Ushqimet gjithnjë e më shtrenjtë. Inflacioni në Korrik 2.3%

Ushqimet gjithnjë e më shtrenjtë. Inflacioni në Korrik 2.3%


Çmimet janë rritur së fundi, duke e çuar inflacionin në 2.3% gjatë muajit korrik.

Inflacioni prej kohësh është në nivele të ulëta dhe larg objektivit të Bankës së Shqipërisë prej 3%.

Sipas të dhënave të Institutit të Statistikave, rritja mesatare e çmimeve po vjen kryesisht nga çmimet e prodhimit bazë “Ushqime dhe pije joalkoolike”. Në korrik rreth gjysma e infacionit u krijua pikërisht nga ushqimet dhe pijet (1,18 pikë përqindjem nga 2.3 % në total).

Brenda grupit të ushqimeve çmimet e nëngrupit “zarzavate përfshirë patatet” u rritën me 18,3 %, pasuar nga nëngrupet “fruta” me 2,7 %, “vajra dhe yndyrna me 2,4 %.

Në rritjen e çmimeve kanë ndikuar gjithashtu edhe inflacioni tek qiraja, lënda djegëse dhe energjia elektrike dhe shërbimet e transportit. Sipas INSTAT të gjitha grupmallrat, janë me rritje çmimi dhe shitjesh.

Krahasuar me një vit më parë, në korrik, rritjen më të madhe e kanë pësuar shërbimet e argëtimit dhe kulturës me 4,6 % për të pasuar tek “Transporti” me 3,2 %.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0