Vendet e pasura duhet të ndajnë dhuratën 650 miliardë dollarë të FMN - Business Magazine Albania

Vendet e pasura duhet të ndajnë dhuratën 650 miliardë dollarë të FMN

Kur FMN -ja vendosi të presë 650 miliardë dollarë të drejta të veçanta tërheqjeje (SDR), duke krijuar në mënyrë efektive para për t’u shpërndarë për 190 anëtarët e saj kombëtarë, ajo bëri një armë të fuqishme në luftën e mungesës. Por kjo do të funksionojë vetëm nëse aksionerët e FMN -së tani bien dakord për tre hapa të mëdhenj për të lëvizur paratë nga arkat dhe për të sulmuar varfërinë.

Çështja e madhe e SDR -ve, e bërë e mundur nga ndryshimi i administratës në Uashington, nuk mund të vinte mjaft shpejt. Tronditja Covid-19 ka çuar në rritjen e parë globale të varfërisë këtë shekull. Më të varfrit në botë mund të kalojnë një total prej 120 milion vitesh shtesë të varfër. Lufta është më e vështira për ato qeveri që tashmë po përballen me vështirësi: edhe para Covid, borxhet e kombeve më të varfra të botës ishin rritur 9.5 përqind në 744 miliardë dollarë.

Nëse nuk jemi më të guximshëm, rrezikojmë një divergjencë të madhe në ekonominë botërore, ku të pasurit shërohen dhe të varfrit jo. Politikëbërësit e FMN -së, të panjohur për gjuhën alarmuese, paralajmërojnë se struktura shoqërore në vende të brishta është në rrezik. Vaksinat kundër Covid -it po hyjnë ngadalë në krahët e qytetarëve më të varfër dhe ndërsa “të ndërtosh më mirë” është një ide e mirë, parullat nuk do të thotë shumë për falimentuarit. Tani është koha që udhëheqësit të mbështesin thirrjet e tyre të betejës me disa kontrolle: rreth 200 miliardë dollarë për të trajtuar Covid-19 dhe 250 miliardë dollarë për të investuar në infrastrukturë miqësore me klimën në vendet më të varfra.

Marrëveshja e FMN -së për SDR -të do të ndihmojë. Shpikur në vitin 1969 dhe fillimisht të lidhur me arin, SDR -të janë një njësi e krijuar nga FMN -ja që mund të ulet në rezervat e vendeve anëtare. Ato u japin qeverive hapësirë ​​jetësore për të rishpërndarë fondet ose për të shkëmbyer aksionet e tyre me monedha, përfshirë dollarë.

Çështja e re e SDR nuk do të jetë ilaç për varfërinë. Por ndikimi i tij mund të maksimizohet në mënyrat e mëposhtme. Së pari, kombet më të pasura duhet të ndajnë të gjitha SDR -të e tyre të reja me kombet më të varfra. Për shkak të mënyrës së ndarjes së tyre, vetëm 4 përqind do të rrjedhin në kombet më të varfra. Nga çështja e re e SDR, 623 miliardë dollarë do të rrjedhin në kombet më të pasura, të cilat sinqerisht nuk kanë nevojë për të.

Ne kemi nevojë për një propozim të guximshëm për të nxjerrë këto SDR pa traditat e modës së vjetër që nënkuptonin se vendet më të pasura ndajnë vetëm 50 përqind të kuotave të tyre. Mbretëria e Bashkuar duhet të udhëheqë negociatat. Mund të ndihmojë në shpengimin e reputacionit tonë global pasi shkurtuam buxhetin tonë të ndihmës me 4 miliardë paund në mes të një pandemie, pavarësisht protestave të çdo ish -kryeministri të gjallë.

Së dyti, ne duhet të sigurohemi që SDR -të nuk u huazohen thjesht kombeve më të varfra, madje edhe me interes zero për qind. Ne mund të maksimizojmë ndihmën tonë duke maksimizuar vlerën e SDR -ve që konvertojmë në grante. Kjo është krejtësisht e mundur. Siç kanë treguar bamirësitë si Cafod, gjithçka varet nga mënyra se si vende të tilla si Mbretëria e Bashkuar zgjedhin të përdorin valutën e huaj dhe SDR në rezervat tona. Kur SDR -të e reja mbërrijnë këtë vjeshtë, ne mund t’i zëvendësojmë ato me një pjesë të stoqeve tona të dollarëve, t’i shesim dollarët për paund dhe ta përcjellim këtë ndihmë të papritur në ndihmë.

Ky financim nga kombet më të pasura mund të plotësojë menjëherë kontributet e granteve për të luftuar Covid përmes donacioneve për Covax, programin për shpërndarjen e vaksinave në vendet më të varfra, ose Pishinën e Qasjes Teknologjike Covid-19, një iniciativë e Organizatës Botërore të Shëndetit për të rritur furnizimin me shëndetin Covid-19 produkte në nivel global. Ky financim i shtuar do të shpejtonte përhapjen e vaksinimeve globale dhe do të ngadalësonte mutacionin e varianteve të reja.

Së fundi, kombet më të pasura duhet të qëndrojnë të ndershëm. Ne duhet të refuzojmë të shmangim angazhimet ekzistuese të ndihmës duke u përpjekur të numërojmë SDR -të që ndajmë si ndihmë zhvillimi jashtë shtetit. Do të ishte e çoroditur nëse hapi përpara i FMN -së do të nxiste një hap prapa në financimin e granteve për më të varfrit.

Bashkëpunimi global ka bërë mrekulli gjatë pandemisë, duke çuar në zhvillimin dhe përhapjen e vaksinave në vetëm një vit. Tani e njëjta përpjekje duhet të bëhet për të parandaluar një pandemi të mëvonshme të varfërisë.

Financial Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0