6 shembuj të aplikimit të inteligjencës artificiale në jetën reale - Business Magazine Albania

6 shembuj të aplikimit të inteligjencës artificiale në jetën reale


Nëse bëni një kërkim në Google, rezervoni një udhëtim në internet ose merrni një rekomandim produkti nga faqet e-commerce; inteligjenca artificiale (IA) duket të jetë duke ju përgjuar në background. Për ata që akoma nuk e dinë se teknologjitë si machine learning, IA dhe deep learning janë e ardhmja, atëherë në këtë artikull do të prekim gjashtë aplikime në jetën reale të IA dhe Machine learning.

Lexoni: Jo më titra fyese në Instagram, ‘ju kap’ inteligjenca artificiale

  1. Suporti ndaj klientit

Në kohët e sotme, është shumë e vështirë të gjesh një faqe të mirë online që do të ofrojë vetëm një lloj suporti për klientët e teknologjisë së lartë, përveç qasjeve tradicionale, të cilat mund të mirëmbahen duke përdorur një email ose telefon. Kanalet tradicionale të suportit ndaj klientëve u kushtojnë bizneseve para së bashku me humbjen e burimeve njerëzore, të cilat mund të koordinohen nga mënyra progresive të zgjuara dhe inovative.

Me ndihmën e asistentëve me aftësi IA, makineritë mund t’ju përgjigjen të gjitha pyetjeve tuaja dhe t’ju ndihmojnë të merrni një produkt të veçantë bazuar në përshkrimin tuaj dhe shumë më tepër. Përvoja e blerjeve online mund të përmirësohet në mënyrë të pasur nga chatbot pasi ndihmon në rritjen e mbajtjes së përdoruesit duke dërguar reminders dhe njoftime, duke ofruar përgjigje spontane kur krahasohet me asistentin njerëzor, i cili gjithashtu ndihmon në uljen e kohës së përgjigjes.

  1. Përvojë e pasur për blerjet

Ne e dimë se si blerjet online ju lejojnë të grumbulloni dhe ruani një pjesë të madhe të të dhënave tuaja, pavarësisht nëse dëshironi t’i jepni apo jo. Shihet që Google Analytics pajis një dyqan online me të dhëna si zonën, programin, pajisjet dhe identifikon sesi përdoruesi e harxhon kohën në secilën faqe.

Duke zbatuar IA në dyqanin tuaj online, është e mundur që administratori i dyqanit të personalizojë përvojën e klientit në një nivel më të thellë. Një personalizim i tillë rezulton në sugjerime produktesh, mesazhe, etj., të cilat vijnë veçanërisht për ju së bashku me përmbajtjen dinamike e cila modifikohet sipas kërkesave të përdoruesit.

Dyqanet online mund të ndryshojnë monedhën dhe ndërfaqen në mënyrë automatike duke dërguar njoftimet bazuar në produktet më të shitura dhe duke ofruar afate kohore për produktet e dëshiruara.

  1. Shëndetësia

IA dëshmon të jetë një element shumë i rëndësishëm në fushën e kujdesit shëndetësor duke përmirësuar secilën pjesë të industrisë në baza virtuale. IA është zbatuar në çdo fushë, qoftë ajo për të mbrojtur të dhënat personale të pacientit kundër hakerëve në internet qoftë në asisitimin e operacioneve.

Shihet shpesh që shërbimet medicinale po përjetojnë procedura gjithnjë e më të kota duke rritur shpenzimet e restaurimit për një kohë të gjatë. Një asistent IA gjatë fluksit të punës ndihmon mjekët në lirimin e orareve të tyre duke zvogëluar kohën dhe kostot në mënyrë që të thjeshtojnë proceset dhe të hapin rrugë të reja për industrinë.

  1. Financat

IA në industrinë e financave është një zgjidhje e përsosur pasi sektori financiar varet shumë nga raportimi në kohë reale, saktësia dhe përpunimi i pjesëve më të mëdha të të dhënave sasiore që ndihmon më tej për të marrë vendime vendimtare. IA ndihmon përdoruesit që të punojnë me sektorin e financave në një mënyrë më të shpejtë duke zbatuar machine learning, algorithmic trading, inteligjencën adaptive, automatizimin dhe chatbotet për një grup procesesh.

  1. Makinat smart

Kur bëhet fjalë për aplikimet e IA, vështirë se mund të merrni një demonstrim më të spikatur dhe më të mirë të teknologjisë, e cila mund të shfaqet më shumë në makinat smart dhe dronët që po i realizojnë ato me të njëjtën teknologji. Të gjithë emrat e mëdhenj si Amazon dhe Walmart po investojnë shumë në drone për dorëzimin e pakove që po rrisin efikasitetin e shpërndarjes. Me këtë teknologji, shumë çështje të transportit dhe administrimit mund të zgjidhen shumë më shpejt.

Lexoni: A do të krijojë Inteligjenca Artificiale më shumë punë apo do t’i “vrasë” disa vende të punës

  1. Udhëtimi dhe Navigimi

IA është duke u bërë një nga mjetet kryesore për ofruesit e shërbimeve dhe përdoruesit. Nga sugjerimi i një rrugë më efiçente për në shtëpi deri tek planifikimi i udhëtimeve, IA ka tendencë të ndihmojë njerëz drejt hapit të madh. Në mënyrë të veçantë, agjencitë e udhëtimit po përfitojnë nga përdorimi i pajisjeve të zgjuara.

Një numër i madh i përdoruesve rishikojnë këshillat për udhëtimet dhe hulumtojnë monumentet lokale duke prenotuar udhëtime në këto pajisje me ndihmën e asistentëve të udhëtimit me IA. Në të njëjtën mënyrë, chatbots po ndryshojnë biznesin duke inkurajuar ndërmjetësimin ashtu si njeriu, kosto më të ulëta rezervimi dhe kohë më të shpejtë reagimi.

/itnewsafrica

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0