10 mësime suksesi për sipërmarrësit nga Amancio Ortega, themeluesi i Zara - Business Magazine Albania

10 mësime suksesi për sipërmarrësit nga Amancio Ortega, themeluesi i Zara


1. Personat introvertë mund të lulëzojnë si sipërmarrës
Shumica e sipërmarrësve janë persona të hapur, por kjo nuk është aspak e nevojshme që të kenë sukses. Shumë sipërmarrës të mëdhenj janë introvertë dhe Amancio Ortega është një prej tyre. Pak dihet për konglomeratët me pakicë, sepse ai bën shumë përpjekje për të shmangur të folurin për shtypin. Ai njëherë ka thënë: “Ju duhet të dilni tri herë në gazeta: Kur keni lindur, kur martoheni dhe kur të vdisni”. Mos u dekurajoni nëqoftëse nuk keni jetën e festave, sepse ju prapë mund të drejtoni një biznes fitimprurës.

2. Ji i përulur dhe modest
Është raportuar se Ortega viziton të njëjtin dyqan kafeje çdo ditë, ha drekë me punonjësit e tij dhe pavarësisht se është njeriu që qëndron pas Zara, vishet në mënyre modeste me të njëjtën xhaketë sportive blu, këmishë të bardhë dhe pantallona gri.

Të jesh i suksesshëm në jetë nuk do të thotë se nuk mund të vazhdosh të jesh i përulur dhe modest. Në fakt, duke pasur këto tipare mund të jetë jashtëzakonisht e dobishme për jetën tuaj profesionale dhe personale. Përulësia është zbuluar se na ndihmon të përballojmë më mirë ankthin, të bëhemi liderë më të mirë dhe punëtorë, të kemi më shumë vetëkontroll dhe të jemi më të gatshëm për të ndihmuar të tjerët.

3. Mos i harroni rrënjët tuaja
Një nga gjërat më interesante në lidhje me Ortega-ën është se ai kurrë nuk u largua me të vërtetë nga shtëpia. Ai ndërtoi perandorinë Zara në qytetin e tij A Coruña, Galicia, Spanjë. Kjo është e rëndësishme, sepse duke qenë afër shtëpisë e ka ndihmuar Ortega-ën të mbajë mend rrënjët e tij. Dhe kjo ka ndihmuar në suksesin e Zara, sipas Xabier R. Blanco, bashkë-autor i librit ‘Amancio Ortega: Nga zero në Zara’. “Varfëria e bëri atë që është sot”, thotë Blanco.

4. Nuk është asnjëherë vonë për të qenë i suksesshëm
Ndonjëherë ne udhëhiqemi të besojmë se duhet të jesh i suksesshëm në moshë të re, ashtu si Steve Jobs apo Mark Zuckerberg. Por Ortega ishte pothuajse 40 vjeç kur themeloi Zara-ën. Edhe pse kjo nuk është shumë e vjetër në krahasim me shumicën e sipërmarrësve, nuk është historia tipike e 20-ve ose 30-ve e milionerëve. Është mirë të dish se kurrë nuk është tepër vonë për ju për të arritur ëndrrat dhe ambiciet siç bëri Ortega.

5. Gjëra të mira vijnë për ata që presin
U desh një dekadë për Ortega-n për të themeluar kompaninë Inditex në mbështetje të Zara-ës dhe të hapë dyqanin e tij të parë. Sot, Inditex është një nga grupet më të mëdha të botës së modës.

Edhe pse 10 vjet mund të duken si një përjetësi, kur krijon një biznes është paguar plotësisht. Duke qenë i duruar ju jep mundësi për të pritur, për të parë dhe për të ditur kur të veproni në të gjitha aspektet e jetës tuaj. Në vend që të veproni në mënyrë të papërshtatshme apo irracionale, me durim ju mund të bëni një hap mbrapa, rigrupoheni dhe të merrni vendimin më të mirë që është i mundur.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 8 të numrit 12 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 12 të saj.

6. Mos harroni atë që ju nxit
Rreth moshës 13, Ortega ishte dëshmitar kur nëna e tij mori një refuzim për kredi në një dyqan ushqimesh. Ndërgjegjësimi për varfërinë e familjes së tij ishte një forcë lëvizëse për Ortega. Ai e la menjëherë shkollën dhe filloi të punojë në mënyrë që ai dhe familja e tij kurrë nuk do të viheshin në atë situatë përsëri.

Ndonjëherë ne harrojmë se pse zgjohemi çdo mëngjes dhe rrimë në trafik për orë të tëra, ose pse kemi lënë një punë të rehatshme për të nisur një startup që është në prag të dështimit. Kur kujtohemi pse i kemi bërë këto sakrifica kuptojmë që është ajo që na detyron për të arritur qëllimet dhe ëndrrat tona.

7. Përsëri mund t’i shijoni gjërat e vogla
Edhe pse i përulur dhe modest, Ortega është ende në gjendje të shijojë veten e tij. Ai kalëron kuaj dhe madje zotëron një qendër kuajsh në Finisterre, Spanjë. Ai zotëron gjithashtu një veturë luksoze Audi A8.
Nëse ju mund të përballoni këto pushime apo artikuj luksozë dhe kjo është diçka që ju e vlerësoni, atëherë ju nuk duhet të ndjeni asnjë faj që shpenzoni para.

8. Mbani marketingun në minimum
Zara në mënyrë të zgjuar përdor gamën e produkteve – e cila ndryshon çdo dy javë apo më shumë për të siguruar se ajo është gjithmonë në krye të modeleve të fundit – si një mjet marketingu. Ndryshimet e vazhdueshme të produktit line-up inkurajon konsumatorët që të bëjnë vizita të përsëritura në dyqane, dhe hulumtimi nga Mbretëria e Bashkuar sugjeron konsumatorët t’a vizitojnë 17 herë në vit në krahasim me katër apo pesë herë në zinxhirët e tjerë. Këto vizita të përsëritura me vendosje të shquara të dyqaneve lejojnë Zara-ën të mbështetet në fjalët e marketingut, në vend të fushatave të shtrenjta të markave.

9. Apeli i Etikës
Pas tërmetit në Haiti, Inditex i Amancio Ortega dërgoi 2 milionë euro për ndihma emergjente për rindërtimn si para në dorë, jo rroba. Inditex nuk është vetëm inteligjent në bujarinë e tij jashtë vendit: në Spanjë, praktikat e punësimit të disa dyqaneve bëjnë të mundur që ata persona me aftësi të kufizuara mendore dhe fizike t’ju bashkohen fuqisë punëtore.

10. Bëjeni në mënyrën tuaj
Jo gjithmonë duhet të bëni atë që bëjnë të tjerët. Ortega nuk kishte pse të hante drekë me punonjësit e tij, por ai e zgjodhi vetë që të kishte një lidhje. Ai zgjodhi të mos ketë një zyrë të madhe. Në vend të kësaj, ai ishte në të njëjtin kat me dizajnërat. Dhe, sipas historianit ekonomik Carlos Rodriguez Braun:

“Pa ndonjë kusht të favorshëm, në një sektor që mbështetet në shpikje ende kufizon krijimtarinë, ai vendosi të luftonte në krye duke u mbështetur në risi të pastër. Ai gjeti një ekuilibër të madh midis cilësisë dhe çmimit, shkurtoi jetën e produktit të tij duke përshpejtuar procesin e projektimit, zgjodhi vende kryesore për dyqanet e tij dhe zgjati orët e tyre operative dhe e gjithë kjo është bërë me qëllim për të tërhequr blerës rastësorë. Ai e bëri të ndodhte e gjithë këtë. ”

Ortega i bëri gjërat sipas mënyrës së tij, në vend që të ndiqte gjurmët e udhëheqësve të industrisë së modës në Paris, Milano apo New York. Ky vendim e shpërbleu në mënyrë të qartë. Dhe ky është një shembull i madh i suksesit të arritur përmes ndjekjes dhe besimit të intuitës tuaj.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 8 të numrit 12 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 12 të saj.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0