Spotify pranon “dështimin”. Heq nga shërbimet e saj lojën interaktive të “kuizit muzikor” - Business Magazine Albania

Spotify pranon “dështimin”. Heq nga shërbimet e saj lojën interaktive të “kuizit muzikor”

Spotify ka njoftuar se do të heqë Heardle  nga shërbimet e saj – lojën interaktive të quizz-it muzikor frymëzuar nga Wordle.

Heardle luan një pjesë të shkurtër të një kënge misterioze dhe sfidon përdoruesit që të marrin me mend këngën sa më shpejt që të jetë e mundur.

“Pas shqyrtimit të kujdesshëm, ne kemi marrë vendimin e vështirë për t’i thënë lamtumirë,” tha një zëdhënës.

Spotify shtoi se do të “përqendrojë përpjekjet në veçori të tjera për zbulimin e muzikës”.

Kur e bleu lojën vitin e kaluar, shërbimi i transmetimit të muzikës donte që ajo të ishte “një mjet për zbulimin muzikor”. Por fansat filluan të ankoheshin shpejt, me çështjet rreth aksesit të aplikacioneve dhe statistikave të lojërave që nuk lëviznin si disa nga problemet.

Ashtu si Wordle, loja është bërë një zakon i përditshëm për shumë adhurues të muzikës.

Lexo edhe: Spotify vendos një tjetër “gur” në murin e arritjeve. Platforma muzikore vijon të dominojë industrinë

Statistikat nga SimilarËeb sugjerojnë se 41 milionë njerëz kanë vizituar faqen e internetit të Heardle përpara se të blihej.

Por këto shifra filluan të bien.

Pra, çfarë shkoi keq?

Daryl Baxter, një autor dhe gazetar i teknologjisë në iMore, thotë se nuk u befasua kur pa Heardle që ikën nga tregu.

Ai mendon se vendimi fillestar ishte “një blerje paniku” dhe i frymëzuar nga Neë York Times që bleu Ëordle në janar 2022.

“Ata e panë atë ndoshta si gjënë tjetër të madhe, dhe për fat të keq ajo dështoi,” thotë ai për Neësbeat.

Sipas Daryl, një nga arsyet pse nuk funksionon mund të jetë me mënyrën se si funksionon – ose jo – me aplikacionin Spotify.

“Heardle nuk është integruar mjaft mirë në vetë [Spotify], kështu që nuk mund të konkurrosh me miqtë. Duhet të përdorësh ueb-in [për të hyrë në të]. / BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0