Si i ndryshova traditat e festave për t'iu përshtatur vlerave të mia? - Business Magazine Albania

Si i ndryshova traditat e festave për t’iu përshtatur vlerave të mia?


Duke i bërë Krishtlindjet ndryshe

Gjatë gjithë fëmijërisë sime, gjyshja ime gjithmonë sigurohej që familja t’ia kalonte mirë për Krishtlindje. Për të, kjo do të thoshte që secili të merrte një dhuratë – veçanërisht fëmijët. Ne do të takoheshim në shtëpinë e një të afërmi çdo vit në vigjiljen e Krishtlindjeve dhe do të shkëmbenim dhuratat në mesnatë. Paratë ishin shpesh të pakta dhe shpeshherë bashkë me festat vinte dhe barra e zgjedhjes midis blerjes së dekorimeve, dhuratave dhe pagimit të faturave.

Në Krishtlindjet e para të fëmijëve të mi, dëshiroja që ata të kalonin një periudhë të bukur. I kalova kufijtë gjatë përpjekjes për ta bërë këtë duke blerë gjëra të panevojshme. Pas kësaj, ndalova blerjen e dhuratave.

Por këto ditë po filloj traditat e mia, të cilat përfshijnë vëzhgimin e festës kulturore afrikano-amerikane ‘Kwanzaa’. Kjo nuk do të thotë që nuk mund të festoj Krishtlindjet; por më ka dhënë një qasje të re për ta bërë këtë.

Në vitin 1966, Maulana Karenga krijoi Kwanzaa (që rrjedh nga një frazë suahili që do të thotë «frytet e para»), një festë një javore për të prezantuar dhe përforcuar shtatë vlera – të quajtura ‘Nguzo Saba’-e kulturës afrikane. Karenga është profesor dhe kryetar i Studimeve Africana në Universitetin Shtetëror të Kalifornisë, Long Beach. Ai tha se e krijoi Kwanzaa në mënyrë specifike për afrikano-amerikanët, të cilët nuk kishin një ditë që të festonin historinë dhe përvojën e tyre unike në Shtetet e Bashkuara.

Këtu janë pesë mënyra se si Nguzo Saba mund t’iu frymëzojë për të marrë pjesë në festat, pa u ndjerë financiarisht dhe emocionalisht të tronditur. Rivendosini festat tuaja. Unë e bëra këtë.

  1. Mos blini dhurata – Bëjini vetë ato

Ju nuk duhet t’i dorëzoheni traditës së pazareve ku shpenzoni më shumë seç duhet. Bëni dhurata kuptimplota. Jini kreativë, shprehni një qëllim të caktuar.

[Parimi Kuumba (kreativiteti)] na mëson të bëjmë gjithmonë sa më shumë që të mundemi, në mënyrën që mundemi, ta bëjmë komunitetin tonë më të bukur dhe të dobishëm për gjeneratat e ardhshme që e trashëgojnë atë.

Duke i krijuar vetë dhuratat kursen para dhe është një nga përvojat më të këndshme të dhënies.

  1. Nëse duhet të blini dhurata, blini lokalisht

Punët dhe mundësitë krijohen kur paratë qarkullojnë në nivel lokal. Kjo krijon mjedise më të shëndetshme dhe ndërton komunitetin.

[Parimi Ujamaa (ekonomia bashkëpunuese)] na mëson të ndërtojmë dhe të ruajmë dyqanet tona dhe bizneset e tjera dhe të përfitojmë prej tyre së bashku.

  1. Jini të kujdesshëm me dhuratat tuaja dhe bamirësinë

Kërkoni mundësi vendim-marrëse që ndikojnë në një rezultat. Në ndërtimin e barazisë racore, këto mundësi quhen ‘Pikat e zgjedhjes’. Ato janë një mjet që përdoret për të na ndihmuar të largohemi nga zgjedhjet tona / veprimet tona të vjetra dhe të bëjmë një zgjedhje / veprim të shtyrë nga drejtësia.

[Parimi Ujima (puna kolektive dhe përgjegjësia)] na mëson të ndërtojmë dhe të mbajmë bashkësinë tonë së bashku dhe t’i bëjmë problemet e vëllezërve dhe motrave tona problemet tona dhe t’i zgjidhim ato së bashku.

  1. Merrni pjesë në festimin e festave jashtë komunitetit tuaj

Nëse jeni katolik, vizitoni një kishë protestante, veçanërisht një me njerëz me ngjyrë. Nëse jeni ateist ose agnostik, shkoni me anëtarët e familjes suaj në kishë. Nëse kisha nuk është pjesë e familjes suaj, shkoni së bashku për të vizituar një qendër komunitare ose një organizatë që ndihmon njerëzit në nevojë.

[Parimi Umoja (unitetit)] na mëson të përpiqemi për unitet në familje, në komunitet, në kombësi dhe në prejardhje.

  1. Bëni diçka të veçantë për veten

Ka qenë një vit vërtet i tmerrshëm. Merrni pak kohë për veten tuaj për të reflektuar. Lexoni një libër. Kaloni kohë me miqtë me të cilët nuk keni pse flisni për politikën. Bëni një udhëtim; nuk ka pse të jetë i gjatë dhe larg. Pini verë … ose çaj. Cilat janë qëllimet tuaja personale për të kontribuar në një botë të drejtë dhe të qëndrueshme? Ose shkruani një letër duke i kujtuar vetes të mirën e njerëzimit përballë ngjarjeve katastrofike të vitit. Ëndërroni përsëri.

[Parimi Imani (besimi)] na thotë t’i besojmë me gjithë zemër popullit tonë, prindërve tanë, mësuesve tanë, udhëheqësve tanë, drejtësisë dhe fitores së luftës sonë.

burimi: upliftconnect

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0