P&G përgatitet për 'një botë pa reklama' - Business Magazine Albania

P&G përgatitet për ‘një botë pa reklama’


Marketerët duhet “të fillojnë të mendojnë për një botë pa reklama”, sipas Marc Pritchard, kreu kryesor i markës në Procter & Gamble.

“Unë do të thosha se ditët e reklamimit siç i njohim sot numërohen dhe ne duhet të fillojmë të mendojmë për një botë pa reklama,” tha Pritchard për delegatët në CES 2019.

Lexoni: Kur markat nuk dinë të “markojnë” veten

Rritja e ambienteve pa reklama – qofshin platforma që transmetojnë drejtpërdrejtë ose folës të aktivizuar me zë – së bashku me përdorimin e mjeteve të bllokimit të reklamave dhe qëndrimit larg nga mediat elektronike transmetuese, po kontribuojnë në këtë trend.

Njëra nga mënyrat se si kompanitë si P&G mund të angazhohen me konsumatorët është nëpërmjet produkteve dhe zgjidhjeve të zgjuara, si furçë dhëmbësh të mundësuar me internet nga Oral-B dhe platformë dixhitale Olay’s Skin Advisor, të cilat ofrojnë produkte bukurie të personalizuara për klientët.

Marrëdhëniet e drejtpërdrejta me konsumatorët në këtë mënyrë mund të “na mundësojë që të fillojmë të arrijmë vizionin që ne kemi qenë duke u përpjekur të krijojmë për një kohë të gjatë, që lëviz nga një marketing masiv në masë deri në ndërtimin e një marke në masë”, tha Pritchard.

“Dhe kur ju keni këto lloje të teknologjive të futura në produkte, ato në fakt i bëjnë më të rëndësishme për përvojën e ndërtimit të markës. Unë mendoj se kjo eventualisht mund të zëvendësojë reklamat siç i njohim ne sot.”

Nëse reklamimi tradicional është nën presion, Pritchard njoftoi se një uri për rritjen e shërbimeve dhe personalizimit do të shoqërohet nga një dëshirë e mëtejshme në mesin e konsumatorëve për të mësuar se çka përfaqëson një markë.

“Ne kemi një aspekt funksional të markës sonë dhe një aspekt emocional të markës sonë,” shpjegoi Pritchard – një komponent i përzierjes së marketingut që nuk duhet të neglizhohet.

Lexoni: Ja të dhënat që tregojnë se reklama e Colin Kaepernick për “Nike” është marketing i suksesshëm!

Tregtari i reklamave më të madha në botë sugjeroi që një përqendrim i veçantë në eksperiencën e konsumatorit është thelbësor për mënyrën se si P&G do ta ndjekë këtë aspiratë.

“Ajo që ne mendojmë është çdo aspekt i përvojës së konsumatorit dhe duke u përpjekur për ta bërë atë më të mirë: produktin, paketën, komunikimin, dyqanin, internetin, përdorimin para dhe pas të produktit dhe se si të gjitha këto vijnë së bashku,” tha ai.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0