Inovacioni është bërë sinonim i suksesit për liderët e biznesit modern. Peizazhet e industrisë ndryshojnë më shpejt se kurrë për shkak të kërcimeve teknologjike dhe liderat duhet të përshtaten shpejt për të përballuar më mirë sfidat e së sotmes dhe të së nesërmes.
Ndërsa përvoja e botës reale është e paçmueshme për të fituar njohuri për fusha specifike , është zbuluar se leximi i librave të duhur mund të transformojë me shpejtësi perceptimin dhe në fund të përmirësojë aftësinë për të udhëhequr ekipet edhe në rrethanat më sfiduese.
Librat e mëposhtëm sfidojnë perceptimin për inovacionin dhe informacioni brenda tyre mund të përmirësojë aftësinë e kujtdo për të inovuar dhe për të drejtuar markën e tyre drejt suksesit të vërtetë dhe të qëndrueshëm.
1. ” Deep Work ” nga Cal Newport
“Deep Work” ndërhyn për të sfiduar normat konvencionale në lidhje me produktivitetin dhe rivlerësimin e zakoneve, komunikimit dhe aksesit. Newport e udhëheq lexuesin, sesi t’i qasë më së miri problemet komplekse që kërkojnë periudha të gjata fokusi për t’u kapërcyer. Ky libër ofron një kornizë për të pastruar mendjen dhe për t’u përqendruar me të vërtetë në atë që ka rëndësi në këtë moment, duke krijuar mjedisin më të mirë të mundshëm që të ndodhë inovacioni.
2. “ Shoe Dog ” nga Phil Knight
Ndonjëherë, mënyra më e mirë për të mësuar të drejtosh nuk është nga këshillat e drejtpërdrejta, por duke ndjekur historinë e dikujt që përjetoi sukses të paparë. Nëse jeni duke kërkuar për një libër se si të keni sukses, atëherë “Shoe Dog” është një përshtatje e përsosur.
3. “Going On Offense”: libri i një lideri për inovacion të përhershëm nga Behnam Tabrizi
Tabrizi përshkruan saktësisht se si jo vetëm të inovoni një herë, por të rrënjosni kreativitetin në të gjithë biznesin tuaj. Për bizneset që kërkojnë të rifitojnë hapin e tyre inovativ dhe të rimarrin vendin në krye të industrisë së tyre, puna e Tabrizit është lexim thelbësor.
Bazuar në një studim gjithëpërfshirës 7-vjeçar që mbulon tendencat e liderëve të industrisë si: Apple, Facebook dhe Amazon, puna e Tabrizit jep bazën e saktë të njohurive dhe njohuritë e zbatueshme që liderët modern kanë nevojë për të inovuar dhe përmirësuar vazhdimisht suksesin fillestar.
4. “The Lean Startup”: si sipërmarrësit e sotëm përdorin inovacionin e vazhdueshëm për të krijuar biznese rrënjësisht të suksesshme nga Eric Ries
Ky libër ofron një metodologji për sipërmarrësit për të krijuar dhe menaxhuar startup-et në mënyrë efektive. Ai thekson rëndësinë e eksperimentimit, reagimet e klientëve dhe përsëritjen e shpejtë dhe mbron zhvillimin e një produkti minimal të qëndrueshëm, i cili më pas testohet me klientët për të fituar të dhëna dhe njohuri të botës reale. Koncepti i “të mësuarit të vlefshëm” është qendror, duke inkurajuar sipërmarrësit të mbledhin të dhëna sa më shpejt të jetë e mundur dhe të marrin vendime të bazuara në të dhëna.
5. “The 7 Habits of Highly Effective People“ nga Sean Covey
Si zakonet pozitive ashtu edhe ato negative formojnë çdo vendim gjatë gjithë jetës sonë. Në këtë lexim klasik, Covey vëren në mënyrë sistematike se si t’i shikoni zakonet tuaja personale me objektivitet, në mënyrë që të mund t’i përmirësoni ato dhe të bëheni një individ më i lehtë për të punuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.