Si u rrit portali Mundësi.al? – Intervistë me Edona Daçi, themeluese e saj


BM: Si ndodhet momentalisht Mundësi.Al? Si është krahasuar ai me disa vite më parë?

Mundësi.al nga një “bebe” e lindur në verën e vitit 2015, tashmë ka hedhur hapat e parë, fort të sigurt në tregun shqiptar të online-it. Padiskutim që ka rritje të konsiderueshme të numrit të klikimeve si dhe të kontratave me biznese të ndryshme. Por ajo çfarë është më e rëndësishme, është rritja e nivelit të përfitimit nga të interesuarit lidhur me mundësitë që ofron Mundësi.Al. Janë me qindra persona të cilët përmes Mundësi.al kanë përfituar bursa, mundësi punësimi, trajnime e praktike, grante dhe konkurse.

BM: A i keni realizuar objektivat që kishit vendosur në fillimet tuaja?

Mendoj se Mundësi.al i ka realizuar objektivat afat-shkurtër dhe ato afat-mesëm. E ndërsa jemi duke punuar akoma më shumë për këto të fundit dhe objektivat afat-gjatë, vlen të theksoj se fokusi kryesor ka qenë dhe do të jetë impakti sa më i madh i këtyre mundësive të shpërndara përmes portalit tek çdo i interesuar.

Lexoni: Edona Daçi – Ju prezantoj me Portalin e mundësive në shërbim të të rinjve

BM: Me çfarë vështirësish jeni hasur gjatë rrugëtimit tuaj?

Gjatë rrugëtimit 3-vjeçar patjetër që ka patur sfida e vështirësi nga më të ndryshmet, e ku do të veçoja ‘problemet’ e marketingut online në Shqipëri, të cilat kanë ndikuar edhe në punën e Mundësi.al. Thënë kjo, “tregu” online shqiptar kryesisht është i fokusuar në pasqyrimin e lajmeve të përditshme ose showbizzit dhe të qenurit një website ndryshe nga të tjerët, shpesh të shkaktonte përballjen me një skepticizëm lidhur me bashkëpunime të mundshme me universitete apo biznese që dëshironin të ishin të promovuar online.

BM: A keni marrë mbështetje nga ndonjë projekt apo institucion publik gjatë kësaj kohe?

Bashkia Tiranë ka mbështetur Mundësi.al përmes një granti në kuadër të skemës për mbështetjen e grave dhe vajzave sipërmarrëse. Në fakt ishte një mbështetje që i shërbeu faqes për të rritur stafin dhe menaxhimin më të mirë të saj. Ndërkohë ne bashkëpunojmë ngushtësisht edhe me institucione të tjera publike.

BM: Cilat janë planet tuaja për në vazhdimësi? Si keni menduar ta zhvilloni më tej biznesin tuaj?

Plani më i parë mbetet përmbushja e objektivit që Mundësi.al të jetë e pranishme edhe fizikisht pranë të interesuarve. Nga ana tjetër, Mundësi.al do të zhvillohet më tej edhe përmes bashkëpunimit me universitete, qendra kursesh/trajnimesh apo ofrues të tjerë shërbimesh në fushën e arsimimit dhe zhvillimit profesional.

BM: Faleminderit për intervistën! Ju urojmë shumë suksese.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale