3 parime thelbësore që të gjithë duhet t'i kërkojnë te një shef apo mentor - Business Magazine Albania

3 parime thelbësore që të gjithë duhet t’i kërkojnë te një shef apo mentor

parime thelbësore

Vitin e kaluar kur filloi pandemia, mund të imagjinohet se sa dëshpëruese mund të ishte të humbisje  punën dhe të përballesh me një peizazh pasigurie ekonomike, kur tashmë ndihesh i dëshpëruar.

Por, një mënyrë e sigurt për të fituar një jetesë të mirë është të jesh në një vend ku je i apasionuar pas asaj që bën dhe të bëhesh “i paçmuar” për punëdhënësin tënd. Madje, mund të konsideroni të gjeni një punë të re, ndoshta me të ardhura më të ulëta se më parë, por që ka një potencial të madh me punëdhënësin e ri. Kur themi potencial, nuk i referohemi vetëm një rritjeje, po tre parimeve thelbësore që të gjithë duhet t’i kërkojnë te një shef ose mentor: vlerat, vizionin dhe zërin.

Vlerat

Vlerat pasqyrojnë besimet dhe parimet që drejtojnë një person. Nëse objektivi i vetëm i një personi është të fitojë sa më shumë para që të jetë e mundur, ai me siguri mund të përfundojë i pasur, por ky është një atribut i dukshëm. Pa vlerat e duhura, disa njerëz do të komprometonin vazhdimisht etikën dhe integritetin në kërkim të fitimit. Mund të shihet kur keni të bëni me një situatë sfiduese në punë ose kur përballeni me një fatkeqësi. Kur vlerat e duhura janë tek një person, asgjë nuk do të ndikojë në veprimet e tij, përveçse të bëjë atë që është e drejtë. Kjo është diçka që duhet kërkuar pa dyshim kur kërkoni një mentor, këshilltar ose shef.

Lexoni: Rëndësia e një mentori dhe afërsia që duhet të keni me të

Vizioni

Vizioni është rruga në të cilën shkon një person. Siç thuhet, “rrugëtimi është destinacioni”. Do të jetë e rrallë që të gjeni një sipërmarrës të suksesshëm që të thotë se “ia ka dalë!” Kur vendosin objektivin e tyre të synuar, ata e kanë shënjuesin larg dhe shohin se sa më shumë mund të arrijnë. Kur kërkoni të lidheni me dikë, zbuloni qëllimet dhe aspiratat e tij “aktuale”. Pyesni për momentet dhe arritjet e mëparshme. Dëgjoni historinë e tyre dhe pyesni për sprovat dhe mundimet gjatë rrugës. Mënyra se si kanë udhëtuar është një tregues i shkëlqyer i përkushtimit të tyre për të përmbushur vizionin e tyre.

Zëri

Zëri është “mënyra” e tyre e komunikimit. Shumë njerëz janë bashkëbisedues të shkëlqyer dhe të jashtëzakonshëm në ndërtimin e raporteve. Sjellja e tyre është stili dhe metodat e përdorura për të udhëhequr njerëzit dhe për t’i ndihmuar ata “në udhëtim” të përmbushin qëllimet dhe objektivat e tyre thelbësore për të mbështetur kauzën kolektive. Kjo mënyrë komunikimi mund të shihet në mënyrën se si frymëzojnë kolegët dhe klientët dhe se si ndikojnë tek ata që të kapërcejnë pikat e kaluara që nuk e kishin kuptuar se mund t’i kalonin. Kjo është mënyra se si ata mund të marrin tema komplekse ose ide të kota dhe t’i bëjnë ato të duken të arsyeshme.

Bëni atë që duhet për të marrë punën dhe pasi të arrini atje, punoni sa më shumë që të mundeni, gjithmonë duke kërkuar më shumë përgjegjësi. Vlera juaj do të jetë e dukshme në punën tuaj. Pas disa muajsh, përpjekjet dhe veprimet tuaja duhet të flasin vetë.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0