Me avancimin e teknologjisë, rezymetë e letrës po bëhen gjithnjë e më të pavlera.
Mjedisi ynë aktual digjital vepron si një skenë për këdo, kudo, për t’u paraqitur para botës. Ju mund ta shihni markën, biznesin ose idenë tuaj personale në të gjithë globin brenda pak sekondash pa shpenzuar asnjë dollar. Kjo është veçanërisht e vërtetë sot pasi pandemia ka detyruar shumë njerëz të hyjnë në internet për qëllime argëtimi, edukimi, komunikimi dhe pune. Platformat si Google e kanë bërë të lehtë për këdo që të kalojë në rrjedhën e informacionit. Detaje të ndërlikuara rreth jetës sonë private janë të disponueshme publikisht në të gjithë internetin me klikimin e një butoni dhe nuk mund të bëjmë shumë për këtë. Ky mund të duket si një realitet i ashpër, por nëse merrni kontrollin e markës suaj personale tani, mund të përdorni internetin për të punuar në favorin tuaj.
Marka juaj personale brenda peizazhit dixhital është krijuar nga postimet në formën e fotografive, videove, titrave dhe artikujve. Këto postime formojnë përshtypjet e qëndrueshme që të tjerët kanë për ju dhe duhet të krijohen për të përfaqësuar përvojën, ekspertizën, aftësitë, veprimet, stilin e jetës dhe arritjet tuaja. Marka juaj personale është përgjigja që njerëzit japin kur dikush ju pyet se kush jeni. Dhe janë ato disa mendime të fundit që dikush ka për ju pas një ndërveprimi me markën tuaj. Në një botë dezinformimi dhe regjistrimesh pothuajse të përhershme në internet, menaxhimi i markës tuaj personale është një domosdoshmëri. Mund të jetë faktori përcaktues për atë punë për të cilën jeni duke u konsideruar, atë klient që po përpiqeni të kapni, produktin ose shërbimin që po përpiqeni të shisni, atë kredi që po përpiqeni të merrni apo edhe atë takim që ju po përpiqeni të vazhdoni.
Ndërtimi i një marke është si ndërtimi i një shtëpie; sa më i mirë të jetë materiali, aq më e fortë është. Është e domosdoshme që të bëni kontribute të llogaritura që lejojnë markën tuaj të evoluojë ndërsa e përsosni atë me kalimin e kohës. Ndërtimi i suksesshëm i markës suaj mund të ndërtojë me sukses llogarinë tuaj bankare, fuqinë dhe ndikimin.
Lexoni: 3 mënyra për të rritur markën tuaj personale
Marka juaj duhet të flasë vetë; duhet të transmetojë mesazhin tuaj pa thënë asnjë fjalë. Krijimi strategjik i pranisë dixhitale të gjërave të tilla si background arsimor, verifikimet në të gjitha platformat e mediave sociale, njohja kombëtare nga media të dukshme dhe arritjet personale ose profesionale mund t’i bëjnë klientët potencialë të ndihen sikur ju kanë njohur tashmë.
Në shoqërinë e sotme, markat tona personale janë bërë ndoshta një rezyme online; CV-të në letër dhe kartat e biznesit janë një gjë e së kaluarës. Shndërrimi i Instagramit tuaj në një rezyme mbresëlënëse nuk është e lehtë, por është jashtëzakonisht e mundur. Më poshtë ju sjellim disa nga hapat për t’ju ndihmuar të filloni.
- Përcaktoni markën tuaj
Përcaktimi i markës suaj është një joshje dhe kur bëhet në mënyrë korrekte, krijon një sërë kushtesh për zhvillimin e një marrëdhënie të vazhdueshme. Zgjedhja e një audiencë të synuar dhe përshtatja e përmbajtjes tuaj për të përmbushur dëshirat, nevojat dhe pritshmëritë e asaj audience është një vend i mirë për të filluar. Postimet në profilin tuaj në Instagram duhet të jenë një pasqyrim i drejtpërdrejtë i asaj që mendoni se mund të ngjallë interesin e tyre. Për më tepër, ju sfidoj të mendoni për perceptimin fillestar që njerëzit kanë pas shikimit të profilit tuaj. Çfarë mendimesh do të kishin? Çfarë do të dëshironit që ata të mbanin mend më shumë pasi të lëvizin nëpër fotot tuaja? Ju gjithashtu mund të bëni disa kërkime duke shfletuar profilet në Instagram të njerëzve të tjerë të suksesshëm në fushën tuaj. Çfarë po postojnë? A ka ndonjë model apo filozofi të dukshme? Cili është përfaqësimi vizual i profilit të tyre në Instagram? Ju nuk duhet të imitoni gjithçka që ata bëjnë, por mund të huazoni në mënyrë krijuese ide se si të pasuroni përmbajtjen tuaj dhe markën e përgjithshme.
- Postoni vetëm pikat tuaja kryesore
Prania juaj në internet duhet të jetë shtylla juaj kryesore, me përmbajtje që rrit besueshmërinë tuaj dhe vendos më tej vlefshmërinë tuaj. Në shumicën e rasteve, kur krijoni një rezyme tradicionale letre për një punëdhënës të mundshëm, do të linit me qëllim informacionin e parëndësishëm. I njëjti parim vlen edhe për Instagramin. Ju duhet të postoni vetëm përmbajtje që ka lidhje me markën që dëshironi të portretizoni. Një rregull i thjeshtë: Mos e postoni nëse nuk e bën audiencën tuaj të synuar të dëshirojë t’ju punësojë, t’ju admirojë, t’ju njohë, t’ju hulumtojë më tej ose të aktivizojë njoftimet tuaja të postimeve.
- Hiqni të gjitha zhurmat
Kohëzgjatja e vëmendjes së një personi mesatar është rreth tetë sekonda. Ka të ngjarë që përdoruesit e Instagram do të shqyrtojnë vetëm nëntë fotot tuaja të para përpara se të formulojnë një mendim për ju. Në të njëjtat tetë sekonda, ata do të vendosin nëse duan të vazhdojnë të lëvizin nëpër profilin tuaj. Ju duhet të fshini ose arkivoni të gjithë zhurmën. Zhurma në këtë kontekst është çdo gjë që largon atraktivitetin e markës që keni përcaktuar dhe nuk është pjesë e qëllimit tuaj kryesor. Kjo mund të përfshijë memet, ushqimet, qentë, familjen, marrëdhëniet apo edhe lokalin ku keni shkuar mbrëmë. Në vend të kësaj, mendoni të postoni momentet tuaja historike ose gjëra të tjera që përputhen me markën tuaj.
Çdo gjë e postuar në Instagram bëhet informacion publik, prandaj sigurohuni që të jetë diçka që dëshironi të shohin të tjerët. Të kesh markën tënde të përfaqësuar me saktësi në mediat sociale, si dhe në një kërkim në Google, është jashtëzakonisht e rëndësishme. Marka juaj është gjëja e parë që njerëzit do të shohin kur të kërkojnë dhe gjëja e fundit që do të kujtojnë kur të mbarojnë kërkimin. Çdo postim dërgon një mesazh, çdo mesazh tregon një histori dhe çdo histori ndërton një markë. Sigurohuni që marka juaj të jetë e ndërtuar për të qëndruar gjatë.
Lexoni: Pse përmbajtja është thelbi i rritjes së markës?!
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.