4 mënyra se si ekipi juaj i shitjes mund të rikuperojë të ardhurat e humbura në 2021 - Business Magazine Albania

4 mënyra se si ekipi juaj i shitjes mund të rikuperojë të ardhurat e humbura në 2021

ekipi juaj i shitjes

Nga: Denis Gafurri

Megjithëse vitin 2020 SFIDUES e lamë mbrapa, shumica e kompanive nuk kanë luksin të marrin frymë. Viti i kaluar mori shumë nga të gjithë – e sidomos dyfishin për pronarët e bizneseve dhe stafin e shitjeve. Shumë të ardhura u humbën në kaosin e shkaktuar dhe sfidat e furishme që karakterizuan vitin që lamë pas. Rikuperimi i fitimeve të humbura është një kërkesë e madhe, por gjithsesi është plotësisht e mundshme. Në këtë artikull, keni disa mënyra që mund të ndërmerrni për t’iu qasur sa më mirë atyre sfidave.

  1. Rregulloni çmimet.

Çmimi i shitjes në një vlerë të gabuar – pavarësisht nëse është shumë i lartë ose shumë i ulët – sjell një humbje të të ardhurave. Dhe derisa gjetja e një çmimi adekuat për produktin ose shërbimin tuaj është shumë më lehtë të thuhet sesa të bëhet, ka ende teknika të caktuara që ju mund të përdorni, të cilat iu ndihmojnë për ta arritur atë.

Lexo: Kostoja e humbjes së punonjësve tuaj më të mirë. Si ta shmangni atë?

Ju duhet të kuptoni gjendjen e industrisë tuaj dhe se si konkurrenca juaj përcakton çmimet e tyre. Të kesh një ndjenjë se ku dëshiron të qëndrosh – në krahasim me çdo alternativë – është thelbësore për çmimet e menduara dhe rikuperimin e të ardhurave të humbura. Përveç kësaj, ju duhet të merrni parasysh kërkesën aktuale për produktin ose shërbimin tuaj dhe kushtet më të gjera ekonomike, si dhe duhet të merrni kostot fikse dhe të ndryshueshme që lidhen me prodhimin e produktit ose shërbimit tuaj. Duke pasur parasysh këta faktorë, do të duhet të eksperimentoni me strategji të ndryshme të çmimeve – dhe me disa prova dhe gabime, në mënyrë që të arrini në një pikë çmimi që ju ndihmon të rikuperoni të paktën disa nga të ardhurat që keni humbur vitin e kaluar.

  1. Përqendrohuni më shumë në analizën dhe menaxhimin e kohës.

Qëndrimi në krye të përcjelljes së kohës është veçanërisht i rëndësishëm për kontraktorët dhe bizneset që faturojnë klientelën bazuar në tarifat për orë. Të jesh i vëmendshëm dhe i zellshëm kur evidenton orët që punon për klientët mund të jetë thelbësore kur përpiqesh të rikuperosh fitimet e humbura. Kjo pikë e veçantë mund të duket më pak e rëndësishme se pjesa tjetër, por, përsëri mund të jetë një shkak i humbjes së konsiderueshme financiare.

  1. Analizojeni strategjinë e marketingut.

Ndonjëherë faji për të fitimet e humbura nuk qëndron tek ekipi juaj i shitjeve. Natyrisht, marketingu ka një rol në frenimin e klientëve – dhe nëse ai departament nuk po tërheq peshën e tij, ju jeni të prirur të humbni biznesin e mundshëm. Strategjia e marketingut të kompanisë tuaj mund të jetë e parëndësishme, ose thjesht e paefektshme. Në ato raste, bërja e hulumtimeve më të gjera të tregut, marrja parasysh e strategjive të konkurrencës tuaj dhe ngatërrimi i filozofisë tuaj më të gjerë të marketingut është ndoshta mënyra më e duhur.

Duhet të ketë disa dhënie dhe marrje produktive midis departamenteve. Nëse përpjekjet tuaja të marketingut nuk po tërheqin klientë mjaftueshëm të fortë për të punuar me ju, me siguri do të duhet të keni disa biseda të sinqerta me atë ekip për të siguruar që të dy palët e biznesit po plotësojnë njëra-tjetrën në mënyrë efektive.

  1. Ristrukturimi dhe automatizimi i detyrave administrative.

Koha është para – kështu që nëse e humbni të parën, do të humbni të dytën. Ngarkesa e stafit tuaj të shitjeve me përgjegjësi administrative në mënyrë automatike mund të jetë joefikase dhe mund të dëmtojë aftësinë e përfaqësuesve tuaj për të shitur lirshëm dhe për të gjeneruar të ardhura. Softueri i automatizimit të shitjeve ju lejon të thjeshtoni detyra që kërkojnë kohë, përndryshe u jep shitësve tuaj më shumë kohë për të bërë atë që janë pajtuar të bëjnë – të shesin! Kjo është arsyeja pse ia vlen për të investuar në një sistem si CRM për të hequr hapat e duhur nga proceset që nuk kanë nevojë të bëhen manualisht. Përdorimi i burimeve të automatizimit si gjurmimi i postës elektronike dhe gjeneratorët ardhurave.

Viti 2020 ka kaluar, por ndikimi i saj i mbetur në biznes nuk ka mbaruar ende. Shumë të ardhura u lanë në tryezë vitin e kaluar dhe do të jetë një luftë për t’i rimbursuar ato. Por, sa mbingarkuese mund të duket ajo ndërmarrje, ajo nuk duhet t’ju frikësojë. Do të duhet një mendim, strategji dhe punë serioze – por nëse i qaseni me takt, durim dhe përpjekje, do të jeni në gjendje ta kuptoni.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0