Universiteti i Kopenhagen kryen një studim mbi efektet e festave në tru - Business Magazine Albania

Universiteti i Kopenhagen kryen një studim mbi efektet e festave në tru

Festat ndryshojnë trurin e njerëzve, duke qenë se ndryshimet që përfshijnë mjedisin përreth stimulojnë ose pengojnë prodhimin e neurotransmetuesve të ndryshëm: dopamine, serotonin, kortizol, adrenalinë, oksitocinë, etj.

Festat janë një kohë e veçantë, ku shumica prej nesh kryejnë aktivitete që nuk shqetësohemi t’i bëjmë gjatë gjithë vitit. Ka një ndryshim të përgjithshëm qëndrimi tek njerëzit ndërsa ndryshon edhe dekorimi i rrugëve dhe i shtëpive. E gjithë kjo e bën një periudhë të veçantë, plot stimuj emocionalë dhe socialë.

Një studim shkencor ka vërtetuar se kjo periudhë favorizon një aktivitet të ndryshëm të trurit. Po kështu, ndryshimet në zakone dhe mjedis ndryshojnë mendjen.

Një grup shkencëtarësh nga Universiteti i Kopenhagës kanë kryer një studim mbi efektet e festave në tru. Qëllimi i tyre ishte të lokalizonin “frymën e festave” brenda aktivitetit të trurit dhe për këtë ata përdorën imazhe funksionale të rezonancës magnetike.

Me sa duket festat aktivizojnë kujtime që nga fëmijëria dhe kjo është arsyeja pse truri duket se ka një model të ndryshëm aktivizimi në këto data sesa në periudha të tjera të vitit.lamenteemeravigliosa.it

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0