Si të bëni para nga rrjetet sociale

si te besh para ne social media

Josue Pena filloi t’i përdorë rrjetet sociale derisa po përpiqej të bënte karrierë si futbollist profesionist. Ai e dinte që Instagram-i ishte shansi i tij më i mirë për tu vërejtur nga ekipet e mëdha të futbollit, dhe përmes shumë provave dhe gabimeve, ai e kuptoi se si t’i rritë me sukses platformat e tij në rrjetet sociale dhe të fitojë para prej tyre. Tani ai drejton biznesin e tij CEO Online për të ndihmuar sipërmarrësit e tjerë të bëjnë të njëjtën gjë.

Këtu janë katër këshillat më të mira të Pena-s për të përfituar nga marketingu në rrjetet sociale:

  1. Trajtojeni çdo ndjekës si një person të vërtetë

Njerëzit mendojnë se kanë nevojë për shumë ndjekës për të rritur llogarinë e tyre në Instagram, por kjo nuk është e vërtetë,” thotë Pena. “Ju mund të fitoni para në Instagram edhe me njëqind ndjekës. Gjithçka bazohet në ndërtimin e marrëdhënieve ”.

Në vend që të përqendroheni vetëm në numra, përpiquni të mbani mend se çdo ndjekës është një person dhe jo vetëm një numër.

“Nëse e trajtoni çdo ndjekës që keni si një person të vërtetë, ju do të fitoni më shumë para,” thotë Pena.

  1. Zbulojeni se me çfarë kërkesash kanë ndjekësit tuaj

Një nga veçoritë më të nënvlerësuara në Instagram janë sondazhet (polls) në story.

Pena e përdor atë për çdo ofertë apo shitje. Për shembull, një biznes që shet produkte për kamping mund të pyes audiencën e tij përmes sondazheve për të zbuluar se për çfarë kanë nevojë njerëzit më shumë kur bëjnë kamping. Në këtë mënyrë bëhet më e qartë se çfarë strategjie marketingu duhet të përdoret për t’u shërbyer më mirë klientëve.

Ai thotë, “Është shumë më e lehtë kur i pyesni njerëzit dhe ata thjesht ju japin përgjigjet.”

Pasi të keni një ide se çfarë duan njerëzit, ose cilat janë problemet e tyre, mund të krijoni përmbajtje të vlefshme dhe të ofroni produkte me vlerë.

  1. Filloni me hulumtimin e tregut

Pena shpjegon se në cilindo treg ky hyni, ka të ngjarë që të ekzistojë një biznes me një llogari të suksesshme në Instagram. Një mënyrë e shkëlqyeshme për të filluar marketingun në rrjetet sociale është duke ndjekur modelin e atyre që tashmë janë të suksesshëm në fushën tuaj.

“Ndiqni konkurrentët dhe influencer-ët më të mirë në fushën tuaj dhe pastaj shihni se çfarë përmbajtje po postojnë … sa herë po postojnë ata, etj ,” thotë Pena.

Ai shton, “Tani ju jeni në gjendje të kuptoni se çfarë lloj përmbajtjeje duhet të postoni dhe si të komunikoni me audiencën tuaj.

  1. Shfrytëzoni në maksimum vlerën e ndjekësve tuaj pasi ata të rriten

Pasi të keni fituar para dhe të jeni rritur në rrjetet sociale, mund ta shfrytëzoni atë për të tërhequr më shumë përdorues. Pena e përshkruan një audiencë në Instagram si një pasuri, vlera e së cilës rritet me kalimin e kohës.

Ai thotë se nëse “keni 10,000 ndjekës ose 100,000 ndjekës sot, atëherë mund t’i shfrytëzoni ata që të bashkëpunoni me një influencue për të promovuar produktet dhe shërbimet tuaja.

Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale