Telefoni ikonë Nokia 3310 po kthehet... - Business Magazine Albania

Telefoni ikonë Nokia 3310 po kthehet…


Nokia 3310, për herë të parë u lançua 17 vite më parë dhe ka arritur statusin e “kultit”, pasi ishte shumë rezistent, me një bateri që mbante për një kohë të gjatë dhe një dizajn unik.

Por kjo ishte kohë më parë; ajo tani është aq e vjetër sa që nuk ka as një ekran me ngjyra dhe Nokia tashmë ka humbur pozitën e saj si lider kryesor me hyrjen e iPhone dhe epokën e smartphone-ve.

“HMD Global”, kompania finlandeze që prodhon tani celularët Nokia, thuhet se është duke u përgatitur për të lançuar një “version modern” të 3310 në kuadër të “Mobile World Congress”, një konferencë për industrinë e celularëve që do të mbahet në Barcelonë, Spanjë, më 26 Shkurt.

Duket sikur telefoni i ri 3310 do të bazohet në origjinal, por nuk do të jetë një riprodhim i përsosur i modelit të vjetër – por përtej këtyre nuk kemi detaje të tjera. Ekran me ngjyra? Kamera? Aplikacione? Asnjë nga këto nuk janë avantazhe, por ky telefon do të ishte një hap i madh nëse do të kishte bazën origjinale si funksionet e 3310.

Ajo thuhet se do të shitet për 59 € (63$ ose 50 £) në Evropë. Nuk është e qartë nëse ajo do të lançohet diku tjetër.

Një përfaqësues i “HMD Global” nuk pranoi të komentojë mbi “thashethemet apo spekulimet” që po qarkullojnë.

“Mobile World Congress” është planifikuar të zhvillohet nga data 27 Shkurt deri më 2 Mars në Barcelonë.

Burimi: uk.businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0