SOT FINALJA E MADHE E “DO YOU HAVE AN IDEA”, NJË MBRËMJE E MBUSHUR PLOT EMOCIONE - Business Magazine Albania

SOT FINALJA E MADHE E “DO YOU HAVE AN IDEA”, NJË MBRËMJE E MBUSHUR PLOT EMOCIONE


Konkurrentë shumë largpamës dhe ide shumë inovative kanë ardhur në këtë sezon të parë të “Do you have an idea”! Kanë qenë mbi 300 projekte të prezantuara nga të cilët 50 prej tyre janë kualifikuar.

Janë sot përpara panelit të jurisë në Finalen e madhe, 7 konkurrentë por fituesi i çmimit të madh është vetëm një. Ja cilët janë ata:

Stela Toska – Projekti “Creativity zone by Stela”

Geldi Belb & Klaudio Imeraj – Projekti “Share Albania”

Ejona Zaimaj – Projekti “Ferma Amalthia”

Blerina Ago – Projekti “Albanian Adventure Resort”

Zhaklin Istrefi & Edlira Shima – Projekti “Blancheur”

Xhendris Ismaili – Projekti “Albanian ICT Academy”

Reald Biba & Gentian Suçi – Projekti Loja strategjike “Skënderbeu”

Të gjithë këta konkurrentë janë plot emocione përballë panelit të jurisë i cili përbëhet nga:

Avni Ponari – Drejtor i Përgjithshëm i “SIGAL UNIQA Group Austria”

Samir Mane – President i Grupit BALFIN

Donika Mici – Ceo në Donianna dhe Mici shpk

Artan Dulaku – Themelues i Edil ALGroup

Cili do të jetë fituesi?

Mos humbisni puntatën e fundit të “Do you have an idea” sot në orën 21:00 në Vizion Plus.

/Tring.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0