Të gjeni vendin për t’u ulur vetë
Të jeni të padurueshëm dhe të kërkoni një tavolinë përpara se të uleni nga stafi është një “jo” e madhe: “Restoranti ku punoja dikur kishte një shenjë të madhe “ju lutemi prisni të uleni”, megjithatë disa njerëz do të uleshin vetë dhe pastaj mërziteshin kur nuk merrnin shërbim”. Pothuajse të gjitha restorantet kanë një plan të caktuar dhe ka shumë të ngjarë të ndjekin një rotacion të shërbimit. Kjo është për t’u siguruar që të gjithë punonjësit e tyre të kenë një mundësi të drejtë në tavolina dhe të parandalojnë që ndonjë shërbyes të marrë dy tavolina njëherësh. Kur kjo ndodh, një tavolinë në mënyrë të pashmangshme do të presë më shumë, dhe kjo e bën më të komplikuar menaxhimin e kohës midis tavolinave. Nëse ka një shenjë “Ju lutemi prisni të uleni”, ju lutemi bëni siç thotë.
Marrja e pijeve nga tabakaja
Një përdorues përshkroi se ishte i frustruar nga njerëzit që përpiqeshin të ndihmonin në shkarkimin e tabakasë së tyre: “Unë punoj në një sallë pritje koktejli luksoz. Ju lutemi, MOS e hiqni gotën tuaj nga tabakaja ndërsa po i lë pijen dikujt tjetër, sepse mendoni se po më ‘ndihmoni’. Unë jam duke balancuar një tabaka me 5 gota në njërën anë. Lëreni shërbyesin tuaj të bëjë punën e tij dhe shmangni katastrofën.
Nuk e lini shërbyesin tuaj të pastrojë tavolinën kur keni mbaruar
Një shërbyes shprehu zhgënjimin me tavolinat që nuk do të thotë se dëmtojnë, por pa dashje reflektojnë keq tek stafi. Nëse keni mbaruar së ngrëni, lëreni shërbyesin tuaj të pastrojë tavolinën dhe të paketojë mbetjet tuaja. Mund të prisni ende për të kërkuar faturën, por të paktën do të keni një tavolinë të pastër dhe shërbyesi juaj nuk do të qortohet nga menaxheri për mosmbajtjen e një seksioni të pastër.
Injoroni shërbyesin tuaj
Të injoroni shërbyesin tuaj ose të përgjigjeni menjëherë pasi ata ju përshëndesit duket një sjellje e zakonshme dhe shikohet si problem. Gjithashtu, sa herë që kamerieri ju drejtohet, hiqni telefonin/tabletin/laptopin. Është e vrazhdë, dhe më e pakta që mund të bëni është të keni pak mirësjellje kur ata thjesht po bëjnë punën e tyre.
Lini fëmijët të bëjnë çfarë të duan
Askush nuk po thotë se të ngrënit jashtë me fëmijët është e lehtë dhe pothuajse në mënyrë të pashmangshme do të ketë një moment të sikletshëm për prindërit kur ata i sjellin fëmijët e tyre në restorante kur janë të vegjël. Thënë kjo, ka disa gjëra që nuk janë të pranueshme nëse i lini të mos kontrollohen. Një shërbyes përmendi kur prindërit “i lënë fëmijët e tyre të fusin sendet e tavolinës në gojë (kripë, piper, etj).” Këta artikuj do të përdoren nga darkuesit e ardhshëm, dhe nuk janë vetëm jo higjienike, por edhe thjesht sjellje të këqija.
Nuk reagoni kur mbërrin ushqimi
Një shërbyes vuri në dukje se sa të papërgjegjshëm mund të jenë darkuesit kur ushqimi shkon në tryezë: Në shumë restorante, shërbyesit do të vijnë me disa pjata të nxehta në krahë (gjë që është shumë më e vështirë se sa duket), dhe nuk do të jenë gjithmonë shërbyesi juaj. Ata ju drejtojnë ushqimin kur ai mbërrin dhe mund të mos e dinë se kush ka porositur çfarë, kështu që kushtojini vëmendje. Shumicën e kohës ata do të përmendin çdo pjatë, kështu që flisni ose bëni një gjest nëse është e juaja.
Të qenit i pasjellshëm
Kjo duhet të kuptohet pa thënë, por me sa duket shumë klientëve duhet t’ua kujtojmë: E kemi kaluar epokën kur ishte e pranueshme që njerëzit të thërrisnin “Kamerier!” nga cepi në cep ose të bënin gjeste nënçmuese për të tërhequr vëmendjen e tyre. Një shërbyes i mirë do të vijë menjëherë në tryezën tuaj pas mbërritjes (duke përjashtuar rrethanat jashtë kontrollit të tyre), dhe kur ju duhet të tërhiqni vëmendjen e tyre që nga ai moment, do të mjaftojë një ngritje dore e thjeshtë. Megjithatë, mos u përpiqni t’i thërrisni kur janë në një tryezë tjetër. Do të dëshironit që dikush t’i ndërpresë ndërsa ata kujdesen për ju?
Prisni shumë për të paguar faturën
Nëse një restorant nuk ka shërbime të shumta vaktesh dhe duhet të rregullojë tryezën tuaj, ju nuk keni asnjë detyrim të paguani menjëherë pasi të merrni faturën. Por, sa më shpejt të paguani, aq më pak duhet të shqetësoheni për të tërhequr vëmendjen e shërbyesit tuaj kur të jeni gati të largoheni.
Fajësoni shërbyesin për porosinë
Leximi me kujdes i menusë është një aftësi që shumë njerëz nuk e kanë zotëruar. Nëse shërbyesi juaj posaçërisht ju sugjeroi të porosisni diçka, atëherë mund ta shprehni zhgënjimin tuaj në mënyrë civile. Por nëse zgjodhët vaktin tuaj dhe nuk jeni një fans i madh, mbani mend se ju keni bërë zgjedhjen tuaj dhe gjithashtu shërbyesi juaj nuk është shefi i kuzhinës.
Lënia e pakët e bakshishit
Kjo është e vetëkuptueshme, por nëse nuk keni mundësi t’i jepni sa duhet bakshish shërbyesit tuaj, nuk duhet të dilni për të ngrënë. Megjithëse paga minimale për punonjësit me bakshish mund të evoluojë në të ardhmen, tani për tani, shumë punonjës janë ende duke fituar pagën minimale absolute në orë dhe për këtë arsye mbështeten shumë në bakshishet për të ardhurat e tyre të përgjithshme. Ndonëse është e vërtetë që bakshishi nuk është i detyrueshëm (përveç rasteve kur në faturë përfshihet bakshishi), gjithmonë duhet të lini një bakshish prej 15-20 përqind.
Përpiqeni të jeni të dobishëm me pastrimin e tryezës
Ndonjëherë përpjekja për të qenë ndihmues dhe për të rregulluar tryezën tuaj është krejtësisht e panevojshme dhe madje mund t’i komplikojë gjërat. Vendosja e gotave dhe pjatave është gjithashtu një JO e madhe, pasi disa restorante kanë një politikë të mos grumbullimit për të parandaluar aksidentet ose thjesht nuk duan të grumbullojnë pjata të pista njëra mbi tjetrën (gjë që më pas ndot fundin e pjatave).
Lexoni: Ke bar, restorant, piceri apo fast food?! Redukto kostot, rrit fitimet, inovo
Porositja jashtë menusë
Të jesh në gjendje të personalizosh një porosi është një e drejtë që klientët e restoranteve e kanë, por kur njerëzit e çojnë shumë larg, shërbyesit zhgënjehen: “Nëse keni alergji ushqimore ose preferoni salcën anash ose çfarëdo, e kuptoj plotësisht dhe Do të bëj çmos për t’i sjellë. Por ndonjëherë, është thjesht qesharake… ” Me fjalë të tjera, shkoni në një restorant që e dini se ka pjata që mund dhe do të dëshironi të porosisni. Shikoni menunë në internet paraprakisht dhe mos prisni që ata t’ju bëjnë diçka që nuk është fare në listë. Kuzhinat e restoranteve janë të përgatitura posaçërisht për atë që ka në menunë e tyre dhe mund t’i largojë kuzhinierët kur vjen një porosi pa sens për të ndjekur rrjedhën e tyre.
/msn
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.