“Tryezë Për Një”, njihuni me restorantin më të sigurt nga COVID-19

“Tryezë Për Një”, njihuni me restorantin më të sigurt nga COVID-19

Tryezë Për Një

“Tryezë për një” (Bord For En), quhet restoranti më i sigurt nga Covid-19, i hapur nga një çift në Suedi, që priti klientin e tij të parë më 10 Maj. Restoranti ka vetëm një karrige e tryezë, ai gjendet në mes të një livadhi e nuk ka kamarierë. Ushqimi shkon nga dritarja e kuzhinës në tryezën e klientit, përmes një shporte, që lëviz me litar.

Rasmus Persson dhe partnerja e tij Linda Karlsson, janë çifti që ideoi këtë koncept unik. Ata sapo janë zhvendosur në Ransater, 350 kilometra në perëndim të Stokholmit dhe menduan të hapnin një restorant të tillë, pas një vizite të prindërve të Lindës në muajin mars. Ata u përgatitën atyre ushqim në ambient të hapur për t’i mbrojtur nga virusi dhe u shërbyen nga dritarja.

Ata thonë se nuk do të lejojnë as spektatorët: “Ne duam të shmangim ndjenjën e vëzhgimit ndërsa ju hani ushqimin tuaj. Të gjithë jemi duke kaluar kohë të vështira dhe ka njerëz që kanë humbur punën apo të dashurit e tyre”.

Restoranti është i prenotuar për të gjithë majin, ndërsa për qershorin dhe korrikun kanë mbetur vetëm pak vende. Çifti thotë se ka marrë masa mbrojtëse edhe për ditët e shiut. Sa i përket çmimit të ushqimit, janë vetë klientët që vendosin se sa do të paguajnë.  “Ne i mirëpresim të gjithë, pa marrë parasysh se në cilën situatë financiare gjendeni. Çmimi i menusë varet nga i ftuari”, thotë Karlsson, i cili së bashku me Persson kanë përvojë në industrinë e mikpritjes.

Në shumë qytete ndërkombëtare, ngrënia vetëm, qoftë në bar apo në qoshe restorantesh, nuk është vetëm e pranueshme, por edhe konsiderohet si diçka normale.

Megjithatë, jo të gjitha restorantet kanë përqafuar praktikën e të ngrënit ushqim vetëm. Karlsson është optimist që Tryezë Për Një do të zvogëlojë më tej çdo shqetësim të darkës solo: “Kam pasur një ëndërr, që darkimi vetëm të ishte i pranueshëm nga shoqëria dhe mbase tani ne po e arrijmë këtë?”

“Imazhi i thjeshtë i karriges dhe tryezës është një thirrje për përvoja solo.”

CNN Travel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0