Trajnim: Shërbimi ndaj Klientit & Efektiviteti në Komunikim


Qëllimi i trajnimit

Ky trajnim dëshiron të ndërtojë vetëdije, vetëbesim dhe qasje të shëndetshme që rrisin kënaqësinë e ndërveprimit profesional. Me përkushtimin dhe eksperiencën tonë, ne dëshirojmë që përfituesit e trajnimit të përjetojnë efektin “genuine”. Atë ndjesi që krijohet kur ti me vërtetësi punon për arritjen e objektivave të shëndetshme, me profesionalizëm dhe entuziazëm.

Audienca

1. Individë dhe profesionistë, menaxherë, drejtues dhe staf i shërbimit ndaj klientit.
2. Çdo punonjës që ndërvepron me një klient.
3. Përveç përfaqësuesve të shërbimit ndaj klientit, kjo përfshin edhe pozicione të tjera si profesionistët e terrenit që komunikojnë me klientët etj.

Përmbajtja

Për këtë trajnim aspektet e përmbajtjes do të jenë:

  • Përshëndetja ndaj klientit (si me telefon ose drejtëpërdrejtë);
  • Të pyeturit për të kuptuar nevojën apo problemin e klientit;
  • Dëgjimin, konfirmimin e kuptimit, përgjigjen me vlerë duke përdorur gjuhë pozitive, eliminimin e zhargonit (gjuhës së përditshme);
  • Përmbyllja e bisedës telefonike dhe/ose asaj ballë për ballë;
  • Trajtimi i çështjes me klientët e zemëruar;
  • Rëndësia e gjuhës së trupit dhe e tonit të zërit;
  • Si të rrisim komunikimin dhe kuptueshmërinë me klientin;
  • Si të mundësojmë që klienti të jetë gjithnjë i vullnetshëm të na vizitojë;
  • Si të trajtojmë çështjet me klientët që gjithmonë të ketë një zgjidhje të mirë për ta;
  • Situata reale / case studies;
  • Komunikimi efektiv me ekipin/kolegët dhe klientin;
  • Procesi i komunikimit dhe stilet (pasiv, agresiv, dhe asertiv) të komunikimit;
  • Procesi i hiearkisë në komunikim dhe relatim për zgjidhje të situatave;
  • Situata simulimi – çfarë të bëhet dhe çfarë të mos bëhet
  • Vlerësimi i trajnerit;
  • Përmbyllje.

Çfarë përfitoni?

  • Efektivitet në marrëdhënien me klientin – do të jeni të kuptueshëm dhe do të kultivoni qasjen e duhur për mbarëvajtje afatgjatë;
  • Reputacion profesional dhe vetëbesim në qasjen profesionale, duke u njohur si profesionist/e e shërbimit ndaj klientëve;
  • Stafi juaj do të ketë standarte të rritura të shërbimit ndaj klientit, kjo sjell që eksperienca me kompaninë tuaj të jetë e pëlqyeshme dhe e dëshirueshme nga klientela;
  • Qartësi të shërbimeve dhe marrëdhënies me klientët dhe kultivim i komunikimit të shëndetshëm që u mundëson klientëve t’ju sygjerojnë shërbime dhe oferta të reja, si dhe të vlerësojnë opinionet dhe rekomandimet tuaja për blerje të mëtejshme tek ju;
  • Përmirësimi i eksperiencës së klientit me ju;
  • Kënaqësi profesionale me klientët dhe me kolegët, që buron nga profesionalizmi dhe zotërimi i dimensioneve shoqërore për shërbyeshmëri dhe kënaqje të klientit;
  • Zotërim i situatave të biznesit që të keni rezultatin pozitiv të dëshiruar për secilën palë;
  • Branding i vetes si një profesionist, vlera e të cilit/cilës lartësohet në treg me anë të qasjes së duhur në shërbimin ndaj klientit dhe komunikimit efektiv;
  • Ju bëheni personi që shkëlqen dhe që paracakton suksesin afatgjatë e të qëndrueshëm të kompanisë ku ju kontribuoni;

Trajnere është Elda Gjoka. Elda është sipërmarrëse, folëse motivuese dhe praktikuese reale në sipërmarrjen e shitjeve të suksesshme. Ajo ka trajnuar mbi 1700 pjesëmarrës në fusha të ndryshme të industrisë dhe organizatave, në tema të:
1. Komunikimit
2. Shitjeve
3. Marketingut
4. Trajnimit te trajnuesve
5. Menaxhimit te konfliktit
6. Advokacise & Lobimit

A jeni të interesuar për Trajnimin?

Për më shumë informacione dhe për pagesën ju lutem shkarkoni formularin KËTU

Për pyetje, komente apo detaje më të hollësishme mos hezitoni të shkruani në: projects@genuine-effect.com ose të telefononi në: +355 69 61 20 169

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale