Si do të ndikojë Covid-19 në gjeneratën e ardhshme të sipërmarrësve

Si do të ndikojë Covid-19 në gjeneratën e ardhshme të sipërmarrësve

Covid-19 ka nxitur një valë inovacioni, pozitive dhe negative në botën e sipërmarrjes. Studiuesit dhe sipërmarrësit ia kushtojnë jetën e tyre krijimit duke marrë në konsideratë të ardhmen e konsumatorëve dhe organizatave. Studimet shkencore, së bashku me rreziqet e konsiderueshme që ndërmarrësit marrin, janë thelbësore për t’i dhënë fund krizës Covid-19 dhe për të hartuar teknika të reja për t’u përshtatur në një botë post-pandemike.

Ndërsa sipërmarrësit janë optimistë dhe elastikë, pandemia do t’u kërkojë atyre të zhvendosin qasjen e tyre të biznesit për dekadat e ardhshme. Megjithëse disa biznese mund të kenë rënë, elementë të tjerë që rrethojnë pandeminë do të ndërtojnë gjeneratën e ardhshme të sipërmarrësve.

Rënia ekonomike

Ndërsa Covid ka prekur në mënyrë drastike popullsinë e moshuar, ajo gjithashtu ka tronditur ekonominë globale. Shumë njerëz mund të mos kërkojnë në mënyrë aktive punësim për shkak të masave të distancimit shoqëror.

Një çështje tjetër ekonomike që kemi parë gjatë disa muajve të fundit është zinxhiri i furnizimit për mallra dhe shërbime. Një mungesë furnizimesh ka tronditur ekonominë tonë dhe mund të ketë efekte afatgjata. Bizneset që u goditën për shkak të Covid, në shumë sektorë të mëdhenj, kanë humbur një pjesë të madhe të vlerës së tyre të tregut. Disa nga ato kompani përfshijnë: Uber – Duke humbur 2.9 miliardë dollarë që nga fillimi i Covid. Kompania ka pushuar 3,000 punonjës dhe ka rënë me 80% të vëllimit të aktivitetit. Airbnb – Sipas Financial Times, ka pasur një tkurrje 16% të vlerës së tregut nga 31 miliardë dollarë në 26 miliardë dollarë. Ata kanë pushuar nga puna afërsisht 1,900 punonjës dhe vazhdojnë të luftojnë me rrethanat rreth Covid. Shitjet e Victoria’s Secret ranë 46% dhe kompania njoftoi se do të mbyllnin mbi 250 dyqane në SH.B.A. dhe Kanada. Ata raportuan rreth 850 pushime nga puna.

Lexo:Shumë kompani ajrore nuk do i mbijetojnë krizës Covid, paralajmëron shefi i IATA-s

Si do të ndikojë Covid-19 në gjeneratën e ardhshme të sipërmarrësve

Aspektet pozitive të ekonomisë gjatë dhe pas Covid

A mund të ketë rezultate pozitive për shoqërinë dhe botën e biznesit gjatë dhe pas Covidit?

Nevoja që njerëzit të qëndrojnë të lidhur është thelbësore gjatë një kohe krize. Bizneset në të gjithë botën janë bashkuar për t’i shërbyer komunitetit të tyre si kurrë më parë. Pavarësisht masave fizike të distancimit, sipërmarrësit kanë zbuluar zgjidhje për çështjet që rrethojnë pandeminë. Drejtuesit e biznesit, studiuesit dhe shkencëtarët kanë gjetur një mënyrë për të nxitur aktivitetin edhe mes pandemisë.

Distileritë kanë prodhuar sanitizues për punonjësit e kujdesit shëndetësor. Dizenjuesit e modës kanë krijuar pajisje mbrojtëse personale, të tilla si veshje dhe maska. Individët kanë organizuar faqe për mbledhjen e fondeve për ata që po luftojnë ose janë pa punë. Shpërthimi i bashkëpunimit dhe ndihmës që nga fillimi i pandemisë nuk është një rastësi.

Puna në distancë është bërë normë e re, duke i lejuar njerëzit të punojnë nga komoditeti i shtëpisë së tyre. Përshtatshmëria e parë nga organizatat që arritën të migrojnë në një konfigurim virtual brenda disa ditësh ka qenë e jashtëzakonshme.

Si do të ndikojë Covid-19 në gjeneratën e ardhshme të sipërmarrësve

Një shtytje në teknologji ka ofruar gjithashtu një mënyrë për të ruajtur lidhjen shoqërore. Takimet janë zëvendësuar me forma virtuale të komunikimit, të tilla si Skype dhe Zoom. Por, a do të rritet pandemia shkalla e sipërmarrjes? Karl Ulrich, një profesor në Universitetin Warton të Pensilvanisë dhe Prodekani i Ndërmarrjes dhe Inovacionit thotë, “Zgjidhësit krijues të problemeve kanë kërcyer për të ndihmuar, dhe ky sigurisht është një impuls sipërmarrës. Dhe disa nga ato përpjekje do të rezultojnë në krijimin e biznesit. ” Shitjet në kompani të tilla si Uber Eats, Door Dash dhe Chewy.com kanë shkuar në qiell, duke siguruar punë për ata që mund të jenë duke luftuar. Kompanitë e tjera të mëdha të teknologjisë si Google, Apple dhe Amazon kanë përshpejtuar përdorimin e ndërfaqeve në internet, gjithashtu duke siguruar punë për ata që mund të jenë të papunë ose duke kërkuar një punë të dytë. Në fund të fundit, sipërmarrësit e rinj sot janë përballur me një realitet të ri që do t’i formojë ata në qëndrueshmëri. Kompanitë e suksesshme si Airbnb, Slack, Venmo dhe Square të gjitha kanë origjinën si rezultat i recesionit ekonomik të vitit 2008. Ndoshta do të shohim lindjen e më shumë organizatave që ndryshojnë jetën për shkak të pandemisë sonë aktuale.

Lexo:Ri-infektimi i Coronavirus: Gjithçka që dimë deri më tani

Brezi i ardhshëm i sipërmarrësve

Sipërmarrësit janë njerëz që njohin dhe veprojnë sipas mundësive për të promovuar ndryshime pozitive shoqërore. Pandemia lehtësoi kategori krejtësisht të reja të biznesit, disa rezultuan në krijimin e ri të biznesit. Organizatat që zgjedhin të përfitojnë nga ndryshimet rrethanore do të kenë sukses.

Ndoshta roli më i rëndësishëm që ndërmarrësit marrin gjatë një krize është se ata sinjalizojnë një angazhim për rimëkëmbjen dhe aspirojnë të nxisin qëndrueshmëri afatgjatë për komunitetin tonë. Ajo që ka ndodhur gjatë pandemisë do të ketë efekte të qëndrueshme në shoqëri. Sidoqoftë, iniciativa sipërmarrëse dhe përkushtimi i shkencëtarëve kanë ngjallur optimizëm në të gjithë botën dhe mund të ndërtojnë bazat për gjeneratën e ardhshme të sipërmarrësve.

ENTREPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale