Trajnim: Shërbimi ndaj Klientit & Efektiviteti në Komunikim


Qëllimi i trajnimit

Ky trajnim dëshiron të ndërtojë vetëdije, vetëbesim dhe qasje të shëndetshme që rrisin kënaqësinë e ndërveprimit profesional. Me përkushtimin dhe eksperiencën tonë, ne dëshirojmë që përfituesit e trajnimit të përjetojnë efektin “genuine”. Atë ndjesi që krijohet kur ti me vërtetësi punon për arritjen e objektivave të shëndetshme, me profesionalizëm dhe entuziazëm.

Audienca

1. Individë dhe profesionistë, menaxherë, drejtues dhe staf i shërbimit ndaj klientit.
2. Çdo punonjës që ndërvepron me një klient.
3. Përveç përfaqësuesve të shërbimit ndaj klientit, kjo përfshin edhe pozicione të tjera si profesionistët e terrenit që komunikojnë me klientët etj.

Përmbajtja

Për këtë trajnim aspektet e përmbajtjes do të jenë:

  • Përshëndetja ndaj klientit (si me telefon ose drejtëpërdrejtë);
  • Të pyeturit për të kuptuar nevojën apo problemin e klientit;
  • Dëgjimin, konfirmimin e kuptimit, përgjigjen me vlerë duke përdorur gjuhë pozitive, eliminimin e zhargonit (gjuhës së përditshme);
  • Përmbyllja e bisedës telefonike dhe/ose asaj ballë për ballë;
  • Trajtimi i çështjes me klientët e zemëruar;
  • Rëndësia e gjuhës së trupit dhe e tonit të zërit;
  • Si të rrisim komunikimin dhe kuptueshmërinë me klientin;
  • Si të mundësojmë që klienti të jetë gjithnjë i vullnetshëm të na vizitojë;
  • Si të trajtojmë çështjet me klientët që gjithmonë të ketë një zgjidhje të mirë për ta;
  • Situata reale / case studies;
  • Komunikimi efektiv me ekipin/kolegët dhe klientin;
  • Procesi i komunikimit dhe stilet (pasiv, agresiv, dhe asertiv) të komunikimit;
  • Procesi i hiearkisë në komunikim dhe relatim për zgjidhje të situatave;
  • Situata simulimi – çfarë të bëhet dhe çfarë të mos bëhet
  • Vlerësimi i trajnerit;
  • Përmbyllje.

Çfarë përfitoni?

  • Efektivitet në marrëdhënien me klientin – do të jeni të kuptueshëm dhe do të kultivoni qasjen e duhur për mbarëvajtje afatgjatë;
  • Reputacion profesional dhe vetëbesim në qasjen profesionale, duke u njohur si profesionist/e e shërbimit ndaj klientëve;
  • Stafi juaj do të ketë standarte të rritura të shërbimit ndaj klientit, kjo sjell që eksperienca me kompaninë tuaj të jetë e pëlqyeshme dhe e dëshirueshme nga klientela;
  • Qartësi të shërbimeve dhe marrëdhënies me klientët dhe kultivim i komunikimit të shëndetshëm që u mundëson klientëve t’ju sygjerojnë shërbime dhe oferta të reja, si dhe të vlerësojnë opinionet dhe rekomandimet tuaja për blerje të mëtejshme tek ju;
  • Përmirësimi i eksperiencës së klientit me ju;
  • Kënaqësi profesionale me klientët dhe me kolegët, që buron nga profesionalizmi dhe zotërimi i dimensioneve shoqërore për shërbyeshmëri dhe kënaqje të klientit;
  • Zotërim i situatave të biznesit që të keni rezultatin pozitiv të dëshiruar për secilën palë;
  • Branding i vetes si një profesionist, vlera e të cilit/cilës lartësohet në treg me anë të qasjes së duhur në shërbimin ndaj klientit dhe komunikimit efektiv;
  • Ju bëheni personi që shkëlqen dhe që paracakton suksesin afatgjatë e të qëndrueshëm të kompanisë ku ju kontribuoni;

Trajnere është Elda Gjoka. Elda është sipërmarrëse, folëse motivuese dhe praktikuese reale në sipërmarrjen e shitjeve të suksesshme. Ajo ka trajnuar mbi 1700 pjesëmarrës në fusha të ndryshme të industrisë dhe organizatave, në tema të:
1. Komunikimit
2. Shitjeve
3. Marketingut
4. Trajnimit te trajnuesve
5. Menaxhimit te konfliktit
6. Advokacise & Lobimit

A jeni të interesuar për Trajnimin?

Për më shumë informacione dhe për pagesën ju lutem shkarkoni formularin KËTU

Për pyetje, komente apo detaje më të hollësishme mos hezitoni të shkruani në: [email protected] ose të telefononi në: +355 69 61 20 169

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale