7 këshilla për menaxhimin me sukses të ekipeve në largësi


Tani për tani, puna në distancë ose puna nga shtëpia, është më shumë se një trend, është bërë një domosdoshmëri për kompanitë në të gjithë globin. Si rezultat, ka mijëra drejtues dhe menaxherë ekipesh që e gjejnë veten duke menaxhuar papritur një ekip të largët.

Sinqerisht, kjo mund të jetë e frikshme, veçanërisht nëse është hera e parë që ju është dashur të bëni një gjë të tillë dhe nuk keni shumë kohë për t’u përgatitur. Nëse po menaxhoni ekipin tuaj që është duke punuar remote, më poshtë është një listë këshillash që do t’ju ndihmojnë të keni sukses:

Lexo: Ja disa mënyra për të punuar efektivisht nga shtëpia

  1. Bëni një kontroll ditorKurdo që të jetë e mundur, kjo duhet të jetë një-për-një, dhe ballë për ballë përmes videos. Mund të përdorni bisedat telefonike, posta elektronike dhe Slack. Ekipi juaj duhet t’ju shohë, dhe ju duhet t’i shihni ata. Lajmi i mirë është se shërbime si Zoom ose Google Team Hangouts e bëjnë këtë relativisht të lehtë. Në fillim, kjo duhet të jetë çdo ditë. Qëllimi është i thjeshtë, caktoni axhendën dhe siguroni burimet që u nevojiten anëtarëve të ekipit.
  2. Komunikoni pafund:  Nuk do të thotë se duhet të jeni në komunikim të rregullt me ​​ekipin tuaj. Një nga gjërat më të vështira për të punuar nga shtëpia, veçanërisht nëse jeni mësuar me një ambient zyre, është ndjenja e vetmisë dhe izolimit që mund të vendoset. Kjo është veçanërisht e vërtetë duke marrë parasysh, që shumë njerëz praktikojnë distancën sociale.
  3. Përfitoni nga TeknologjiaSi menaxher, detyra juaj është ta mbani ekipin tuaj të angazhuar. Mjetet e komunikimit janë një mënyrë e thjeshtë për t’i mbajtur të gjithë të angazhuar. Ndërsa mesazhet me postë elektronike dhe shkrimi mund të jenë një zgjidhje afatshkurtër, mjetet si Slack ose Ekipet e Microsoft janë shumë më të përshtatshme për bashkëpunim dhe komunikim. Disa nga ato mjete bashkëpunimi janë në dispozicion falas tani.

Lexo: Forcohen masat shtrënguese në luftën ndaj Covid-19

  1. Menaxhoni probabilitetet e secilës detyrë: Ndihmoni ekipin tuaj të kuptojë se çfarë duhet të bëjnë dhe krijoni binjde realiste për punën e tyre.”Administrimi i probabiliteteve” vlen edhe për ju si menaxher. Vendosni veten dhe ekipin tuaj drejt suksesit duke deklaruar qartë si detyrat ashtu edhe arsyet që qëndrojnë pas tyre, dhe ndihmoni ekipin tuaj të kuptojë saktësisht se si do ta matni suksesin. Kjo do të thotë të përcaktoni qëllimin, afatet dhe probabilitetet për secilën detyrë ose projekt, që ekipi juaj po punon. Përndryshe, mos u habitni nëse pas disa javësh, ju do e gjeni veten duke pyetur se çfarë ishim duke bërë të gjithë.
  2. Përqendrohuni në rezultatet, jo në aktivitete: Është e vështirë që të menaxhosh çdo aspekt të punës nga një ekip i cili ndodhet largë. Nuk duhet të përpiqeni të menaxhoni çdo aspekt të punës në çdo ekip, por menaxhoni situatën kur ekipi juaj shpërndahet në vende të ndryshme. Në vend që të përqendroheni në aktivitete ose sesa orë kanë punuar, përqendrohuni në rezultatet dhe vlerësoni ekipin tuaj, në përputhje me rrethanat.
  3. Sigurohuni nëse ekipi i ka mjetet e nevojshme: Sigurohuni që ekipi juaj të ketë teknologjinë e nevojshme për të realizuar punën. Nëse papritmas keni një ekip të punëtorëve në distancë, kjo do të thotë se ata kanë nevojë për mjete si laptop, softuer, pajisje mobile, apo edhe një lidhje interneti me shpejtësi të lartë. Nuk mund të supozosh se të gjithë i kanë këto gjëra, dhe është përgjegjësia jote si menaxher të sigurohesh nëse i kanë ose jo.

Lexo: COVID-19, Shkencëtarët afër zbulimit të vaksinës, pas testimit tek minjtë

  1. Qëndroni fleksibëlKuptoni se veçanërisht në mjedisin aktual, ekipi juaj ka shumë gjëra në zhvillim. Kjo nuk është një justifikim për të mos bërë gjërat, por është një arsye për të rishqyrtuar se çfarë do të thotë me të vërtetë produktiviteti. Ndëshkimi i një ore për tetë orë bie poshtë në këtë situatë. Orari i rregullt i punës gjithashtu u jep mundësi shumë punonjësve tuaj. Në vend të kësaj, besojini ekipit tuaj dhe jepini lirinë dhe fleksibilitetin për të realizuar punën në orarin që i ndihmon të jetë më produktiv. Kjo është mirë të realizohet edhe në planin afatgjatë.

Burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale