Tendencat globale të reklamave - Tre çështjet kryesore të vitit 2019 » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 19/12/2019

Tendencat globale të reklamave – Tre çështjet kryesore të vitit 2019

Share
nga Anerola Torollari
Dhj 19, 2019
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Privatësia dhe siguria e markës në një botë programatike, ngadalësimi në rritjen e mediave sociale dhe potenciali reklamues i ofruar nga lojërat dhe podcast-et janë tre temat kryesore që dalin nga një analizë e lexueshmërisë në të gjitha raportet e Global Advertising Trends të këtij viti.

James McDonald, Editori Menaxhues pranë WARC Data dhe autor i hulumtimit, thotë: “Ndërsa viti 2019 mbetet pas dhe ne shikojmë përpara në 2020, për raportin tonë të fundit Global Ad Trends të vitit, ne kemi shqyrtuar të gjitha të dhënat e publikuara përgjatë 2019 për të nxjerrë një pasqyrë mbi temat dhe fushat kryesore për praktikuesit e tyre.”

“Raporti është një pikë fillese e mirë për të ndihmuar markat dhe agjencitë të përgatiten për vitin e ardhshëm.”

Lexoni: P&G përgatitet për ‘një botë pa reklama’

Privatësia dhe siguria e markës në një botë programatike

Ndërgjegjësimi i konsumatorit kundrejt përdorimit të të dhënave ka qenë një ndër temat kryesore këtë vit. Hulumtimet tregojnë se shumë konsumatorë kanë ndërmarrë hapa për të kufizuar gjurmët e tyre online për arsye të shqetësimeve të lindura rreth shpërdorimit të të dhënave, me 44% duke zvogëluar sasinë e të dhënave që ata ndajnë online dhe mbi 27% duke vendosur një bllokues reklamash.

Çështjet e privatësisë së të dhënave janë vërejtur nga praktikuesit dhe nga hulumtimet thuhet se dispozitat rreth mbrojtjes së të dhënave tani janë në fuqi, megjithëse ka akoma shumë për të bërë – 14% nuk ​​kanë strategji për mbrojtjen e të dhënave, duke u rritur në 23 % në Azi.

Një problem i vazhdueshëm është se si këto të dhëna informojnë blerjen e reklamave, veçanërisht në mënyrë programatike dhe është evidentuar se reklamat teknologjike ende kanë punë për të përmbushur potencialin e tyre. Shqetësimet për sigurinë e markës, kontekstin dhe efektet negative nuk janë larguar.

Privatësia do të vazhdojë të jetë në rendin e ditës për vitin 2020, jo vetëm për shkak të prezantimit të Aktit të Privatësisë së Konsumatorëve në Kaliforni (CCPA), por edhe shfletuesit kanë filluar të marrin një epërsi mbi këtë çështje. Reklamimi kontekstual (bazuar në informacione jo personale) është një përgjigje për këtë.

Frenimi social

Në edicionin e qershorit të Global Trends të WARC, u zbulua se rritja e reklamave në sektorin social dhe mesazhet ishin përgjysmuar gjatë vitit. WARC’s Marketer’s Toolkit zbulon se një në pesë marketerë kanë ndërmend të ulin shpenzimet në Facebook në vitin 2020, Twitter dhe Snap gjithashtu përballen me perspektivën e rritjes së të ardhurave të heshtura. Ky mund të jetë një sinjal për ndryshim ku; Amerikanët e moshës 13 deri në 16 vjeç tashmë përdorin TikTok më shumë sesa Facebook dhe Twitter.

Ky ndryshim vjen në një kohë kur besimi në informacionin e mediave sociale arriti kulmin e uljes dhe bën thirrje për rregulla më të mëdha për kompanitë teknologjike dhe mediat sociale. Nivelet më të larta të mosbesimit janë regjistruar në Britaninë e Madhe (83%), Suedi (81%) dhe Francë (79%). ShBA është vendosur në vendin e shtatë me 70%. Shpenzimet për reklamat në internet duke përjashtuar Google dhe Facebook pritet të kenë rënie për 2019.

Ekziston gjithashtu një mosbesim në rritje në përmbajtjen e influencerve në të gjithë botën, i lindur nga shqetësimet për origjinalitetin dhe besueshmërinë. Në të vërtetë, në Mbretërinë e Bashkuar, influencers vlerësohen si më pak të besueshëm sesa politikanët.

Potencial reklamimi tek lojërat dhe podcastet

Pothuajse një në katër të rritur ka parë një lojë livestream në muajin e kaluar dhe kjo rritet në pothuajse një në tre persona në grupmoshën 16-24 vjeç. Fakti që mbi 90% e përmbajtjes për këtë të fundit është transmetuar live-streamed paraqet mundësi për reklamuesit që kërkojnë të arrijnë audiencën e re duke kaluar më pak kohë me TV.

Reklamimi në Podcast ka potencial gjithashtu. Shpenzimet për reklamat pritet të dyfishohen në 1.6 miliardë dollarë deri në vitin 2022 dhe New York Times tashmë po raporton rritje të fortë të të ardhurave nga ky format.

Dëgjuesit janë shumë të angazhuar dhe kërkimet tregojnë se reklamat rrisin vëmendjen ndaj markave; 17% e dëgjuesve kanë shumë më shumë gjasa të vlerësojnë një markë pasi të dëgjojnë reklamën e tyre gjatë një podcast, ndërsa 37% janë “disi më të predispozuar”. Por konteksti është çelësi dhe një matje e standardizuar duhet të vendoset zyrtarisht.

Lexoni: Podcast, një mundësi e mirë për reklamim

Të dhëna të tjera nga hulumtimi

Globalisht:

  • Konsumatorët: gjysma e konsumatorëve kanë bojkotuar një markë me vlera të ndryshme
  • Markat & Reklamuesit: markat që shesin përbëjnë gjysmën e shpenzimeve të reklamave brenda aplikacioneve të lojërave
  • Media & Tech: marketerët po përdorin Stories në Instagram për të rritur e-commerce

Amerikë:

  • Konsumatorët: mbi 80% e amerikanëve janë të shqetësuar për privatësinë e të dhënave
  • Markat & Reklamuesit: vetëm 39% e markave integrojnë të dhënat e konsumatorit në skemat e tyre të besnikërisë
  • Media & Tech: depërtimi i smartphone-ve arrin 80% në Brazil

Azia Paqësore:

  • Konsumatorët: Konsumi i videove dixhitale dyfishohet në Hong Kong
  • Markat & Reklamuesit: 76% e marketerëve të Azisë Juglindore raportojnë rritje të dobët të klientëve
  • Media & Tech: Siguria e markës dhe kufizimi i mashtrimeve brenda aplikacionit janë shqetësimet kryesore

Europa, Lindja e Mesme dhe Afrika:

  • Konsumatorët: 15% e konsumatorëve shmangin TV
  • Markat & Reklamuesit: Problematik rezulton marketingu i drejtuar nga të dhënat.

/Warc

Subscribe në kanalin tonë në YouTube