7 strategjitë për të mbrojtur biznesin nga bashkëkonkurrentët - Business Magazine Albania

7 strategjitë për të mbrojtur biznesin nga bashkëkonkurrentët

~3 minuta lexim

Ka disa strategji për të ndihmuar në rritjen e biznesit në biznes (B2B). Rritja përfshin veprime që mund të ndërmerren dhe çojnë në rritje të shitjeve. Megjithëse këto strategji zakonisht do të rrisin shitjet vetëm pas njëfarë kohe. Kur të zbatohen ato do të jenë të vlefshme dhe të dobishme në rritjen e markës dhe në fund të fundit rritjen e të ardhurave tuaja.

1- Së pari jepni vlerën

Vlera është një fjalë kyçe e madhe në fushën e biznesit dhe lidhet direkt me njohjen e audiencës tuaj.  Nëse doni të ofroni vlerë, së pari, duhet të kuptoni se çfarë është e dobishme për klientët tuaj të mundshëm. Pasi të kuptoni se çfarë është e vlefshme, do të pozicionoheni më mirë për të mbledhur dhe ndarë të dhëna të dobishme.

2-Ndërtoni marrëdhënie të vërteta

Referimi i një biznesi është një nga format më të larta të komplimenteve. Duhet kohë për të ndërtuar një marrëdhënie të vërtetë. Duke qenë të vetëdijshëm për faktin se kërkon kohë për të ndërtuar marrëdhënie kjo do të rezultojë në referime produktive.

3- Përdorni platforma online

Shumë platforma online mund të përdoren në botën B2B, si Yelp. Përveç Yelp, përdoret shpesh edhe LinkedIn. LinkedIn është një platformë e fuqishme online B2B. Bëni një përpjekje solide për të ndërtuar rrjetin tuaj LinkedIn dhe për të postuar rregullisht përmbajtje përkatëse.

4- Merrni pjesë në ngjarjet e industrisë dhe funksionet e rrjeteve

Pothuajse çdo industri ka një shoqatë tregtare të lidhur me të. Pavarësisht se çfarë bëni, mund të hulumtoni shoqatat që lidhen me tregtinë tuaj. Zbuloni kur janë konferencat e tyre. Shpesh, shoqatat tregtare mund të kenë ngjarje kombëtare dhe ngjarje rajonale.

5- Protokolli i kërkimit

Bota B2B shpesh përfshin kërkime. Kur analizoni, është thelbësore të jeni të kujdesshëm ndaj qasjes suaj. Mënyra më e mirë për të analizuar është të jesh i drejtpërdrejtë dhe të përmbledhësh biznesin dhe qëllimin tënd.

6- Bëhuni i preferuari

Pavarësisht se çfarë bëni, ju dëshironi të jeni personi kryesor në mendjet e njerëzve kur përmendet biznesi juaj. Të bëhesh i domosdoshëm arrihet me kalimin e kohës. Kur njerëzit shohin sukseset tuaja, ju ndihmon të bëheni të preferuarit. Mund të postoni në rrjetet sociale të ndani arritjet tuaja.

7- Forca në unitet

Të gjitha bizneset kanë biznese plotësuese. Nëse dëshironi të përdorni forcën në strategjinë e unitetit, identifikoni kompanitë në industrinë tuaj ose sektorë të lidhur. Bëni një listë, më pas afrohuni me bizneset në listën tuaj. Shumë e rëndësishme është që së pari të kontrolloni plotësisht biznesin. Askush nuk dëshiron unitet me një kompani tjetër që nuk ka të njëjtat vlera si biznesi juaj.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“20 vjet nga tani ne do të jemi më të zhgënjyer për gjërat që nuk bëmë, sesa nga gjërat që bëmë. Eksploro, ëndërro, zbulo...”
— Mark Twain
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0