Ndërsa debati mbi ndalimin e telefonave në shkolla po intensifikohet, një studim i ri ka zbuluar se adoleshentët kalojnë mesatarisht një të katërtën e ditës së tyre shkollore duke naviguar në telefonat e tyre.
Kërkimi i udhëhequr nga Instituti i Kërkimeve të Fëmijëve në Seattle zbuloi se adoleshentët e moshës 13-18 vjeç kalojnë mesatarisht 1 orë e gjysmë nga një ditë shkollore prej 6 orësh e gjysmë në telefonat e tyre. Shkencëtarët e shëndetit publik dhe pediatrisë synuan të kuptonin jo vetëm kohën e përgjithshme të përdorimit të ekranit nga adoleshentët, por veçanërisht kohëzgjatjen dhe përmbajtjen e përdorimit të tyre – sidomos gjatë orëve të mësimit. “Si një studiuese e shëndetit publik dhe si nënë e dy fëmijëve në shkollë të mesme, jam e shqetësuar që shumë fëmijë po humbasin mundësitë për të mësuar dhe për të ndërvepruar me të tjerët gjatë ditës shkollore për shkak të përdorimit të telefonave,” tha në një deklaratë autorja kryesore e studimit, Lauren Hale.
Në një kampion kombëtar prej gati 300 pjesëmarrësish, adoleshentët morën pjesë në një anketë 15-minutëshe në smartphone, duke instaluar aplikacionin RealityMeter për të ndjekur përdorimin e telefonit. Pas analizimit të të dhënave dhe kufizimit të kampionit vetëm te ata që kishin përdorur telefonin të paktën gjatë dy ditëve shkollore në javë, studiuesit mbetën me një grup të përzgjedhur prej 117 adoleshentësh. Brenda këtij kampioni më të vogël, megjithëse mesatarja e përdorimit të telefonit gjatë shkollës ishte 1 orë e gjysmë, më shumë se 25% e adoleshentëve kalonin mbi dy orë në telefon gjatë orëve të mësimit. Përveç shfletimit të përgjithshëm në internet, përdorimet më të zakonshme të telefonit përfshinin dërgimin e mesazheve, Instagramin, shikimin e videove, dëgjimin e audios dhe përdorimin e emailit.
Studimi u publikua të hënën në një letër kërkimore në revistën shkencore JAMA Pediatrics, me titull “Adolescent Smartphone Use During School Hours.”. Studiuesit theksuan se nevojiten kërkime më të gjera me kampione më të mëdha për të reflektuar një panoramë më të gjerë të shoqërisë. “Fatkeqësisht, shumë nga kërkimet ekzistuese mbi përdorimin e mediave dixhitale mbështeten në të dhëna të raportuara nga vetë përdoruesit. Në këtë studim, ne arritëm të vlerësojmë objektivisht përdorimin e telefonave, duke mundësuar një kuptim më të hollësishëm të kohës dhe përmbajtjes së përdorimit të tyre,” tha Hale, profesoreshë në Programin e Shëndetit Publik dhe Departamentin e Familjes, Popullsisë dhe Mjekësisë Parandaluese në Shkollën e Mjekësisë të Universitetit Stony Brook. “Prindërit dhe adoleshentët mund të përfitojnë nga përdorimi i telefonave për qëllime komunikimi dhe mësimi gjatë shkollës,” konkluduan autorët e studimit. “Megjithatë, të dhënat e përdorimit të aplikacioneve në këtë studim sugjerojnë se shumica e përdorimit të smartphone-ve gjatë ditës shkollore nuk është në përputhje me këtë qëllim. Analizat tregojnë nivele të larta të përdorimit të rrjeteve sociale gjatë orëve të mësimit.”
Lexo edhe:Eksperimenti i madh i mediave sociale në Australi
Ky studim vjen në një moment kur po shtohet presioni për ndalimin e telefonave në shkolla. Guvernatorja e Nju Jorkut, Kathy Hochul, publikoi së fundmi një raport të titulluar “More Learning, Less Scrolling”, për të hedhur dritë mbi përdorimin e telefonave gjatë ditës shkollore dhe për të krijuar mjedise mësimore pa shpërqendrime.
Një ndalim i propozuar nga Hochul, i cili pritet të hyjë në fuqi në fillim të vitit të ardhshëm shkollor, do të kërkonte që nxënësit e shkollave publike dhe charter të mos kenë asnjë “pajisje të lidhur me internetin” nga hyrja në shkollë deri në përfundimin e orarit mësimor.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.