8% e bizneseve kërkojnë të mbyllen. Sondazhi i BiznesAlbania dhe Dhomës Kombëtare të Zejtarisë   - Business Magazine Albania

8% e bizneseve kërkojnë të mbyllen. Sondazhi i BiznesAlbania dhe Dhomës Kombëtare të Zejtarisë  

BiznesAlbania

Sondazhi i i bërë nga BiznesAlbania dhe Dhoma Kombëtare e Zejtarisë nxjerr në pah dëmet e konsiderueshme të COVID-19 tek bizneset si dhe ndryshimin e mënyrës së funksionimit të tyre.

Ky studim u krye me 278 ndërmarrje në vend, që u përkasin sektorëve: hoteleri/turizëm, ndërtim, tekstile, lëkurë dhe veshje ushqim dhe pije etj. dhe të punësuar me një numër të konsiderueshëm punëtorësh.

Shumica e ndërmarrjeve në anketë janë biznese private dhe të themeluara ndërmjet viteve 1990-2017.

Ja disa nga gjetjet më të rëndësishme të studimit:

–  Nga numri i përgjithshëm i ndërmarrjeve, 31 përqind kanë ndaluar funksionimin për shkak të COVID-19, 38 përqind janë duke funksionuar pjesërisht, 7 përqind janë duke operuar në distancë dhe 24 përqind funksionon plotësisht në rrjet.

–  Pjesa më e lartë e ndërmarrjeve që nuk operojnë janë bizneset e vogla dhe të mesme, 50 përqind, dhe ndërmarrje nga sektorët arsimi, hoteleri turizëm, restorantet.

–  Rreth 56 përqind e ndërmarrjeve kanë larguar ose kanë planifikuar të largojnë më shumë sesa 31 përqind të forcës së tyre të punës. Pjesa më e madhe e ndërmarrjeve të vogla, të mesme në sektorët bujqësi, edukim, hoteleri turizëm, sektori i pasurive të paluajtshme, tekstil dhe lëkurë, etj raportuan se kanë larguar ose planifikuar largimin e punëtorëve.

–  Shqetësimet kryesore të ndërmarrjeve:

–  Shumica e ndërmarrjeve, 65 përqind, deklaruan se fluksi i kufizuar i parave për të mbajtur stafin dhe operacionet e biznesit ishte i papërshtatshëm. Për ndërmarrjet e anketuara, 68 përqind raportuan që klientët janë prekur dhe kërkesa ishte më e ulët se normalja, dhe 36 përqind raportuan që punëtorët mungonin nga puna për shkak të sëmundjes ose urdhrave të qeverisë.

–  Ndërprerja e zinxhirit të furnizimit. 28 përqindja e ndërmarrjeve raportuan që furnizuesit nuk ishin në gjendje të siguronin inputet; 35 përqind thanë që partnerët e tyre të biznesit ishin ndikuar ndjeshëm nga COVID-19.

Lexo: Flet Ardian Lekaj, kryetar i Dhomës së Biznesit të Diasporës. Sipërmarrjet e vogla duan orientim në përshtatje

–  Për sa i përket ndikimit financiar të COVID-19 në të ardhura ose shitje, 55 përqind e ndërmarrjeve raportuan ndikim të lartë dhe 21 përqind raportuan ndikim të mesëm. Ndikimi financiar ishte veçanërisht i lartë në biznesin e vogël dhe në sektorët rafineri dhe minierë, aktiviteti i pasurive të paluajtshme, restorantet.

Sipërmarrjet u pyetën nëse ishin pjesërisht apo plotësisht të siguruar para krizës COVID-19. Vetëm 35 përqind e ndërmarrjeve të anketuara kishin një policë sigurimi. Vetëm 50 përqind e ndërmarrjeve të anketuara kishin një plan të vazhdimësisë së biznesit në vend. Kjo është shqetësuese dhe mund të vonojë ndjeshëm rikuperimin ose madje edhe qëndrueshmërinë për shumë ndërmarrje.

Sondazhi zbuloi se, 27 përqind e pronarëve të biznesit vlerësuan se do të duheshin 31 deri 91 ditë për të rikthyer plotësisht operacionet dhe 8 përqind e pronarëve po mendonin të mbyllnin ose përkohësisht ose përgjithmonë biznesin. Ndikimi në ekonominë e përgjithshme mund të jetë i rëndësishëm nëse nuk merren masa në kohë për vazhdimësinë e biznesit.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0