Suela Shtylla, McCannTirana: Bëjeni klientin të qeshë, të surprizohet - Business Magazine Albania

Suela Shtylla, McCannTirana: Bëjeni klientin të qeshë, të surprizohet

Suela Shtylla

Kompanitë duhet të jenë kreative në komunikim me klientin.

Çdo sipërmarrje e di rëndësinë e komunikimit cilësor dhe lidhjes që duhet të krijojë mes produktit të vet dhe klientit. Ky komunikim po bëhet më sfidues me zhvillimin masiv të mediave sociale dhe mbi të gjitha, me zhvillimet e fundit me pandeminë dhe ndryshimet që ndodhën në sjelljen konsumatore. Agjencitë e marrëdhënieve me publikun kanë një rol të rëndësishëm në këtë drejtim dhe një prej tyre është edhe McCannTirana. Sfidat dhe ambiciet lidhen me tendencat e reja të konsumatorëve dhe me objektivat e drejtuesve të këtyre agjencive për të përmbushur më së miri nevojat e reja të klientit. Ne kemi intervistuar drejtoren e McCannTirana, Suela Shtylla, lidhur me sfidat dhe ambiciet e saj në drejtimin e një agjencie PR, si dhe zhvillimet kryesore të kompanive në fushën e komunikimit.  

Ju keni tashmë vite në krye të një agjencie të rëndësishme, me emër ndërkombëtar. Cili është rrugëtimi juaj në karrierën profesionale.

Në fillim ishte kurajo, dëshirë për sfida dhe një ambicie e pafund për të shpalosur vetveten. 

Impakti i parë me një brand global gjigand si McCann, ishte emocionues. Flasim për fillimet e agjencisë në vitin 2009, të cilën e kam drejtuar që prej krijimit, pas përvojës disavjeçare në kompaninë Coca-Cola Bottling Shqipëri. 

Duke qenë pjesë e një rrjeti ndërkombëtar, McCann solli në Shqipëri standarde të një trashëgimie të farkëtuar ndër dekada në gjithë botën, ekspertizën nga mendje të ndritura në çdo fushë të komunikimit. Synimi im ka qenë të bëj së bashku talentet më të mira të tregut lokal, të cilët mund t’i përgjigjen këtij standardi të lartë dhe mund të them me krenari që McCannTirana përgjatë pothuaj 15 viteve, ka patur vazhdimisht një ekip që synon ekselencën. 

Artikulli u publikua në faqen 66 të numrit 31 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 31 të saj.

Për mua ka qenë një proces zhvillimi, por dhe rishpikje i vetevetes vit pas viti, një lundrim mes trendeve të reja, klientëve globalë dhe lokalë dhe përballimit të sfidave të tregut shqiptar dhe atij botëror.

Cilat janë sfidat më të mëdha në fushën e komunikimit, në strategjinë e njohjes së brandit dhe produkteve në një treg të vogël si Shqipëria?

Sfida më e madhe është kalibrimi i komunikimit dhe kreativitetit që tërheq vëmendje, me përcjelljen e mesazhit të duhur dhe krijimit të një pozicionimi strategjik afatgjatë të brandit.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0