3 mësime nga albumi 'Red' i riregjistruar i Taylor Swift që nuk kanë të bëjnë fare me muzikën - Business Magazine Albania

3 mësime nga albumi ‘Red’ i riregjistruar i Taylor Swift që nuk kanë të bëjnë fare me muzikën

Taylor Swift

Nëse i keni kushtuar vëmendje, ndoshta keni dëgjuar se Taylor Swift publikoi një album javën e kaluar. Vetë albumi është një dekadë i vjetër, por ajo e ri-regjistroi të gjithin, plus këngë që nuk u publikuan kurrë. Është albumi i dytë që Swift ka ri-regjistruar në një përpjekje për të zotëruar muzikën e saj pas një mosmarrëveshjeje të zgjatur me ish-labelin e saj.

Swift ka arritur të bëjë atë që pak artistë e kanë, të zotërojnë muzikën e saj. Më e rëndësishmja, megjithatë, mënyra se si ajo e ka bërë këtë ndodh të jetë një mësim i vlefshëm për çdo sipërmarrës:

  1. Kultivoni dashuri

Swift i tha Seth Meyers se ajo po shijon mundësinë për të “kthyer dhe për të jetuar këtë nostalgji me fansat, të cilët janë arsyeja që unë mund ta bëj këtë. Unë mund të bëj gjëra që e di që do të donin t’i kisha bërë herën e parë.”

Kjo është një gjë e fuqishme për çdo markë, dhe Swift – më shumë se pothuajse çdo muzikant apo artist tjetër – ka kultivuar një nivel të jashtëzakonshëm dashurie dhe besnikërie nga fansat e saj. Themi “e kultivuar” sepse kjo është pikërisht ajo që bën Swift, duke i dhënë audiencës së saj atë që ata duan.

“Unë me të vërtetë ndjehem sikur i njoh ata shumë mirë,” i tha Swift Jimmy Fallon. “Unë hyj në internet. Shikoj se çfarë mendojnë ata për gjërat. Më interesojnë vërtet mendimet e tyre… Mendoj se e di se çfarë duan.”

Për shembull, ajo regjistroi një film të shkurtër që përmban versionin 10-minutësh të një kënge që nuk u publikua as si single kur doli albumi për herë të parë. Ajo këngë, “All Too Well”, konsiderohet gjerësisht e preferuar si nga fansat ashtu edhe nga kritikët e muzikës dhe ka marrë një jetë më vete. Filmi tani ka mbi 37 milionë shikime në YouTube në vetëm katër ditë.

Dhe, gjatë pandemisë, Swift publikoi jo një, por dy albume surprizë për fansat e saj. Nuk është vërtet e komplikuar, Swift u jep fansave të saj pikërisht atë që ata duan dhe, në këmbim, ajo fiton dashurinë e tyre. Kjo rezulton të jetë mjaft e fuqishme. Sidomos për një artist si Swift që është po aq sipërmarrëse sa artiste. E cila na çon në:

Lexoni: Të krijosh një “Brand” mund të jetë faktori kyç për suksesin e biznesit tuaj. Arbër Çepani “tregon “magjinë” pas “Komitetit”

  1. Merrni kontrollin e fatit tuaj

“Diçka që ndodhi vite më parë, ku e bëra shumë të qartë se dua të jem në gjendje të blej muzikën time, dhe kjo mundësi nuk m’u dha, dhe ajo iu shit dikujt tjetër,” i tha Swift Meyers. “Sapo kuptova se isha ajo që e bëri këtë muzikë së pari, thjesht mund ta bëj përsëri. Pra, kjo është ajo që ne po bëjmë… Kur diçka thotë në “Taylor’s Version”, kjo do të thotë se unë e kam atë, gjë që është emocionuese.”

Fakti që të gjitha këngët thonë “(Taylor’s Version)” është me të vërtetë mjaft brilante. Ajo po u sinjalizon fansave të saj se “kjo është ajo që duhet të blini ose të transmetoni”. Në të njëjtën kohë, pjesa e pashprehur është të ndalojë transmetimin e origjinaleve pasi ato nuk janë të sajat.

Muzika e Swift i ka bërë asaj dhe shumë drejtuesve të muzikës shumë para. Por dinamika e fuqisë në atë marrëdhënie është anuar gjithmonë nga artistja, edhe pse Swift është një nga artistet më të suksesshme të brezit të saj.

Kryesisht për shkak të mendjes së saj sipërmarrëse, e kombinuar me besnikërinë e fansave të saj, Swift është në gjendje të kthehet dhe të riregjistrojë muzikën e saj duke e ditur se ata fansa janë plotësisht pas saj. Puna që ajo ka bërë për të ndërtuar atë lidhje tani po shpërblehet pasi ajo merr kontrollin e fatit të saj.

  1. Argëtohuni

Duke dëgjuar Swift-in të flasë për këtë përvojë, ndjen se ajo po argëtohet. Kjo nuk do të thotë se nuk është punë, por mund të thuash që Swift jo vetëm që është shumë e mirë në atë që bën, por i pëlqen ta bëjë atë.

Ky është në fakt një faktor mjaft i rëndësishëm i suksesit. Nëse gjëja që keni vendosur t’i kushtoni jetën tuaj nuk është argëtuese për ju, ndoshta po e bëni gabim. Së paku, ndoshta duhet të gjeni diçka tjetër për të bërë.

Nga ana tjetër, kur argëtoheni duke bërë çfarëdo që të bëni, jo vetëm që i lehtëson pak pjesët e vështira, por edhe bëhet ngjitëse. Njerëzit duan të jenë pjesë e saj. Kjo është e vërtetë pavarësisht se çfarë bëni dhe mund të jetë mësimi më i rëndësishëm nga të gjithë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse me të vërtetë do të bësh diçka do ta gjesh mënyrën. Nëse jo do të gjesh justifikimin.”
— Jim Rohn
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0