Si të rrisni angazhimin në chatbot-in tuaj? » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 05/08/2019

Si të rrisni angazhimin në chatbot-in tuaj?

Share
nga Anerola Torollari
Gus 05, 2019
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Sipas Chatbots Magazine, 67% e millennials amerikanë thanë se ka të ngjarë të blejnë produkte dhe shërbime nga markat duke përdorur një chatbot. Por, çfarë ndodh nëse keni një chatbot në faqen tuaj që askush nuk e përdor?

Nëse doni të shihni përfitimet e plota të të pasurit një chatbot në faqen tuaj, duhet të bëni që audienca juaj të ndihet mirë kur flet me robotët. Duket e vështirë, apo jo? Epo, në të vërtetë nuk është aq e pamundur si një detyrë. Ka një numër mënyrash të thjeshta për t’i bërë përdoruesit tuaj të fillojnë një bisedë me atë kuti të vogël në cepin e faqes tuaj.

Lexoni: 7 kurset më të mira të marketingut të mediave sociale që do të gjeni këtë vit

Ja se si të rrisni angazhimin tuaj në chatbot.

Promovoni asistentë dixhitalë në vend të “chatbot”

Chatbot-ët mund të duken shumë të kufizuar, si bot-ë bazikë me përgjigje të regjistruara. Për shkak të kësaj, përdoruesit mund ta kenë problem bashkëveprimin me chatbot-in tuaj. Nëse ata supozojnë se chatbot-i juaj mund të përgjigjet vetëm tek pyetjet themelore dhe ndonjëherë të mos u përgjigjet mirë, cili është qëllimi i tij? Pra, nëse doni të rrisni angazhimin tuaj në chatbot, në vend të kësaj duhet të promovoni chatbot-in tuaj si një asistent dixhital.

Një asistent dixhital nuk u përgjigjet vetëm pyetjeve të thjeshta si një chatbot. Përkundrazi, përmirëson gjithë përvojën e klientit. Një asistent dixhital është në gjendje të ndihmojë përdoruesit me procesin e dëshiruar, të sigurojë këshilla të veprueshme dhe të bëjë rekomandime të dobishme. Kjo lloj përvoje në chatbot mund të duket e komplikuar dhe e kushtueshme për t’u siguruar, por në të vërtetë nuk është e kushtueshme falë IA (inteligjencës artificiale). Ekzistojnë një numër chatbot-ësh të mundura nga IA që janë në gjendje të interpretojnë gjuhën komplekse, të kuptojnë kontekstin e një bisede, të parashikojnë sjelljen e përdoruesit dhe t’u përgjigjen përdoruesve në një mënyrë natyrale. Kur përdoruesit e dinë që ata mund të bëjnë më shumë me chatbot-in tuaj, do të ketë më shumë gjasa ta përdorin atë.

Shtoni një “fytyrë njerëzore” në chatbot-in tuaj

Shumë përdorues preferojnë të flasin me një njeri të vërtetë. Në fakt, sipas një studimi të raportuar nga eMarketer, më shumë se tetë në 10 të anketuar nga SHBA thanë që edhe kur teknologjia përmirësohet, ata do të duan të bashkëveprojnë me një person të vërtetë. Për të luftuar këtë ndjenjë, mund ta bëni chatbot-in tuaj pak më “njerëzor”.

Vendosja e një fytyre në chatbot-in tuaj mund ta bëjë përdoruesin të ndihet sikur po flet me një person të vërtetë, edhe nëse nuk është një fytyrë e vërtetë njerëzore.

Ju madje mund ta emërtoni chatbot-in tuaj me një emër njerëzor dhe të krijoni një personalitet chatbot që përputhet me markën tuaj në mënyrë që t’i ndihmoni përdoruesit të lidhen më mirë me kompaninë tuaj dhe të ndihen më rehat duke biseduar me një robot.

Lexoni: 27 ide biznesi të teknologjisë së lartë

Ofroni përvoja të personalizuara

Përvojat e personalizuara i bëjnë konsumatorët të ndihen të vlerësuar dhe të rëndësishëm, duke i bërë ata më të prirë që të kthehen përsëri e përsëri në faqen tuaj. Sipas RetailDive, 63% e konsumatorëve janë të interesuar për rekomandime dhe përvoja të personalizuara. Pra, duhet të ofroni përvoja të personalizuara me chatbot-in tuaj.

Bisedat me Chatbot duhet të fillojnë duke përshëndetur klientët me emër. Ju mund ta bëni atë edhe më personale duke iu referuar vendndodhjes së tyre duke thënë diçka si “Hej Gary, shpresoj që të kesh një ditë të shkëlqyer në Houston.” Por, përshëndetja e përdoruesve me emër nuk është e mjaftueshme.

Çojeni personalizimin edhe më tej duke përdorur të dhëna historike të përdoruesve, siç është historia e porosive të tyre, për t’u ofruar atyre një shërbim të shkëlqyer të klientit. Për shembull, mendoni për një biznes që ofron pica. Një chatbot për shpërndarjen e picave mund të shikojë porositë që përdoruesit bëjnë më shpesh, mbajnë mend se çfarë ata kanë porositur më shpesh dhe u ofrojnë që automatikisht ta porosisin atë përsëri për përdoruesit. Përveç një porosie të shpejtë, ju mund të përdorni të dhënat e përdoruesit për të dhënë më shumë rekomandime të personalizuara të produkteve, si dhe të ofroni këshilla bazuar në problemet e mëparshme të suportit ndaj klientit.

Përdorni njoftimet e ndryshme

Ndërsa shumë përdorues do të vërejnë chatbot-in tuaj në cepin e faqes, vizitorët e tjerë do ta humbasin atë plotësisht nëse nuk përdorni njoftimet. Një përshëndetje e shpejtë ose një mesazh i mirëpritur së bashku me një efekt tingulli, një ikonë e re mesazhi ose një dritare popup, do të tërheqë vëmendjen e vizitorëve të faqes suaj dhe do t’i bëjë ata të vetëdijshëm për chatbot-in tuaj.

Ju gjithashtu mund të përdorni chatbot-in tuaj për të dhënë lajmet e kompanisë dhe përditësimet e fundit të produkteve. Përdorimi i chatbot tuaj për të dhënë lajme përkatëse për përdoruesit është një mënyrë e shkëlqyer për t’i mësuar ata me chatbot-in tuaj, si një mënyrë për të komunikuar me kompaninë tuaj.

Lexoni: Si po e ndryshon Inteligjenca Artificiale botën e biznesit?

Një chatbot është i dobishëm vetëm nëse njerëzit e përdorin atë, kështu që përdorini këto këshilla për të inkurajuar vizitorët e faqes suaj të bashkëveprojnë me chatbot-in tuaj. Pasi përdoruesit të bëhen të vetëdijshëm për chatbot-in tuaj dhe gjithçka që duhet të ofrojë, chatbot-i juaj do të bëhet kanali më i popullarizuar i komunikimit.

/Entrepreneur