Njerëzit vazhdojnë të porosisin ushqime nga shtëpia. Restorantet tregojnë se trendi vjen me rritje në 2021 - Business Magazine Albania

Njerëzit vazhdojnë të porosisin ushqime nga shtëpia. Restorantet tregojnë se trendi vjen me rritje në 2021

motorristi

Njerëzit janë ende duke porositur ushqime në shtëpitë e tyre, pavarësisht se restorantet janë rihapur në të gjithë vendin.

Firma e shpërndarjes së ushqimit Deliveroo raportoi një rritje prej 59% të porosive në Mbretërinë e Bashkuar midis korrikut dhe shtatorit, pjesërisht për shkak të partneriteteve të reja me Amazon dhe Morrisons.

Firma kishte 35.8 milion porosi në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë, krahasuar me 22.6 milion në të njëjtën periudhë në vitin 2020.

“Ne presim performancë të mëtejshme të fortë në pjesën e mbetur të vitit,” tha Ëill Shu, themeluesi dhe shefi ekzekutiv.

Duke marrë parasysh porositë ndërkombëtare, shifra u rrit në 74.6 milionë, nga 45.4 milionë, një rritje prej 64%.

Ai tha se klienti mesatar porosiste 3.3 herë në muaj midis korrikut dhe shtatorit “pavarësisht heqjes së përhapur të kufizimeve të bllokimit”.

Megjithatë, numri mesatar i konsumatorëve aktivë mujorë ra nga 7.8 milionë në tremujorin e dytë në 7.5 milionë në tremujorin e tretë.

Në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë, vlera e transaksioneve bruto të kompanisë ra gjatë tre muajve, nga 921 milion to në 852 milion.

Në tregjet e saj ndërkombëtare, vlera e transaksioneve bruto ra nga 818 milion to në 742 milion £.

Deliveroo tha se pasqyronte “sezonalitetin tipik, veçanërisht në tregjet evropiane”.

Zoti Shu mbeti optimist. “Ne mbetemi të ngazëllyer për mundësinë që kemi përpara dhe planet tona për të ofruar vlerë më të mirë për konsumatorët tanë, për të ndihmuar partnerët tanë të restorantit dhe ushqimeve të rriten dhe për të ofruar mundësi të mëtejshme për kalorësit,” tha ai.

BBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0