8 mënyra se si strategjia juaj e lançimit të startup-it duhet të jetë e ngjashme me atë të ushtrisë - Business Magazine Albania

8 mënyra se si strategjia juaj e lançimit të startup-it duhet të jetë e ngjashme me atë të ushtrisë

ushtrisë

Shumë prej jush mund të mos e mendojnë në këtë mënyrë, por depërtimi në një treg me startup-in tuaj është shumë i ngjashëm me një pushtim ushtarak.

Kam mësuar me kalimin e viteve se duhet të filloni me qëllime specifike, një strategji të fokusuar dhe një ekip të motivuar dhe të përgatitur në mënyrë që të depërtoni në mbrojtjet konkurruese. Shumë sipërmarrës që njoh futen në betejë vetëm me pasionin e tyre dhe shpresojnë për më të mirën.

Më poshtë janë disa elementë kryesorë të strategjisë që janë të theksuar nga ushtria:

  1. Kuptoni se ku dhe kur të godisni së pari

Shumë sipërmarrës e nisin produktin e tyre pa kërkimin e duhur për kthimin më të lartë ose pikat e dobëta në tregun ekzistues. Ata supozojnë se inovacioni i tyre do të mposhtë çdo konkurrencë, kudo. Prej kohësh është supozuar se fillimi në nivel lokal është një kërkesë nëse keni nevojë për investitorë. Megjithatë, reagimet e VC tregojnë se edhe ky paragjykim ka qenë në rënie me kalimin e kohës, ndoshta për shkak të përmirësimeve të rëndësishme në videokonferencat dhe teknologjitë e tjera të komunikimit.

  1. Përqëndrohuni në një objektiv kyç dhe jo në një fitore të gjerë globale

Ne të gjithë fillojmë me burime të kufizuara, prandaj mos u përpiqni të fitoni mbi të gjithë me tarifën fillestare. Një sulm i gjerë ka të ngjarë të ngatërrojë klientët e mundshëm dhe do t’i shpërndajë burimet tuaja shumë të pakta për të kënaqur ndonjë. Gjithmonë ka kohë për zgjerimin ose shkallëzimin e fokusit tuaj për të zgjedhur segmente shtesë.

  1. Kapitalizimi i territorit ku konkurrenca nuk ka depërtuar

Përdorni veçoritë ose inovacionin tuaj të ri për të fituar shpejt një terren në treg. Jini realist për të gjetur persona me interes të vërtetë, në vend që të supozoni se “të gjithë duan një” nga ato që keni për të ofruar. Kjo gjithmonë nënkupton marketing të synuar dhe programe speciale.

Lexoni: 13 libra që duhen lexuar për një 2022 më të lumtur, më produktiv dhe më pak të stresuar

  1. Rendisni burimet dhe trajnimet tuaja përpara se të dilni në treg

Disa sipërmarrës mendojnë se mund ta bëjnë atë vetëm ose mund të mësojnë në fluturim. Duhet një ekip për të drejtuar një biznes, me mjetet dhe trajnimin për të përballuar çdo përleshje. Shumë startup-e premtuese kanë dështuar për shkak të mungesës së inventarit ose mbështetjes joekzistente ndaj klientit.

  1. Synoni forcat miqësore brenda territorit për mbështetje

Sipërmarrësit inteligjentë përdorin mediat sociale dhe influencuesit brenda tregut të synuar për të ndërtuar vrull dhe për të ofruar drejtim dhe mbështetje, edhe para se të jenë gati për të sulmuar. Në epokën e sotme të komunikimit, klientët kërkojnë nga forcat miqësore për të gjetur një pushtues të ri të cilit i besojnë.

  1. Synoni për dobësitë e konkurrentëve dhe mundësitë kryesore

Depërtimi fillestar dhe suksesi janë ato që ju nevojiten për të bindur klientët e zakonshëm të ndryshojnë ose provojnë zgjidhjen tuaj të re. Mos kini frikë të drejtoni ose rregulloni sulmin tuaj pasi shihni dobësi në ofertat konkurruese ose mundësitë kryesore të klientëve që nuk i keni parashikuar.

  1. Krijoni partneritete bashkëpunuese me konkurrentët e mundshëm

Shumë sipërmarrës harrojnë etiketimin dhe marrëdhëniet strategjike me furnizuesit si rrugë drejt klientëve dhe udhëheqje afatgjatë. Mos kini frikë të komunikoni dhe negocioni me armikun për të gjetur mundësi të favorshme dhe për të konfirmuar pozicionin tuaj si një lojtar kryesor i tregut.

  1. Mbajini sytë hapur dhe jini gati për t’iu kundërvënë sulmeve në krah

Të angazhohesh në betejë qorre, të mos presësh surpriza apo rezistencë, është budallallëk. Çdo sipërmarrës i zgjuar rishikon strategjinë dhe përparimin e tij me ekipin të paktën çdo javë, dhe rezervon disa burime për ndryshime dhe kundërsulme. Jini të gatshëm për të marrë rreziqe, por mos jini të pamatur.

Në përvojën time, pothuajse çdo startup ka sfidën për të trajtuar kundërshtarët më të mëdhenj dhe më të vendosur ose alternativat ekzistuese në treg që ata zgjedhin t’i shërbejnë. Kështu që ka kuptim ta trajtojmë atë si operacionin për jetë a vdekje. Mos lejoni që pasioni dhe egoja juaj të kufizojnë aftësinë tuaj për të shijuar trashëgiminë dhe suksesin afatgjatë që keni ëndërruar gjithmonë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0