11 ide për rritjen e marketingut të biznesit tuaj - Business Magazine Albania

11 ide për rritjen e marketingut të biznesit tuaj

ide për rritjen e marketingut

Ju e dini që mund të bëni diçka tjetër për ta ngritur biznesin tuaj, por ende nuk e dini me siguri se çfarë. Një pjesë e juaj e di që ka gjëra të thjeshta që mund të bëhen me pak para, por nuk i dini cilat.

Këtu propozojmë këto ide të thjeshta për të filluar marketingun e biznesit tuaj.

  1. Zgjidhni rrjetin tuaj të fortë social

Të gjithë ju tregojnë se duhet të keni një prani në të gjitha rrjetet ose të paktën në Facebook, Twitter dhe Instagram. Ka edhe nga ata që ju tregojnë kur, ku dhe sa shpesh të postoni, por shumë fillestarë dhe biznese në rritje priren të kenë një rrjet të fortë social.

Identifikoni tuajin: ai që fiton më shumë ndjekës ose ku e keni më të lehtë për të botuar dhe ndërvepruar me klientët tuaj. Ata mund të pëlqejnë transmetimet e drejtpërdrejta ose fotot që ndani në Facebook, ndërveprimin në kohë reale në Twitter, adhuruesit tuaj të Pinterest që duan katalogun e produkteve tuaja ose që kërkojnë për një audiencë të re përmes Snapchat.

Identifikoni rrjetin që gjeneron më shumë ekspozim dhe klientë. Mësohuni me të dhe ky është një fillim i mirë për strategjinë tuaj të mediave sociale.

Lexo: 12 Këshilla produktiviteti, të cilat me siguri nuk po i përdorni

  1. Lidhu me persona të tjerët si ti

I njohur si Networking, është ajo që kanë bërë marketerët dhe biznesmenët e mirë gjatë gjithë kohës: kërkojnë të krijojnë lidhje. Jo të gjithë do të jenë klientët ose furnizuesit tuaj, por ju mund të ndani ide, të kërkoni mendime dhe madje të krijoni aleanca që do t’ju shërbejnë në të ardhmen.

Si të fillojmë? Identifikoni sektorin ose industrinë tuaj dhe kërkoni aktivitete, nga ato që reklamohen në Facebook te ato të portaleve të specializuara.

Si këshillë shtesë: mos harroni kurrë të mbani kartëvizitën tuaj.

  1. A keni një telefon? Bëni video

Shumë herë nuk i vërejmë pajisjet e mrekullueshme që kemi në xhepa: smartphone. Shumë përqendrohen te çmimi, madhësia ose marka, por pak tek përfitimet. Videot që mund të bëni me telefonin tuaj me rezolucion të lartë dhe zë të përmirësuar, mund të jenë mundësi për biznesin tuaj.

Qoftë përmes një transmetimi të drejtpërdrejtë përmes Facebook, një seance pyetjesh dhe përgjigjesh në Periskop, segmente të vogla përmes Snapchat ose Instagram dhe madje edhe një blog video në YouTube, ju mund të tregoni produktet tuaja, dyqanin tuaj, t’u përgjigjeni pyetjeve të bëra më shpesh nga klientët tuaj ose edhe të komunikoni ofertat.

  1. Shkruaj

“Por unë kurrë nuk kam qenë një shkrimtar i mirë” ishte justifikimi që theu rekorde vitin e kaluar. Pra, meqenëse nuk jam i mirë, nuk shkruaj.

E vërteta është se të gjitha talentet përsosen me kalimin e kohës. Tani pyesni veten: kush di më shumë se ju për biznesin tuaj? Kush mund të tregojë se çfarë bën me më shumë përkushtim dhe pasion se ju?

Shkoni përpara kompjuterit dhe shkruani. Është falas. Prandaj tregojini botës për biznesin tuaj.

Lexo: 7 pikat kyçe për t’u bërë një drejtues biznesi

  1. A nuk i lexojnë revistat tuaja elektronike? Po fizikantët?

Njerëzit ju thonë që të dërgoni e-mail për të gjithë klientët dhe kontaktet tuaja, por ju nuk merrni përgjigje. Nëse përdorni një mjet si Mailchimp që ju lejon të dini se sa persona e hapën emailin ose sa vendosin të mos marrin email-et tuaja, situata nuk do duket mirë.

Mendoni pak jashtë të përgjithshmes: çfarë do të ishte më e mira për klientët tuaj? Ndoshta mund të funksionojë një kartë, broshurë, ose artikull i shkurtër sa për ta lexuar në tualet ose në dhomën e pritjes në zyrë. Gjëja e rëndësishme është që ju t’u jepni atyre informacion të vlefshëm për të përfituar nga ato 6 sekonda vëmendje që ata ju japin para se letra të përfundojë në plehra.

  1. Tregoni histori në vend të komenteve për shitjen

A ju kujtohet hera e fundit që një shitës erdhi për t’ju treguar për përfitimet e produktit të tyre dhe promovimin? Ata mbahen mend rrallë sepse njerëzit zhvillojnë instiktin për të ikur sa më shpejt, por a ju kujtohet një mik, i cili ju tregoi se si e ndihmuan me pagesën e makinës së tij, kur gjeti dhuratën ideale të Krishtlindjes ose një send që e donte në supermarket?

Tregimet janë më të lehta për t’u thënë dhe më të lehta për t’u ruajtur sepse ne i shoqërojmë produktet dhe shërbimet me njerëzit dhe vendosim përfitimet në terma të përsëritur.

Mos llogaritni përfitimet. Tregoni histori dhe lërini njerëzit të fiksohen pas tyre.

  1. Tregoni se çfarë bëni

A ju është dorëzuar ndonjëherë një fletushkë në rrugë, a keni kërkuar ku ta hidhni dhe kur gjetët një kosh afër e shihni atë të mbushur me të njëjtat fletushka? Më parë ishte e dobishme të jepeshin letra në mënyrë që njerëzit të mund t’i lexonin ato në rrugë, por tani që ka telefona, çfarë mbetet më?

Bëjeni të njohur veten, jo vetëm me video, por në mënyra më kreative: kuponë, ulje në vizitën e parë, një gotë verë, një dhuratë në blerjen e parë, prova ose mostra falas, promovime, transport në shtëpi … imagjinoni se çfarë mund t’i jepni si shtesë atij personi që nuk është ende klienti juaj dhe si të vazhdoni t’i bëni klientët tuaj aktualë të dashurohen me produktet tuaja në mënyrë që, përveçsë të vazhdojnë të blejnë atë që ju ofroni, ata t’ju rekomandojnë tek të tjerët.

Lexo: Denaj: 90% e bizneseve 0 taksë dhe emigranti që investon në Shqipëri ka 5000 euro grant

  1. A keni celular? Regjistroni podcast-e

Një podcast është një regjistrim audio, më shumë si shfaqje në radio, që mund të regjistroni dhe ngarkoni në internet që të tjerët ta dëgjojnë. Aty keni vetëm zërin tuaj dhe aftësitë tuaja për të tërhequr dikë që mund t’ju dëgjojë në zyrë, në makinë teksa kthehet nga puna ose rrugës për në shkollë.

Më parë ishte e komplikuar jo vetëm regjistrimi i tyre, por ngarkimi i tyre. Tani, me regjistruesit e telefonit që ofrojnë cilësi të pranueshme dhe platforma si Soundcloud ose Ivoox që ngarkojnë automatikisht podcast-et tuaja në iTunes, por gjithashtu mund të dëgjohen përmes një aplikacioni ose përmes Twitter dhe Facebook. Ta bëni veten të njohur kurrë nuk ka qenë më e lehtë.

Si këshillë: është më argëtuese kur ka më shumë se një person, pasi bisedat priren të jenë më pasuruese me shkëmbimin e ideve. Edhe temat e blogut gjithashtu mund të funksionojnë për podcast.

  1. Kërkoni të dukeni: jini të pranishëmt

A nuk ndalojnë as mizat në dyqanin tuaj? Ndoshta është koha për të vlerësuar vendndodhjen tuaj. A është tërheqëse për klientët? Nëse nuk mund të shihet lehtë në rrugë, duhet të vlerësoni se si ta zgjidhni këtë problem. Shumë ide të shkëlqyera humbin për shkak të një vendndodhje të keqe. Ose thjesht sepse nuk shihen.

Pavarësisht nëse jeni duke ngarkuar katalogun tuaj në Instagram ose Pinterest, duke lënë kupona për fqinjët, duke dhënë karta në dyqanet pranë shkollave, duke bërë meme dhe përmbajtje virale që i bën njerëzit t’ju lokalizojnë, krijimtaria është kufiri. Nëse nuk mund të mendoni asgjë, kërkoni këshilla nga ata që ju rrethojnë.

  1. Punoni për reputacionin tuaj online

Keni kërkuar në Google për veten tuaj? Shihni se çfarë gjeni në lidhje me biznesin tuaj. A shfaqet vendndodhja juaj në Google Maps? Ju do të habiteni nga ato që thuhen në rrjetet sociale, nëse ata lënë një rekomandim ose ankesë për biznesin tuaj. Mund të kuptoni edhe nëse ka ndonjë lajm në lidhje me biznesin tuaj.

Nëse nuk shfaqet asgjë është koha e mirë për të filluar. Krijoni një llogari Google+ për t’u gjetur më lehtë nga motori i kërkimit. Nëse keni miq reporterë, jepuni atyre një shembull të produktit tuaj në mënyrë që ata t’ju rekomandojnë tek redaktori i tyre ose të shfaqen në një artikull. Shtoni biznesin tuaj dhe vendndodhjen e tij në Facebook dhe Swarm. Nëse ndryshoni vendndodhje, mos harroni ta përditësoni në Maps.

Për më tepër, ju rekomandojmë që nëse do të paguani për reklama, është më mirë të investoni në mënyrë që ata t’ju gjejnë në Google sesa të paguani për fletushka.

Lexo: 6 praktika kryesore të parave

  1. Krijoni një identitet grafik

Ndoshta duhet ta fillonim me këtë, por shumë e konsiderojnë të mirëqenë ose thjesht nuk e konsiderojnë kur duhet të jetë gjëja më e rëndësishme që njerëzit t’ju njohin. Mbi të gjitha, mos harroni se shumica e stimujve që marrim çdo ditë vijnë përmes shikimit.

A ka logo biznesi juaj? Nëse është kështu, vendoseni në provë: pyesni klientët, miqtë dhe njerëzit e rastësishëm se çfarë mendojnë dhe përdorni reagimet e tyre. Ju mund të kërkoni që një dizajner t’ju mbështesë me krijimin e një logoje të re.

Mos harroni se logoja është fytyra e biznesit tuaj: duhet të shfaqet në kartat tuaja të biznesit, do të jetë imazhi i profilit në rrjetet tuaja sociale, do të jetë në faqen e parë të prezantimit të shitjeve tuaja dhe në faqen tuaj në internet ose dyqan online, kështu që mundohuni të krijoni një logo që të mbahet mend lehtë.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0