YouTube ofron filma pa pagesë, por me reklama


AdAge ka konfirmuar se platforma video është duke shtuar filma falas, por me reklama në seksionin e saj “Movies & Shows”. Pothuajse koleksioni me 100 filma kryesisht sillet rreth filmave të vjetra, klasikë të cilët tashmë i kanë bërë paratë e tyre, siç është Legally Blonde, Agent Cody Banks dhe Terminator. Megjithatë, studiot mund të grumbullojnë disa të ardhura nga reklamat nga njerëzit që dëshirojnë të shohin një film klasik gjatë një pasdite të përgjumur. Për momentin, zgjedhja është e kufizuar në 100 filma, një përzgjedhje që do të zgjerohet në vazhdimësi.

Lexoni: 17 kanale në YouTube që adhuruesit e makinave duhet t’i konsiderojnë

Sipas AdAge, platforma video filloi të publikojë filma në Tetor me një kategori “Pa pagesë për të parë” në sektorin e filmit, ku përdoruesit kanë blerë tradicionalisht ose kanë marrë filma me qera. Filmat vijnë me ndërprerje komerciale, me reklama që shfaqen në intervale të rregullta.

Drejtori i menaxhimit të produkteve të kompanisë Rohit Dhawan ka thënë për AdAge se kompania pa një mundësi për konsumatorët dhe reklamuesit dhe vë në dukje se mund të ketë një mënyrë që reklamuesit të “sponsorizojnë” filma ose të shfaqen ekskluzivisht.

Përpjekja e YouTube në këtë fushë ka kuptim, pasi vërehet që çdo ditë e më shumë, njerëzit po hyjnë në YouTube nga TV-të e tyre smart dhe shpërndarja e filmave pa pagesë mbështetur nga reklamat mund të jetë një audiencë e re e madhe për rrjetin e gjerë të reklamave të faqes.

Kjo është një mënyrë joshëse për reklamuesit, pasi shumë kompani ngurrojnë të shfaqin reklama, veçanërisht pas incidenteve ku reklamat ishin të lidhura me mesazhe urrejtje. Kjo do t’u japë kompanive një vend të sigurtë për të reklamuar, që mund të pasqyrojnë mjaft mirë markat e tyre.

burimi: engadget

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale