7 këshilla për menaxhimin me sukses të ekipeve në largësi

7 këshilla për menaxhimin me sukses të ekipeve në largësi


Tani për tani, puna në distancë ose puna nga shtëpia, është më shumë se një trend, është bërë një domosdoshmëri për kompanitë në të gjithë globin. Si rezultat, ka mijëra drejtues dhe menaxherë ekipesh që e gjejnë veten duke menaxhuar papritur një ekip të largët.

Sinqerisht, kjo mund të jetë e frikshme, veçanërisht nëse është hera e parë që ju është dashur të bëni një gjë të tillë dhe nuk keni shumë kohë për t’u përgatitur. Nëse po menaxhoni ekipin tuaj që është duke punuar remote, më poshtë është një listë këshillash që do t’ju ndihmojnë të keni sukses:

Lexo: Ja disa mënyra për të punuar efektivisht nga shtëpia

  1. Bëni një kontroll ditorKurdo që të jetë e mundur, kjo duhet të jetë një-për-një, dhe ballë për ballë përmes videos. Mund të përdorni bisedat telefonike, posta elektronike dhe Slack. Ekipi juaj duhet t’ju shohë, dhe ju duhet t’i shihni ata. Lajmi i mirë është se shërbime si Zoom ose Google Team Hangouts e bëjnë këtë relativisht të lehtë. Në fillim, kjo duhet të jetë çdo ditë. Qëllimi është i thjeshtë, caktoni axhendën dhe siguroni burimet që u nevojiten anëtarëve të ekipit.
  2. Komunikoni pafund:  Nuk do të thotë se duhet të jeni në komunikim të rregullt me ​​ekipin tuaj. Një nga gjërat më të vështira për të punuar nga shtëpia, veçanërisht nëse jeni mësuar me një ambient zyre, është ndjenja e vetmisë dhe izolimit që mund të vendoset. Kjo është veçanërisht e vërtetë duke marrë parasysh, që shumë njerëz praktikojnë distancën sociale.
  3. Përfitoni nga TeknologjiaSi menaxher, detyra juaj është ta mbani ekipin tuaj të angazhuar. Mjetet e komunikimit janë një mënyrë e thjeshtë për t’i mbajtur të gjithë të angazhuar. Ndërsa mesazhet me postë elektronike dhe shkrimi mund të jenë një zgjidhje afatshkurtër, mjetet si Slack ose Ekipet e Microsoft janë shumë më të përshtatshme për bashkëpunim dhe komunikim. Disa nga ato mjete bashkëpunimi janë në dispozicion falas tani.

Lexo: Forcohen masat shtrënguese në luftën ndaj Covid-19

  1. Menaxhoni probabilitetet e secilës detyrë: Ndihmoni ekipin tuaj të kuptojë se çfarë duhet të bëjnë dhe krijoni binjde realiste për punën e tyre.”Administrimi i probabiliteteve” vlen edhe për ju si menaxher. Vendosni veten dhe ekipin tuaj drejt suksesit duke deklaruar qartë si detyrat ashtu edhe arsyet që qëndrojnë pas tyre, dhe ndihmoni ekipin tuaj të kuptojë saktësisht se si do ta matni suksesin. Kjo do të thotë të përcaktoni qëllimin, afatet dhe probabilitetet për secilën detyrë ose projekt, që ekipi juaj po punon. Përndryshe, mos u habitni nëse pas disa javësh, ju do e gjeni veten duke pyetur se çfarë ishim duke bërë të gjithë.
  2. Përqendrohuni në rezultatet, jo në aktivitete: Është e vështirë që të menaxhosh çdo aspekt të punës nga një ekip i cili ndodhet largë. Nuk duhet të përpiqeni të menaxhoni çdo aspekt të punës në çdo ekip, por menaxhoni situatën kur ekipi juaj shpërndahet në vende të ndryshme. Në vend që të përqendroheni në aktivitete ose sesa orë kanë punuar, përqendrohuni në rezultatet dhe vlerësoni ekipin tuaj, në përputhje me rrethanat.
  3. Sigurohuni nëse ekipi i ka mjetet e nevojshme: Sigurohuni që ekipi juaj të ketë teknologjinë e nevojshme për të realizuar punën. Nëse papritmas keni një ekip të punëtorëve në distancë, kjo do të thotë se ata kanë nevojë për mjete si laptop, softuer, pajisje mobile, apo edhe një lidhje interneti me shpejtësi të lartë. Nuk mund të supozosh se të gjithë i kanë këto gjëra, dhe është përgjegjësia jote si menaxher të sigurohesh nëse i kanë ose jo.

Lexo: COVID-19, Shkencëtarët afër zbulimit të vaksinës, pas testimit tek minjtë

  1. Qëndroni fleksibëlKuptoni se veçanërisht në mjedisin aktual, ekipi juaj ka shumë gjëra në zhvillim. Kjo nuk është një justifikim për të mos bërë gjërat, por është një arsye për të rishqyrtuar se çfarë do të thotë me të vërtetë produktiviteti. Ndëshkimi i një ore për tetë orë bie poshtë në këtë situatë. Orari i rregullt i punës gjithashtu u jep mundësi shumë punonjësve tuaj. Në vend të kësaj, besojini ekipit tuaj dhe jepini lirinë dhe fleksibilitetin për të realizuar punën në orarin që i ndihmon të jetë më produktiv. Kjo është mirë të realizohet edhe në planin afatgjatë.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0