Si t’i organizojmë më mirë punët në zyrë


Rendimenti lidhet ngushtësisht me efikasitetin dhe është një prej elementeve kyç që ndikon në ecurinë e një kompanie. Një organizim i mirë i punës tuaj rrit rendimentin dhe ndikon direkt në ecuri. Ja disa mënyra se si të organizoni një ditë normale në punën tuaj:

Filloni ditën me ide të qarta – Kontrolloni postën elektronike. Përgjigjuni email-eve dhe dërgojini pjesën më të madhe të email-eve që në fillim të ditës, në mënyrë të tillë që të merrni edhe përgjigje sa më shpejt. Skeduloni detyrat tuaja më të rëndësishme, duke caktuar përbri secilës kohën që mund të marrë. Mbi të gjitha, mos harroni të hiqni nga lista juaj punët  që kanë përfunduar.

Lexo: Trajnim për ekspertë fiskalë

Përcaktoni kohën e nevojshme për punët – Përcaktimi i punëve në kohën e duhur, do t’ju ndihmojë që të keni kohë të mjaftueshme për të mbyllur të gjitha prioritetet e ditës. Këshillohet që renditja e tyre të fillojë nga ata më me prioritetet tek ato më pak të rëndësishme.

Mos harxhoni kohë në takime të kota – Ka disa takime, të cilat nuk mund t’i shmangni, por ka edhe nga ato ku prania juaj nuk është e nevojshme. Nëse mund të mbaroni punë me një email apo me një telefonatë, bëjeni dhe do ta shikoni që në fund të ditës, një zgjedhje e tillë do t’ju duket ajo e duhura. Nëse do të kishit lëvizur për të shkuar në një takim jo shumë të rëndësishëm, nuk do të kishit përfunduar një punë tjetër, e cila mbetet për nesër.

Gjeni kohë për të pushuar gjatë ditës – Nuk këshillohet të vraponi nga një takim në tjetrin apo nga një projekt në tjetrin, sepse një gjë e tillë nuk është aspak produktive. Këshillohet që gjatë orarit të punës të bëni pushime, shkëputje.  Kjo do t’ju ndihmojë të fitoni energjitë e humbura dhe të rifilloni punën nga e para.

Lexo: Çfarë tregon posta juaj elektronike në lidhje me personalitetin tuaj

Përpiquni të mos shpërqëndroheni – Kur duhet të hartoni raportin përmbyllës të një projekti këshillohet që t’i fikni të gjitha pajisjet që mund t’ju shpërqëndrojnë.  Duke filluar që nga telefoni i zyrës, celulari dhe madje edhe email-et, këshillohet që të mos i shikoni gjatë asaj kohe, pasi raportin nuk do ta mbyllni dot ose të paktën jo ashtu siç duhet.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale