Pritshmëritë janë shpesh të turbullta në mjediset e biznesit dhe trajnimi mund të jetë i rënduar. Të dyja shkaktojnë ankth të rëndë për punonjësit, por ky rregull i thjeshtë mund të sigurojë qartësi dhe qetësi.
Shkoni në një takim. Merrni një detyrë. Largoheni. Pastaj … ngecni. Çfarë duhej të bëj? Cili është qëllimi i projektit? Si do të dukej një rezultat i suksesshëm?
Fatkeqësisht, kjo përvojë është e përhapur. Gallup kreu një studim të punonjësve (përfshirë menaxherët e nivelit të lartë) disa vjet më parë, i cili zbuloi një të vërtetë befasuese: Shumica e punonjësve nuk kanë pritshmëri të qarta për të punuar.
A është çudi që ankthi i tyre është maksimal dhe ata jetojnë në një gjendje stresi të vazhdueshëm? Si mund të performojnë, e lëre më të performojnë mirë, nëse nuk e dinë atë që duhet të bëjnë ose si ta bëjnë?
Si menaxher, kam dëgjuar shumë punonjës të rrëfejnë në heshtje tendosjen mendore të kësaj paqartësie. Mbaj mend se si isha vetë dikur dhe dhembja për t’u dhënë atyre një rrugëdalje. Ata kanë nevojë për një mënyrë për të kapërcyer konfuzionin pa u irrituar ose duke penguar komunikimin dhe produktivitetin.
Lexoni: Disa shprehi që ju forcojnë shëndetin mendor
Pasi lexova disa artikuj mbi produktivitetin, unë bashkova zgjidhjen së bashku: “Pasqyrimi i pritshmërive”. Pasqyrimi është një gjë, dhe vendosja e pritshmërive të qarta është një gjë tjetër. Por nëse i bashkoni ato, kjo e bën punën shumë më të lehtë si për menaxherët ashtu edhe për punonjësit.
Ja se si funksionon për punonjësit: Sa herë që merrni një detyrë, kaloni një moment për të përthithur qëllimin dhe kriteret për sukses, pastaj përsëriteni përsëri tek menaxheri juaj. Kërkoni konfirmim që e kuptoni plotësisht atë që pritet dhe kur. Nëse ka një paqartësi, kërkoni shpjegim derisa të jeni në të njëjtën mendje.
Për menaxherët dhe nivelet e larta, është e rëndësishme të bëni pasqyrimin e pritshmërive. Ne të gjithë kapemi në furinë e punës dhe, si rezultat, komunikimi mund të jetë problem. Bëjeni një rregull që të kujtoni raportet tuaja direkte që të përfshihen në pasqyrimin e pritshmërive në mënyrë që ata të jenë të sigurtë se e kuptojnë detyrën dhe si do të duket suksesi. Gjithashtu, merrni kohë për të dëgjuar këtë pasqyrim në mënyrë që të mund të ofroni qartësinë e duhur.
Kjo taktikë shtrihet përtej fushëveprimit të caktimit të detyrave, natyrisht. Drejtuesit mund ta përdorin këtë për të konfirmuar se ata kuptojnë plotësisht se çfarë pret një punonjës prej tyre gjatë qëndrimit të tyre në një kompani. Shqyrtimet tremujore ose vjetore janë perfekte për këtë, por mbajeni “derën hapur” për pasqyrimin e pritshmërive në çdo kohë veçanërisht pasi gjërat ndryshojnë brenda kompanisë.
/inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.