3 arsye pse audienca juaj nuk po blen nga ju - Business Magazine Albania

3 arsye pse audienca juaj nuk po blen nga ju

audienca

Shumë sipërmarrës gabojnë duke besuar se sapo të ndërtojnë komunitetin online dhe të grumbullojnë mijëra ndjekës, shitja do të jetë praktikisht e lehtë. Pra, bëhet një surprizë jo shumë e këndshme kur ata shpallin një kurs, libër apo event të ri dhe askush nuk po i blen. 

Vetëm për shkak se njerëzit pëlqejnë dhe komentojnë postimet tuaja nuk do të thotë se ata do të blejnë nga ju. Të ndihesh mjaft i detyruar për të shtypur një buton dhe të ndihesh mjaft i detyruar për të nxjerrë një kartë krediti janë dy motivime krejtësisht të ndryshme. Përdorimi i kësaj të fundit kërkon një mprehje serioze të aftësive tuaja të tregimit. 

Nëse dëshironi ta çoni biznesin tuaj në nivele shumë me ndikim dhe fitimprurës, duhet t’i bëni njerëzit që jo vetëm të interesohen për produktin që po shisni, por edhe të besojnë se ju jeni personi më i mirë për t’ua shitur atë. Ata duhet të ndihen të lidhur me ju në një shkallë të tillë që të bëheni një burim i besueshëm nga i cili mund të blejnë. Kjo është ajo që mund të bëjë përcjellja e mesazhit tuaj në një histori. 

Tregimet shesin. Ky është një fakt. Por nuk mjafton të shkruani një përmbledhje të shkurtër të përvojës suaj të jetës. Ju duhet të krijoni dhe kultivoni një rrëfim që apelon në dëshirat e lexuesit tuaj dhe adreson frikën e tyre, ndërsa njëkohësisht i ofron atyre një zgjidhje. 

Fatkeqësisht, shumë sipërmarrës nuk arrijnë kurrë në atë pikë. Ata marrin ‘armën’ dhe fillojnë marketingun përpara se të kenë krijuar një lidhje të thellë me kë po bëjnë marketing. Ata lexojnë librat më të mirë të marketingut, dëgjojnë të gjithë gurutë famëkeq, ndërtojnë një Avatar Klienti Ideal dhe plotësojnë libra pune duke përshkruar qëllimet e tyre vjetore, pa bërë kurrë një hap prapa për të gërmuar thellë derisa të gjejnë përgjigjen për pyetjet miliona dollarëshe: Kush janë njerëzit e mi dhe pse u shërbej atyre? 

Lexoni: 5 rekomandime për të shmangur blerjet impulsive gjatë sezonit të festave

Me fjalë të tjera, ata fillojnë të shesin përpara se të kenë fituar të drejtën për ta bërë këtë. 

Njerëzit blejnë nga ata që njohin, pëlqejnë dhe besojnë. Pra, nëse njerëzit tuaj thjesht nuk po blejnë atë që po shisni, shanset janë që po bëni një nga gabimet e mëposhtme. 

  1. Historia juaj është kudo

Po ndani copa e copa, por pikat nuk po lidhen. Çdo kopje e mesazhit ndihet si një episod i pavarur në vend të një harku më të madh që i kthen njerëzit në historinë kryesore të markës tuaj: kush jeni, çfarë bëni, si mund të ndihmoni dhe pse duhet të interesohen. Audienca juaj mund t’i pëlqejë historitë tuaja, por ata nuk kanë një kuptim të qartë të asaj që jeni në të vërtetë dhe si mund t’i ndihmoni ata. 

Dhe gjejeni çfarë? Detyra juaj është t’ua shpjegoni këtë në një mënyrë që ndërton raporte dhe i kthen në biznesin tuaj. 

Kur nuk keni një histori koherente të markës që është ushqyer dhe rafinuar, është e vështirë të krijoni një lidhje emocionale me audiencën tuaj. Njerëzit duan të dinë se kush jeni, çfarë përfaqësoni dhe si mund t’i ndihmoni ata. Ata nuk duan vetëm një listë të vlerësimeve tuaja profesionale ose tregime të përulura të përvojës suaj të jetës. 

  1. Nuk po dilni në temë

Historia juaj është pak a shumë një anekdotë gjigante gjarpëruese. Mësimi i veprimit nuk është i qartë për audiencën tuaj dhe ata nuk e kuptojnë se si ajo që po thoni zbatohet për jetën, problemet ose dëshirat e tyre. Kur jeni duke u fokusuar shumë tek vetja dhe pika kyçe është e varrosur nën një grumbull detajesh të tepërta që nuk kanë rëndësi, atëherë nuk arrini të jepni vlerë të mjaftueshme për ta bërë audiencën tuaj të interesohet për atë që është për ta. 

Detyra juaj si tregimtar është të paketoni informacionin që po ndani në një mënyrë që është relevante dhe e vlefshme për audiencën tuaj ideale. Jo vetëm që ata e kanë të qartë se kush jeni ju si markë dhe biznes, por edhe se si kjo do t’u shërbejë atyre në jetën e tyre. Mos e detyro audiencën të bëjë matematikë mendore. Bëni mesazhin tuaj thelbësor dhe thirrjen për veprim të qartë. 

  1. Ju nuk po e poziciononi veten si një figurë autoriteti në hapësirën tuaj

Historia juaj është ajo që rrëmben zemrën e audiencës tuaj, por pozicionimi i vetes si eksperti i preferuar është ajo që do të kapë portofolat e tyre. Ata duhet të besojnë se ju do t’u ofroni rezultatet që duan. 

Ndërsa është e rëndësishme të takoni audiencën tuaj aty ku janë dhe të flisni me të në të njëjtin nivel, në fund të ditës duhet të mbani mend se jeni aty për të qenë një udhëheqës dhe një udhërrëfyes, jo vetëm një koleg që është si i humbur në errësirë. 

Si të krijoni një histori që shet? 

Nëse doni t’i ktheni ndjekësit tuaj në klientë, duhet të merrni kohë për të kultivuar një histori marke që është emocionalisht tingëlluese, relevante dhe frymëzuese. Kjo përfshin një hap prapa dhe të qenit i sinqertë me veten se kush jeni, çfarë e bën historinë tuaj unike dhe si mund ta përdorni atë për të përfituar audienca juaj. 

Më poshtë janë disa këshilla për t’ju ndihmuar të filloni: 

  • Sigurohuni që historia e markës suaj të pasqyrohet vazhdimisht në të gjithë përmbajtjen tuaj. Mos u përqëndroni vetëm në faqen tuaj të internetit ose në postimet tuaja në mediat sociale. Sigurohuni që historia juaj të jetë e endur në çdo aspekt të biznesit tuaj, nga mënyra se si flisni me klientët tuaj deri te gjuha që përdorni në materialet tuaja të marketingut. 
  • Përfshini thirrje të qarta për veprim. Shprehni pikën tuaj kyçe në mënyrë që audienca juaj të jetë e qartë për vlerën që po jepni. Para se të publikoni ndonjë gjë, pyesni veten: Çfarë dua që audienca ime të bëjë si rezultat i leximit të kësaj? 
  • Thurni prova sociale në tregimin tuaj. Historitë e klientëve, dëshmitë dhe studimet e rasteve janë një mënyrë e shkëlqyer për ta bërë të gjallë historinë e markës suaj dhe për t’i dhënë audiencës suaj prova të prekshme që ju mund t’i ndihmoni ata. 
  • Pyesni audiencën tuaj për komente. Bëhuni kurioz dhe bëni një anketë të vogël duke pyetur audiencën tuaj se çfarë i pengon ata të blejnë (përgjigjja mund t’ju habisë). Përshtateni përmbajtjen tuaj në përputhje me rrethanat. 
  • Bëni një ofertë të këndshme që nuk mund ta refuzojnë. Ndonjëherë, nuk është përmbajtja që nuk është tërheqëse, por oferta aktuale që kërkon punë. Nëse audienca juaj po e sheh përmbajtjen tuaj të dobishme, por jo produktet ose shërbimet tuaja, hidhini një sy ofertës suaj dhe shikoni se ku mund ta ëmbëlsoni marrëveshjen. 

Kur bëhet fjalë për konvertimin e ndjekësve në klientë, tregimi është thelbësor. Duke marrë kohë për të kultivuar një histori të fuqishme marke, do të hapni derën për të krijuar një lidhje të thellë emocionale me audiencën tuaj. Dhe me përpjekje të vazhdueshme me kalimin e kohës, do të zbuloni se shitja e tyre bëhet më e lehtë dhe më e natyrshme. 

Lexoni: 8 rregulla bazë për t’u bërë klientëve tuaj dhurata për Krishtlindje

Nuk bëhet fjalë për mburrje apo për të qenë vetëpromovues. Bëhet fjalë për krijimin e një marrëdhënieje me audiencën tuaj që frymëzon besim. Bëhet fjalë për shitjen e ofertave tuaja ndërkohë që lidheni sinqerisht me njerëzit tuaj në një nivel zemër më zemër. 

Kjo, të dashur miq, është fuqia e tregimit. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0