5 Faktorët që ndihmojnë në rritjen e një biznesi të vogël


Të rrisësh një biznes të vogël mund të jetë e vështirë. Për sipërmarrësit e rinj mund të duket akoma dhe më e frikshme për shkak të faktorëve të shumtë të cilët nevojiten. Por askush nuk mund t’u kushtojë 100% vëmendje të gjitha aspekteve të biznesit në të gjitha momentet. Prandaj është rëndësishme të përqëndroheni tek ato pika kryesore që sjellin impaktin pozitiv më të madh.

Për të qenë një biznes i mirë, nevojitet shumë punë. Për të na ndihmuar sadopak, pesë anëtarët nga Këshilli i Biznesit Forbes Boston kanë ndarë me ne faktorët më të neglizhuar për rritjen e një biznesi të vogël.

1. Puno zgjuar për të rritur shitjet

Një faktor lehtësisht i neglizhuar në rritjen e biznesit të vogël janë strategjitë e shumta ku mes tyre mungon përdorimi i mjeteve të nevojshme për nxitjen e shitjeve. Është e zakontë që marketingu të fokusohet në tërheqjen e perspektivave të reja dhe për shitjet për t’u përqëndruar në mundësitë e drejtpërdrejta. Drejtimi potencial por i ngadalshëm në lëvizje mund të bjerë nëpër çarje, prandaj sigurohuni që të ndiqni në perspektivat që keni investuar për të tërhequr. – Michael DesRochers, PoliteMail Software

2. Të punësosh në bazë të kulturës së kompanisë.

Si startup apo biznes i vogël, faktori më i rëndësishëm për t’u përqëndruar është ndërtimi i ekipit. Çdo kompani, qoftë dhe ato më të vogëlat, kanë një kulturë të konsoliduar e cila nxitet fillimisht nga themeluesit, ose vjen në mënyrë organike. Është e rëndësishme që çdo person i punësuar të përshtatet shumë mirë me kulturën e kompanisë dhe të ndihmojë kështu në rritjen e biznesit. – Rudina Seseri, Glasswing Ventures

Lexoni: Sipërmarrësja shqiptare që po hap rrugën për të ardhmen e teknologjisë

3. Të mbetesh në mendjen e njerëzve

Bizneset e vogla, mund të jenë të vështira për t’u gjetur dhe ndonjëherë të lehta për t’u harruar. Puna juaj dhe aftësia për të ekzekutuar projekte është shumë e rëndësishme. Nëse krijoni një emër dhe një figurë, klientët do ta kenë më të thjesht për t’ju mbajtur mend. Edhe dhuratat për partnerët dërgojini vetë në vend që të dërgoni kuti me anë të postës. Tregohuni sa më shumë personal, tregoni që i doni mbështetësit e biznesit tuaj. – Matteo Forgione, P.E., Forgione Engineering, Inc.

4. Merr një avokat

Avokati juaj është investitori juaj i parë. Avokatët e startup-eve ndikojnë në shtyrjen e afatit të pagesave, ofrojnë ulje dhe sigurohen që startup-et të jenë të gatshme për sukses. Gjithashtu ata ndihmojnë në ndarjen e kapitalit, dokumentat e reja të punësimit, preazantimin e duhur të korporatës, etj,. Roli i tij është i rëndësishëm edhe në një startup. – Zoë Barry, ZappRx, Inc.

5. Përshtatja e Produktit me Tregun

Është thelbësore të mbani fokusin te përshtatja e produktit tuaj me tregun: A e duan klientët tuaj produktin që po ofroni? (Kjo është ndryshe nga pyetja: “A mund të zgjidh unë problemin e klientit?”) Janë shumë pjesë të ndryshueshme në një biznes të vogël dhe është e vështirë t’i bësh ato të kenë të njëjtën ecuri, gjithsesi fokusi tek përshtatja e produktit për tregun është mundësia më e mirë për një sukses afatgjatë. – Dustin Clinard, RISK IDENT

Lexoni: Rudina Seseri për Forbes: Ja se si inteligjenca artificiale po ndihmon në rekrutimin e punonjësve

/Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale