Të krijosh një “Brand” mund të jetë faktori kyç për suksesin e biznesit tuaj. Arbër Çepani “tregon “magjinë” pas “Komitetit” - Business Magazine Albania

Të krijosh një “Brand” mund të jetë faktori kyç për suksesin e biznesit tuaj. Arbër Çepani “tregon “magjinë” pas “Komitetit”

Arbër Çepani

Shpeshherë na është rrahur veshi me fjalën “Brand” në bizneset e përditshmërisë dhe rëndësisë që ata i kushtojnë. Në nënvetëdije pyesim veten se ka të bëjë me reklamimin, ka të bëjë me markën, por duhet kuptuar se “Brandimi” është i tëri një proces më vete dhe që sipas studimeve ndërkombëtare është faktor kyç për t’i sjellë sukses të garantuar biznesit tuaj. 

Për ta kuptuar atë fillimisht duhet kuptuar historia. Brandimi është akti i krijimit të një emri ose imazhi unik për një produkt. Kjo shërben për të dalluar produktin në treg, lë një përshtypje të veçantë në mendjet e blerësve dhe tërheq klientët e rinj potencialë. Ndërsa shumica e njerëzve do ta lidhin procesin e markës me koncepte relativisht moderne, origjina e tij daton shumë mijëra vjet më parë.

Marketingu i brandit në formën e tij më të hershme daton që nga viti 2000 para Krishtit dhe u përdor thjesht për të përshkruar pronësinë. Fermerët do t’i markonin bagëtinë e tyre për t’i bërë ato të dalloheshin nga bagëtitë e tjera dhe zejtarët do të ngulnin simbole në mallrat e tyre për të treguar origjinën e tyre. Megjithatë, me kalimin e kohës, brandi është bërë një mënyrë që kompanitë të tregtojnë veten dhe të krijojnë një lidhje besimi me klientët potencialë.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0