Lexoni: Jo më titra fyese në Instagram, ‘ju kap’ inteligjenca artificiale
- Suporti ndaj klientit
Në kohët e sotme, është shumë e vështirë të gjesh një faqe të mirë online që do të ofrojë vetëm një lloj suporti për klientët e teknologjisë së lartë, përveç qasjeve tradicionale, të cilat mund të mirëmbahen duke përdorur një email ose telefon. Kanalet tradicionale të suportit ndaj klientëve u kushtojnë bizneseve para së bashku me humbjen e burimeve njerëzore, të cilat mund të koordinohen nga mënyra progresive të zgjuara dhe inovative.
Me ndihmën e asistentëve me aftësi IA, makineritë mund t’ju përgjigjen të gjitha pyetjeve tuaja dhe t’ju ndihmojnë të merrni një produkt të veçantë bazuar në përshkrimin tuaj dhe shumë më tepër. Përvoja e blerjeve online mund të përmirësohet në mënyrë të pasur nga chatbot pasi ndihmon në rritjen e mbajtjes së përdoruesit duke dërguar reminders dhe njoftime, duke ofruar përgjigje spontane kur krahasohet me asistentin njerëzor, i cili gjithashtu ndihmon në uljen e kohës së përgjigjes.
- Përvojë e pasur për blerjet
Ne e dimë se si blerjet online ju lejojnë të grumbulloni dhe ruani një pjesë të madhe të të dhënave tuaja, pavarësisht nëse dëshironi t’i jepni apo jo. Shihet që Google Analytics pajis një dyqan online me të dhëna si zonën, programin, pajisjet dhe identifikon sesi përdoruesi e harxhon kohën në secilën faqe.
Duke zbatuar IA në dyqanin tuaj online, është e mundur që administratori i dyqanit të personalizojë përvojën e klientit në një nivel më të thellë. Një personalizim i tillë rezulton në sugjerime produktesh, mesazhe, etj., të cilat vijnë veçanërisht për ju së bashku me përmbajtjen dinamike e cila modifikohet sipas kërkesave të përdoruesit.
Dyqanet online mund të ndryshojnë monedhën dhe ndërfaqen në mënyrë automatike duke dërguar njoftimet bazuar në produktet më të shitura dhe duke ofruar afate kohore për produktet e dëshiruara.
- Shëndetësia
IA dëshmon të jetë një element shumë i rëndësishëm në fushën e kujdesit shëndetësor duke përmirësuar secilën pjesë të industrisë në baza virtuale. IA është zbatuar në çdo fushë, qoftë ajo për të mbrojtur të dhënat personale të pacientit kundër hakerëve në internet qoftë në asisitimin e operacioneve.
Shihet shpesh që shërbimet medicinale po përjetojnë procedura gjithnjë e më të kota duke rritur shpenzimet e restaurimit për një kohë të gjatë. Një asistent IA gjatë fluksit të punës ndihmon mjekët në lirimin e orareve të tyre duke zvogëluar kohën dhe kostot në mënyrë që të thjeshtojnë proceset dhe të hapin rrugë të reja për industrinë.
- Financat
IA në industrinë e financave është një zgjidhje e përsosur pasi sektori financiar varet shumë nga raportimi në kohë reale, saktësia dhe përpunimi i pjesëve më të mëdha të të dhënave sasiore që ndihmon më tej për të marrë vendime vendimtare. IA ndihmon përdoruesit që të punojnë me sektorin e financave në një mënyrë më të shpejtë duke zbatuar machine learning, algorithmic trading, inteligjencën adaptive, automatizimin dhe chatbotet për një grup procesesh.
- Makinat smart
Kur bëhet fjalë për aplikimet e IA, vështirë se mund të merrni një demonstrim më të spikatur dhe më të mirë të teknologjisë, e cila mund të shfaqet më shumë në makinat smart dhe dronët që po i realizojnë ato me të njëjtën teknologji. Të gjithë emrat e mëdhenj si Amazon dhe Walmart po investojnë shumë në drone për dorëzimin e pakove që po rrisin efikasitetin e shpërndarjes. Me këtë teknologji, shumë çështje të transportit dhe administrimit mund të zgjidhen shumë më shpejt.
Lexoni: A do të krijojë Inteligjenca Artificiale më shumë punë apo do t’i “vrasë” disa vende të punës
- Udhëtimi dhe Navigimi
IA është duke u bërë një nga mjetet kryesore për ofruesit e shërbimeve dhe përdoruesit. Nga sugjerimi i një rrugë më efiçente për në shtëpi deri tek planifikimi i udhëtimeve, IA ka tendencë të ndihmojë njerëz drejt hapit të madh. Në mënyrë të veçantë, agjencitë e udhëtimit po përfitojnë nga përdorimi i pajisjeve të zgjuara.
Një numër i madh i përdoruesve rishikojnë këshillat për udhëtimet dhe hulumtojnë monumentet lokale duke prenotuar udhëtime në këto pajisje me ndihmën e asistentëve të udhëtimit me IA. Në të njëjtën mënyrë, chatbots po ndryshojnë biznesin duke inkurajuar ndërmjetësimin ashtu si njeriu, kosto më të ulëta rezervimi dhe kohë më të shpejtë reagimi.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.