7 arsye pse duhet të lexoni më shumë libra


Një në katër amerikanë të anketuar në një studim të ri tha se nuk kanë lexuar asnjë libër brenda 12 muajve të fundit. Në të kundërt, statistikat tregojnë se CEO kryesorë lexojnë katër deri në pesë libra në muaj. Shumë CEO ia atribuojnë suksesin e tyre leximit.

Lexoni: 8 LIBRAT QË SIPAS RICHARD BRANSON TË GJITHË DUHET TI LEXOJNË

Më poshtë Business Magazine ju jep 7 përfitime të njohura të leximit:

  1. Leximi mund të rrisë njohuritë.
  2. Leximi mund t’ju ndihmojë të relaksoheni dhe të reduktoni stresin.
  3. Leximi mund të ndihmojë në parandalimin e përparimit të Alzheimer dhe Dementia
  4. Leximi mund t’ju bëjë një shkrimtar më të mirë.
  5. Leximi mund të përmirësojë fjalorin tuaj.
  6. Leximi mund të përmirësojë fokusin tuaj.
  7. Leximi mund të të ndihmojë të bëheni një mendimtar më i mirë kritik.

Pra, nëse jeni duke u përpjekur të lexoni një numër të caktuar librash për të arritur qëllimin e këtij viti, ose thjesht dëshironi të bëni diçka ndryshe me kohën tuaj, nuk është kurrë tepër vonë për të lexuar më shumë libra. Nëse jeni duke luftuar me leximin, filloni duke lexuar nga pak. Lexoni një ose dy faqe në ditë. Ashtu si çdo zakon i mirë, është e rëndësishme që të mos e mbysni veten në fillim. Ndërtoni momentin me kalimin e kohës dhe do të lexoni më shumë libra para se ta kuptoni.

burimi: thethriveglobal

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0