Sipërmarrësit më të suksesshëm dinë të thonë "jo". Këtu është një ushtrim që ju duhet për të mësuar këtë aftësi - Business Magazine Albania

Sipërmarrësit më të suksesshëm dinë të thonë “jo”. Këtu është një ushtrim që ju duhet për të mësuar këtë aftësi

sipërmarrës

Ekziston një lidhje e fortë midis suksesit dhe aftësisë për të thënë “jo” për mundësitë që nuk ju shërbejnë. Çështja kryesore është se shumica e njerëzve thonë në shumicën e rasteve “po”. Kur filloni një biznes, më së shumti mendoni se çfarë do të bëni, që është pothuajse çdo gjë për të rritur kompaninë. Pra, ju thoni “po” për gjithçka dhe përqendroheni në marrjen e më shumë shitjeve sado që të mundeni.

Të thënit “jo” është kritike, sepse ju mundëson të përqëndroni burimet e kufizuara, njerëzit, kohën, paratë në elementët thelbësorë që nxisin më së miri suksesin.

– Hartoni listën tuaj: “Nuk do ta bëjë”

Ndërsa duket kundërintuitive, pyetja më e rëndësishme për t’u bërë është: “Çfarë nuk do të bëjmë?” Mblidhni ekipin tuaj dhe bëni një listë të plotë: “Nuk do të bëhet”. Jini të kujdesshëm për këtë dhe angazhohuni për rezultatin. Shikoni se si ky ushtrim fokuson dhe shtyn kompaninë tuaj. Bizneset me një fokus të ngushtë në ofrimin e vetëm asaj që mund t’i japin klientit, një produkt ose shërbim që nuk gjendet lehtësisht diku tjetër, janë ato të suksesshmet. Mendoni për të gjitha bizneset që doni. A po bëjnë gjithçka për të gjithë, apo vetëm një gjë jashtëzakonisht mirë?

Lista juaj “Nuk do ta bëjë” është një mjet thelbësor biznesi, pasi mund të ndihmojë në formimin e mënyrës se si veproni; praktikat e biznesit tuaj, strukturën e çmimeve dhe mënyrën se si do t’i trajtoni klientët tuaj. Në fund të fundit, një listë “Nuk do të bëhet” thjeshton fokusin tuaj dhe ndihmon në ngushtimin e hapësirës suaj.

Kjo listë është e thjeshtë, por magjike. Ajo bën katër gjëra të jashtëzakonshme:

  • Përcakton se çfarë do të bëni. Të vendosësh se çfarë nuk të pëlqen dhe çfarë nuk do të bësh është një truk për të identifikuar atë që do të bësh, gjë që në thelb është e kundërta. Krijimi i një liste “Nuk do të bëhet” krijon një përgjigje të qartë, frymëzuese për atë që do të jeni për klientin tuaj.
  • Kursen kohë. Duke eliminuar atë që nuk do të bëni, ju krijoni hapësirë ​​për t’u fokusuar në atë që do të bëni dhe për ta përmirësuar atë ofertë.
  • Thjeshton vendimmarrjen. Vendimet janë ose brenda ose jashtë markës, lista e bën atë mjaft të qartë.
  • Sqaron markën tuaj në një mënyrë që përndryshe nuk mund ta bënit. Kur të gozhdoni atë që do të bëni, kompania juaj do të jetë më e suksesshme dhe fitimprurëse.

– Fokusoni biznesin tuaj

Bergler, drejtor i një kompanie konsulence menaxhimi, me një hapësirë ​​të përcaktuar ngushtë, ku mund të shtonin vlerë të konsiderueshme, ishte po aq selektiv në lidhje me cilësinë e njerëzve në ekipin e tij sa ishte me llojin e biznesit që ata do të bënin. Cilësia e punës që rezulton i vendosi ato në kërkesa të larta. Përfundimisht, mundësitë e reja të punës tejkaluan kapacitetin. Ai hodhi poshtë shumë biznese dhe madje i referoi klientët te konkurrentët kur ndjeu se kompania e tij nuk mund ta arrinte vërtet atë. Si rezultat, klientët filluan t’i afroheshin fillimisht Berglerit, sepse kishin kaq shumë gabime me konkurrentët e nivelit të ulët. Kjo e bëri Bergler ofruesin e preferuar për klientët e tyre më të mirë. Kur ai zgjodhi të shiste biznesin, blerës të shumtë ishin të sigurt në të ardhurat e qëndrueshme të kompanisë për shkak të performancës së vazhdueshme 20-vjeçare dhe kënaqësisë së lartë të klientit.

Ekziston një lidhje e fortë midis suksesit dhe respektimit të një liste të fortë “Nuk do ta bëjë”. Bëjini vetes një nder: Bëni listën tuaj “Nuk do ta bëjë” sot dhe angazhohuni për rezultatet.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0