Si të bëni një lançim të suksesshëm të produktit tuaj në Amazon: Udhëzuesi hap pas hapi - Business Magazine Albania

Si të bëni një lançim të suksesshëm të produktit tuaj në Amazon: Udhëzuesi hap pas hapi

Kur vjen puna se si të lançosh një produkt në Amazon, shumë mendojnë të pasqyrojnë listën e tyre në faqen e tyre të tregtisë elektronike në Amazon, ose të listojnë një produkt të ri direkt në Amazon dhe më pas të ekzekutojnë disa reklama.

Secili prej këtyre skenarëve do të ishte një gabim i kushtueshëm.

Shumë ekspertë të Amazon e quajnë atë “the honeymoon phase”, ku Amazon teston se çfarë lloj volumi jeni në gjendje të sillni në treg, si dhe çfarë lloj trafiku dërgoni nga jashtë tregut në listimet e produkteve tuaja. Nëse është një lëshim i fortë i produktit të Amazon, atëherë do të zbuloni se marrja e përshtypjeve në reklamat tuaja dhe renditja në kërkimet e produktit bëhet dukshëm më e lehtë. Nëse është një lëshim i dobët i produktit të Amazon, të njëjtat gjëra bëhen më të vështira dhe më të shtrenjta.

Për fat të mirë, ka strategji marketingu të testuara me kohë dhe të provuara se si të lëshoni një produkt në Amazon që shitësit e Amazon me çdo buxhet mund t’i përdorin për të rritur shitjet e tyre që nga dita 1.

Ja një afat kohor i thjeshtë që duhet ndjekur për të nisur me sukses një produkt në Amazon.

Kur hapni kompaninë tuaj

Ndërsa jeni duke lançuar markën tuaj dhe duke kaluar nëpër procesin e marrjes së markës suaj tregtare, duke vendosur zinxhirin e furnizimit dhe duke zhvilluar platformat e mediave sociale të markës, duhet të përqendroheni në ndërtimin e platformës.

  • Krijoni një audiencë dhe ndërtoni një komunitet ku njerëzit do t’ju njohin, ju pëlqejnë dhe ju besojnë. Ju mund ta ndërtoni këtë rreth markës suaj personale ose atij që do të bëhet emri i markës suaj.
  • Filloni YouTubing, blogging, podcasting, ose të treja për aq kohë sa të mundeni përpara se të filloni.
  • Ndërtoni një grup në Facebook rreth markës dhe temës suaj.
  • Mblidhni email nga audienca juaj.
  • Merrni zgjedhjet e Facebook Messenger nga audienca juaj.

3 muaj para nisjes

Deri tani, do t’i keni gati markën, logot, fotografimin e produktit dhe pikat e bisedës. Kjo është kur filloni të zhvilloni marrëdhënie kritike për t’ju ndihmuar të nxisni shitjet që nga dita e parë.

  • Filloni të kontaktoni me ndikuesit e klientëve entuziastë të apasionuar në temën tuaj. Krijoni një marrëdhënie në mënyrë që kur të lansoni produktin tuaj, ata të jenë të gatshëm t’ju promovojnë.
  • Filloni të kontaktoni botimet kryesore që janë të njohura me klientët.

1 muaj para nisjes

Jeni pothuajse gati për të lançuar produktin në Amazon. Ju keni në dorë mostrat e produkteve dhe duhet të filloni të përgatitni audiencën tuaj dhe Amazon Influencers njësoj.

  • Njoftoni audiencën në mediat sociale dhe email se produkti juaj i ri po vjen.
  • Njoftoni anëtarët e grupit tuaj në Facebook, si dhe ambasadorët e markave.
  • Njoftoni Amazon Influencers se produkti i ri po vjen dhe shpjegoni qartë përfitimet dhe veçoritë.
  • Paraqitni produktin e ri në kanalin tuaj në YouTube dhe njoftoni konsumatorët kur do të jetë i disponueshëm.
  • Diskutoni produktin e ri në podcast-in tuaj. Njoftojini konsumatorët se kur do të jetë i disponueshëm dhe drejtojini ata në një vend në faqen tuaj të internetit ku mund të regjistrohen për një kod zbritje nisjeje në Amazon.
  • Dërgoni produktin tuaj tek Amazon Influencers për ta shqyrtuar në platformat e tyre. Këshillojini ata që të publikojnë përmbajtjen ditën që produkti lançohet. Ofrojini secilit një kod kuponi që audiencat e tyre ta përdorin në fillim.
  • Shkruani artikuj për bloget dhe mediat e industrisë në të cilat kontribuoni rregullisht, duke krijuar reklama dhe duke shpjeguar qartë përfitimet, veçoritë dhe pse produkti juaj nevojitet në treg.
  • Vizitues në videot dhe podkastet e industrisë së njohur në YouTube , duke krijuar reklama dhe duke shpjeguar qartë përfitimet, veçoritë dhe pse produkti juaj nevojitet në treg.

1 javë përpara nisjes

Jeni gati për të lançuar produktin tuaj në Amazon dhe keni krijuar një audiencë të konsiderueshme për ta lançuar. Tani është koha për t’i bërë të ditur të gjithëve se do të lançohet së shpejti dhe se si ta blejnë atë.

  • Njoftoni audiencën në mediat sociale dhe email për datën e saktë të nisjes, së bashku me: këshilla dhe truke se si të përdorni produktin, përfitimet dhe karakteristikat primare.

1 natë para nisjes

  • Njoftoni audiencën tuaj në mediat sociale dhe dërgoni email se produkti do të lançohet nesër bashkë me: një kod promocional për një zbritje së bashku me një lidhje Amazon Attribution, këshilla dhe truke se si të përdorni produktin, përfitimet dhe karakteristikat primare.

Dita e nisjes

  • Njoftoni audiencën tuaj në mediat sociale dhe dërgoni email se produkti është drejtpërdrejt, së bashku me: kodin promovues për një zbritje dhe lidhja e Amazon Attribution që keni dërguar më parë, këshilla dhe truke se si të përdorni produktin, përfitimet dhe karakteristikat primare.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0