Si të sillesh si një profesionist dhe të shikosh startup-in tënd të përparojë! - Business Magazine Albania

Si të sillesh si një profesionist dhe të shikosh startup-in tënd të përparojë!

startup

Një sipërmarrës, ka një qëllim: të rrisë një startup, një markë, që ndikon shumë njerëz me zgjidhjet dhe shërbimet e tyre. Kjo përfshin detyra të shumta, nga ndërtimi i një produkti, menaxhimi dhe punësimi i një ekipi, gjetja e investitorëve dhe krijimi i një baze klientësh. Shumica e njerëzve e urrejnë rrjetëzimin, sepse rrallë takojnë njerëz të përshtatshëm për ta dhe shpesh u duket si humbje kohe.

Për të shfrytëzuar sa më shumë takimet, ose konferencat e ardhshme, mjafton të ndiqni disa praktika kryesore, duke e parë rrjetëzimin si një burim mundësish dhe jo si një humbje kohe.

Rrjeti është i pakëndshëm për të gjithë

Studime dhe koncepte të ndryshme në psikologjinë sociale dhe neuroshkencën njohëse zbuluan se kur takojmë njerëz të rinj, truri ynë vlerëson në mënyrë të pandërgjegjshme nëse na pëlqejnë, apo përbëjnë një kërcënim. Kjo ndodh në disa sekonda dhe është arsyeja pse një përshtypje e parë pozitive është kaq e rëndësishme.

Çfarë mund të bëni për t’u lidhur mirë me të gjithë njerëzit që takoni? Jini proaktiv dhe filloni bisedën në vend që të prisni që ata ta bëjnë këtë. Tregojuni atyre se jeni të hapur për t’i takuar me gjuhën e trupit të hapur, një buzëqeshje dhe një vështrim të ngrohtë në sytë e tyre. Është kaq e thjeshtë dhe jo verbale, mund të krijojë një përvojë më të mirë për të dy dhe mund të jetë fillimi i një miqësie të shkëlqyer ose partneritet biznesi.

– Vendosni qëllimet se përse do i takoni këta njerëz

Shumica e njerëzve nuk mendojnë se network-u funksionon për ta, sepse nuk vendosin një qëllim për ata me të cilët duan të takohen. Përpara se të shkoni në një konferencë, kontrolloni nëse tema, folësit dhe lloji i pjesëmarrësve janë njerëz në industrinë tuaj, me të cilët dëshironi të njiheni. Pastaj, përpiquni të zbuloni se kush do të jetë atje dhe vendosni një synim për të paktën dy persona që duhet të takoni në konferencë. Sigurohuni që të bëni atë që është e nevojshme për t’i përmbushur ata dhe sigurohuni që nuk do të dilni nga dhoma përpara se ta bëni këtë. Pastaj, në kohën kur të largoheni nga konferenca, ndjeni se keni shpenzuar një kohë cilësore. Mos harroni të ndiqni më tej bisedën me ata që keni takuar.

– Krijoni “skuadrën tuaj të eventeve”

Zakonisht në konferenca, mund të njohim disa njerëz nga e kaluara, apo të takojmë njerëz të rinj. Për të takuar njerëzit që dëshironi të njihni, duhet të jeni kudo dhe të shihni gjithçka. Por si? Duke krijuar “skuadrën tuaj të eventeve” që do të rrisë shanset për t’u lidhur me njerëzit e duhur.

Mund ta bëni me pak planifikim, shumë vullnet të mirë dhe dy faza.

Faza 1 : Çdo person që takoni, qoftë një i njohur i ri, apo një mik i vjetër, në një moment të bisedës, pyetini ata: “Kë jeni të interesuar të takoni në këtë konferencë? Unë mund t’i shoh/njoh ata dhe mund t’ju prezantoj dy”.

Faza 2 : Pastaj, ata mund t’ju bëjnë të njëjtën pyetje. Nëse jo, thjesht thoni: “Meqë ra fjala, po kërkoj të lidhem me njerëzit në sektorin nëse hasni dikë, ju lutemi na prezantoni.” Ata zakonisht do të thonë “Po, sigurisht!”

Si përfundim, zotërimi i artit të rrjetëzimit në konferenca nuk ka të bëjë vetëm me pjesëmarrjen në evente, por me planifikimin strategjik të lëvizjeve tuaja dhe vendosjen e qëllimeve të qarta. Duke qenë proaktiv, duke nisur biseda dhe duke u lidhur me të tjerët, ju mund ta transformoni rrjetin nga një humbje kohe e perceptuar në një mjet të fuqishëm për rritje profesionale.

Mbani mend: Të gjithë në konferencë, si ju, kërkojnë lidhje domethënëse. Me një qasje të zhytur në mendime, ju mund ta bëni përvojën tuaj të konferencës vërtet ndikuese. Përqafoni këto teknika dhe le të jenë konferencat tuaja të ardhshme, jo vetëm evente, por gurë kilometrikë drejt suksesit tuaj profesional dhe rritjes së kompanisë.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0