Si të fitojmë mbi konkurrencën?

Si të fitojmë mbi konkurrencën?


Me bazë në Silicon Valley, Zoom bën video-konferencimin e software-ëve për të ndihmuar ekipet të koordinohen në mënyrë të përsosur në vende të ndryshme, si dhe të krijojnë lehtësisht thirrje me njerëz jashtë kompanive të tyre. Eric Yuan, themeluesi dhe CEO i Zoom, foli për qëndrimin që drejton arritjet në kompaninë e tij, e cila tashmë vlerësohet me 1 miliardë dollarë.

Gjithmonë kam dashur të nis një kompani, qëkur isha shumë i ri. Kur jetoja në Kinë, kisha një biznes të vogël software. Por desha të përqafoja valën e parë të internetit. Kjo është arsyeja pse desha të vija në Shtetet e Bashkuara.

Në vitet ’90, ishte shumë e vështirë për të marrë një intervistë për një vizë. Në përvojën time, ata mund të të kthenin mbrapsht pa asnjë arsye. U refuzova tetë herë. Në përpjekjen e nëntë, më në fund pata sukses.

Lexoni: Arsyet pse nuk duhet ta ndalosh planin tënd të marketingut?

Por kur erdha këtu së pari, nuk isha në gjendje të nisja kompaninë time. Nuk mund as të flisja anglisht. Pra, nuk kisha zgjidhje tjetër përveçse të kthehesha në Kinë dhe të shkruaja kodin për disa vite.

Kurrë nuk hoqa dorë. Ky është personaliteti im. Edhe nëse nuk kam energji dhe jam i lodhur, nuk heq dorë. Kur bëj diçka, dua të fitoj. Nëse humbas, ndihem keq. Për të qenë i sinqertë, kur aplikova për vizë për herë të parë, thjesht dëshiroja të vija në Amerikë. Por kur ata më refuzuan, u ndjeva sikur isha duke humbur. Kështu që bëra gjithçka që munda për të fituar. Unë kam lindur me fitimin – dua të fitoj; Nuk mund të humbas.

Në Zoom, ne duam të fitojmë. Tregu i video-konferencave është i madh, por gjithashtu jashtëzakonisht i mbushur me njerëz. Ne kemi konkurrentë të mëdhenj, konkurrentë të vegjël – pothuajse të gjithë janë një konkurrent. Pra, si fitojmë? Ne kujdesemi.

Në të vërtetë, vlera thelbësore e kompanisë sonë është kujdesi. Ne kujdesemi për komunitetin tonë. Ne kujdesemi për kompaninë tonë. Ne kujdesemi për klientët tanë. Ne kujdesemi për shokët tanë. Dhe ne kujdesemi për veten. Nëse punonjësit nuk gëzojnë punën e tyre, produktiviteti i tyre bie. Nëse nuk janë të lumtur, ata nuk mund t’i japin lumturi klientëve.

Lexoni: 4 gjërat që punonjësit kërkojnë nga lideri i tyre

Qëllimi im nuk është të sigurohem që punonjësit të punojnë me orë të gjata. Qëllimi im është të sigurohem që ata janë të lumtur. Për shembull, ne rimbursojmë për çdo libër që punonjësit blejnë për vete ose për familjen e tyre. Kjo do të thotë se ata po përpiqen të mësojnë dhe ne duam ta inkurajojmë këtë. Një pjesë e kulturës sonë të kompanisë është se nuk duam të kalojmë shumë kohë për të motivuar punonjësit. Ne duam të ndërtojmë një kompani që do të inkurajojë punonjësit që të motivojnë veten.

Më pëlqen të punoj. Më pëlqen kjo kompani, shërbim dhe produkt. Nuk ndihem sikur ka ndonjë kufi midis punës dhe jetës. Nuk më vjen keq që punoj orë të gjata, sepse më pëlqen ta bëj këtë. Mënyra për ta bërë veten të lumtur është të punoj me orë të gjata.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0