Sipas INSTAT, inflacioni në nëntor arriti 2.1%


Indeksi i çmimeve të konsumit në muajin nëntor 2015 arriti 118,5 % duke u rritur me 2.1 % krahasuar me muajin nëntor të viti 2014. Sipas raportit të publikuar këtë të mërkurë nga INSTAT, rritja vjetore në muajin nëntor 2015 është ndikuar kryesisht nga grupi “ushqime dhe pije joalkoolike” me +2,30 pikë përqindje.

Çmimet e grupit “pije alkoolike dhe duhan” kanë kontribuar me +0,12 pikë përqindje. Çmimet e grupit “shërbimi arsimor” kanë kontribuar me +0,07 pikë përqindje. Çmimet e grupit “hotele, kafene e restorante” dhe “argëtim e kulturë” kanë kontribuar me nga +0,03 pikë përqindje secili.

Çmimet e grupit “qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” kanë kontribuar me -0,28 pikë përqindje. Çmimet e grupit “veshje dhe këpucë” kanë kontribuar me -0,20 pikë përqindje. Çmimet e grupit “transporti” kanë kontribuar me -0,17 pikë përqindje. Çmimet e grupit “shëndeti” kanë kontribuar me -0,05 dhe çmimet e grupit “komunikimi” kanë kontribuar -0,02 pikë përqindje.

Krahasuar me muajin nëntor 2014, rritja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “Ushqime dhe pije joalkoolike” me 5,9 %, pasuar nga grupi “Shërbimi arsimor” me 4,8 %, grupi “pije alkoolike dhe duhan” me 3,3 % etj. Brenda grupit të ushqimeve, çmimet e nëngrupit “zarzavate përfshirë patatet” u rritën me 35,6 %, pasuar nga nëngrupi “fruta” me 13,9 %, nëngrupi “vajra dhe yndyrna” me 2,4 %, nëngrupi “sheqer, reçelna e ëmbëlsira” me 1,1 %, etj.

Çmimet e nëngrupit “qumësht, djathë e vezë” u ulën me 4,4 %, pasuar nga nëngrupi “mish” me 0,8, grupi “kafe, çaj e kakao” me 0,6 %, etj. Ndërsa, ulja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “veshje dhe këpucë” me 4,0 %, pasuar nga grupi “transporti” me 2,8 %. Ndryshimi mujor i indeksit është -0,3 %. Krahasuar me muajin tetor 2015, ulja më e madhe mujore vërehet në grupin “transporti ” me 1,2 %. Krahasuar me muajin e mëparshëm çmimet e eurodiezelit u ulën me 2,9 % dhe çmimet e benzinës me 3,2 %.

/Balkanweb/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale