të fokusuar në video lojëra dhe komunikim shoqëror si: Discord dhe Twitch.

Në lidhje me racën dhe etninë, anketa zbuloi se rreth 80% e adoleshentëve me ngjyrë përdorin TikTok, në krahasim me 70% të adoleshentëve hispanikë dhe 57% të adoleshentëve të bardhë. Adoleshentët hispanikë kanë gjithashtu më shumë gjasa të përdorin shërbimin e mesazheve WhatsApp, i cili është në pronësi të Meta, krahasuar me pjesën tjetër.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0