Strategjia më e re e Facebook. Do të paguajë 1 miliard dollarë për influencuesit deri në 2022 - Business Magazine Albania

Strategjia më e re e Facebook. Do të paguajë 1 miliard dollarë për influencuesit deri në 2022

influencuesit

Facebook do të paguajë 1 miliard dollarë për yjet e mediave sociale duke përdorur aplikacionet e tij gjatë vitit të ardhshëm, guri i fundit ky në një luftë në rritje midis Facebook dhe rivalëve të tij për të fituar mbi influencuesit.

Kompania do të shpërndajë fondet për influencuesit përmes të ardhurave të përbashkëta të reklamave dhe shpërblimeve për kohën e kaluar në Facebook dhe Instagram dhe, në disa raste, Facebook do të ofrojë fonde për disa krijues që duan të vendosin praninë e tyre në ato site.

“Ne duam të ndërtojmë platformat më të mira për miliona krijues që sigurojnë jetesën”, shkroi Mark Zuckerberg në një postim në Facebook. “Investimi në krijuesit nuk është një gjë e re për ne, por unë jam shumë i lumtur që do ta zgjerojmë këtë bashkëpunim me kalimin e kohës.”

Kompanitë e mediave sociale janë përqëndruar kohët e fundit tek influencuesit, të cilët ndihmojnë në sjelljen e miliona përdoruesve të përditshëm. Por Facebook është vetëm një garues në një garë të mbingarkuar. TikTok, Snap, Twitter dhe YouTube janë të gjithë duke punuar në projekte të ngjashme për t’u siguruar influencuesëve rrugë më të mira drejt fitimit të parave.

Lexoni: Facebook, vlera e kompanisë arrin 1 trilionë dollarë

Shumë nga platformat planifikojnë të marrin një pjesë të fitimeve të gjeneruara nga influencuesit, megjithëse ndoshta jo për shumë vite. Në të ardhmen e afërt, kjo rrymë e re e të ardhurave ka të ngjarë të jetë e parëndësishme për gjigantët si Facebook, i cili mblodhi 86 miliardë dollarë të ardhura vitin e kaluar. Por është e rëndësishme për Facebook dhe të tjerët të mbajnë këta influencues në platformat e tyre, ku përmbajtja e tyre tërheq përdoruesit. Dhe pa u futur ata përdorues, Facebook nuk mund të shesë reklamat që përfaqësojnë motorin kryesor të kompanisë.

/forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0