Si të fitojmë klientë besnikë me këto 3 strategji marketingu? - Business Magazine Albania

Si të fitojmë klientë besnikë me këto 3 strategji marketingu?

Strategji

Çelësi për të ndërtuar një markë të suksesshme është të kuptoni dhe të përshtateni me nevojat e klientëve. Kjo është një sfidë për çdo markë në çdo kohë. Por kur një derë mbyllet, një tjetër hapet. Sfidat përfaqësojnë thjesht fundin e një epoke të vjetër, që do të thotë se jeni në fillimin e një epoke të re … epokës ku markat krijojnë marrëdhënie autentike, dhe kështu më të fuqishme, me klientët e tyre që ndërtojnë besnikërinë afatgjatë të klientit.

Rezultati është një fitore e favorshme për të gjithë. Markat fitojnë të dhëna dhe njohuri më të mira dhe më të zbatueshme për atë që duan klientët e tyre. Zbatuar në mënyrë korrekte, kjo do të thotë që klientët mund të marrin oferta më të përshtatshme, në kohë dhe të personalizuara përmes kanaleve që preferojnë. Dhe gjithçka është e mundur duke ndjekur 3 hapa të thjeshtë: Gjeni audiencën tuaj. Njihuni me ta. Bëjini ata superfansa.

1. Gjeni audiencën tuaj

Vendi më i mirë për të gjetur audiencën tuaj është t’i kushtoni vëmendje atyre që vizitojnë faqen tuaj të internetit. Shndërrimi i vizitorëve në klientë është marketingu i marrëdhënieve. Për një kohë të gjatë, markat janë mbështetur në gjurmimin e cookies për t’a arritur këtë. Por jo vetëm që cookies po largohen, por klientët nuk i pëlqejnë ato. Megjithatë, atyre u pëlqejnë ofertat përkatëse bazuar në interesat dhe preferencat e tyre.

Merrni parasysh njohuritë e mëposhtme nga Indeksi i Trendeve të Konsumatorit Marigold:

  • Mjetet indirekte të gjurmimit si cookie-t e palëve të treta konsiderohen “të frikshme” nga 61% e klientëve. Megjithatë, 68% thonë se marrja e emaileve rikujtuese për artikujt që kanë lënë në një karrocë blerjesh në internet është jobezdisëse.
  • Marrja e reklamave nga markat e panjohura në bazë të vendndodhjes konsiderohet sërish “rrënqethëse” nga 64% e konsumatorëve. Por 59% i pranojnë mirë këto mesazhe bazuar në interesat e tyre, si ecja, vrapimi, etj.

Me fjalë të tjera … përndjekja është rrëqethëse. Bisedat janë të lezetshme. Pra, një strategji shumë më e freskët është që çdo vizitë e site-it të bëhet një mundësi për t’u lidhur. Me formularët në vend dhe përvojat ndërvepruese, markat mund të mbledhin drejtpërdrejtë informacionin e nevojshëm për të përcaktuar përshtatjen e duhur të produktit në treg me një shkallë shumë më të madhe sesa thjesht një shënim se cila faqe web është vizituar.

Duke krijuar përvoja ndërvepruese në faqen tuaj, ju mund të analizoni interesat e konsumatorëve, t’i organizoni ato në segmente të klientëve dhe në fund të ofroni oferta të personalizuara bazuar në atë që ju e dini se do t’ju pëlqejë.

2. Njihuni me ta

Pasi të keni konvertuar vizitorë të panjohur në kontakte të vendosura, mund të filloni t’i angazhoni ata me përmbajtje të dobishme dhe interesante për t’i njohur edhe më mirë. Në fund të fundit, klientët tuaj kanë të gjithë informacionin që ju duhet të dini. E tëra çfarë ju duhet të bëni është të pyesni. Të dhënat e marra në këtë mënyrë quhen “të dhënat e palës zero” dhe janë informacioni më i vlefshëm që mund të mbledhni. Sigurisht, së pari duhet t’u jepni atyre një arsye për t’a bërë këtë. Shumica dërrmuese e konsumatorëve janë pjesëmarrës të gatshëm në një shkëmbim vlerash, ku ata tregtojnë të dhëna personale për veten e tyre në këmbim të diçkaje me vlerë ose interes.

Por paratë nuk janë nxitja e vetme. Klientët kanë nevojat e tyre për të dhëna, përmbajtja ekskluzive si pamje paraprake, libra elektronikë, udhëzues dhe njohuri të tjera në zonën tuaj e bëjnë pjesëmarrjen “kosto e hyrjes” në një sondazh, ose kuiz të lehtë për të mbledhur të dhëna të palëve zero.

3. Bëjini ata superfans

Marketingu i marrëdhënieve është më shumë sesa thjesht gjetja dhe njohja e klientëve tuaj. Bëhet fjalë gjithashtu për t’i mbajtur ata besnikë, dhe ka shumë mënyra për t’a arritur këtë.

Për të filluar, bisedoni me klientët tuaj duke përdorur informacionin që keni mbledhur në hapat e mësipërm. Email-et dhe mesazhet me tekst të personalizuara, të dorëzuara në kohën e duhur me informacionin e duhur të veprimit, do t’i bëjnë klientët tuaj të ndihen të dëgjuar dhe të vlerësuar. Të dy janë hapat e parë kritikë për të krijuar besnikëri ndaj klientit.

Por, nëse platforma juaj e postës elektronike/mesazheve nuk është e integruar me platformën tuaj të mbledhjes së të dhënave të palëve zero, kjo mund të jetë e vështirë. Marketingu i marrëdhënieve kërkon një qasje të integruar, me lidhje të qarta nga hapi i parë tek i fundit. Sigurisht, krijimi i mesazheve të personalizuara me të dhëna të mbledhura nga përdoruesit kërkon të jesh i ndjeshëm ndaj shqetësimeve të privatësisë. Respektimi i këtyre shqetësimeve hap një mundësi tjetër për markat për të krijuar besnikëri ndaj klientit dhe për t’a ruajtur atë.

Mbani mend, besnikëria fitohet në fronte të shumta, me çdo ndërveprim me klientin. Me fjalë të tjera, ju duhet t’a ndërtoni atë besnikërinë përmes komunikimeve autentike dhe të personalizuara, respektimit të privatësisë së klientit dhe sigurisht, një produkti që përmbush nevojat e klientëve. Ashtu si çdo marrëdhënie e mirë, marrëdhënia juaj me klientët nuk është një transaksion. Nuk është një udhëtim nga pika A në pikën B që përfundon vetëm me një shitje. Është një rreth … një rreth virtyt i vazhdueshëm. Sepse rezultati i marketingut të mirë është krijimi i një marrëdhënieje. Dhe marrëdhëniet më të mira nuk mbarojnë kurrë.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0