Numri i abonentëve të Netflix ka rënë për herë të parë në më shumë se një dekadë.
Kompania e transmetimit humbi 200,000 anëtarë në tre muajt e parë të vitit.
Rëniet erdhën pasi firma rriti çmimet në tregjet kryesore, përfshirë SHBA-në dhe Britaninë e Madhe, ndërkohë që u tërhoq nga Rusia. Por Netflix paralajmëroi se po vijnë më shumë humbje dhe la të kuptohej se do të fillojë të godasë ndarjen e llogarive ndërsa shtyn të regjistrojë anëtarë të rinj.
Kompania tha se pritet të humbasë dy milionë abonentë në tre muajt deri në korrik.
Lexoni: 7 filma në Netflix që duhet të shikojnë të gjithë sipërmarrësit
“Rritja jonë e të ardhurave është ngadalësuar në mënyrë të konsiderueshme siç tregojnë rezultatet dhe parashikimet tona,” tha kompania në një letër drejtuar aksionerëve ndërsa publikoi rezultatet e saj tremujore.
“Depërtimi relativisht i lartë i familjeve tona – ku përfshihet numri i madh i familjeve që ndajnë llogari – i kombinuar me konkurrencën, po krijon pengesa në rritjen e të ardhurave. Nxitja e madhe e Covid-it në transmetim errësoi pamjen deri vonë.”
Hera e fundit që kompania humbi anëtarë në një tremujor ishte tetori i vitit 2011. Ajo gëzoi një rritje të regjistrimeve gjatë pandemisë dhe tani krenohet me më shumë se 220 milionë abonentë në mbarë botën.
Aksionet e kompanisë ranë më shumë se 20% në tregtimin pas orarit të punës në New York pas lajmeve.
/bbc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.