Pse përmbajtja është thelbi i rritjes së markës?! - Business Magazine Albania

Pse përmbajtja është thelbi i rritjes së markës?!

përmbajtja

Përmbajtja është thelbi i çdo marke.

Ashtu si trupi i njeriut ka nevojë për një rrjedhje të vazhdueshme të gjakut nga zemra për të mbijetuar, marka juaj ka nevojë për një rrjedhë të qëndrueshme të përmbajtjes në mënyrë që të lulëzojë. Por, pse është kështu?

Besueshmëria së pari! Për të nxitur një marrëdhënie me konsumatorët, është e rëndësishme të krijoni përmbajtje që i mban ata të informuar, u përgjigjet pyetjeve të tyre dhe e mban të hapur komunikimin mes jush dhe tyre. Kjo, nga ana tjetër, ju lejon të krijoni një lidhje të fortë me audiencën tuaj.

Kjo është veçanërisht e rëndësishme kur mendoni për besueshmërinë dhe arritjen e audiencës tuaj të synuar. Nëse doni të mbani konsumatorët që ju besojnë për të dhënë informacion të saktë, atëherë duhet t’u siguroni atyre një rrjedhë të qëndrueshme të përmbajtjes cilësore.

Lexoni: Pse startup-et nuk mund ta injorojnë më SEOn?

Por, përmbajtja nuk ka të bëjë vetëm me mbajtjen e audiencës. Ndërsa, PO, është thelbësore të mendoni vazhdimisht se si të mbani vëmendjen e audiencës tuaj të synuar, është gjithashtu e rëndësishme të shikoni përpara për të parë se si mund ta rrisni audiencën tuaj.

Merrni parasysh të gjeni një markë që është tashmë e krijuar, që përputhet me zërin dhe vlerat e biznesit tuaj dhe u ofron markave, si ajo e juaja, mundësinë për të ndarë përmbajtje në faqen e tyre.

Promovimi i zërit tuaj në një audiencë si kjo jo vetëm që do t’ju ndihmojë të ndërtoni besueshmërinë tuaj si një lider në industri, por do t’ju ndihmojë të nxirrni në pah markën tuaj, në mënyrë që të arrini audienca të reja. Me vizitorët e rinj që gjejnë faqe si kjo çdo ditë dhe me miliona lexues besnikë përmbajtja juaj është e garantuar të tërheqë vëmendjen e lexuesve të rinj. Të shikoni përmbajtjen tuaj është hapi i parë për t’i shndërruar këta lexues në klientët tuaj. Kjo na sjell rrethin e plotë! Një mënyrë e sigurt për të rritur markën tuaj personale është duke ndarë vazhdimisht përmbajtje cilësore.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0